Тема: Вступний урок до теми «Людина починається з добра. Пригоди і захоплення твоїх ровесників» Мета: вчити учнів виразно, емоційно читати текст; розвивати вміння аналізувати текст, знаходити у ньому описи, міркування, частини будови тексту; виховувати доброзичливе ставлення до оточуючих. Обладнання: зошити, записи на дошці, художні твори В. Сухомлинського, його портрет, альбоми, олівці. ХІД УРОКУ I. Організація класу II. Актуалізація опорних знань - Над якою темою ми працювали на попередніх уроках? - Які твори вам найбільше сподобались? - На кого з героїв оповідань чи віршів ви хотіли б бути схожими? III. Вивчення нового матеріалу 1. Бесіда. - На попередньому уроці ми підбили підсумок із теми «Твори зарубіжних письменників». Сьогодні ми розпочинаємо вивчення нової теми. Прочитайте і запишіть, будь ласка, її назву. («Світ у мені і в світі я») 2. Розповідь учителя про зміст розділу. - Розшифруйте назви тем, які входять до цього розділу. 1) диЛю чинапояться з радоб. («Люди починаються з добра») 2) 2 - і1 - пригоди 4 - твоїх5 - ровесників 3 - захоплення Запис назв тем у зошити. 3. Робота з підручником. Читання учнями змісту розділу (мовчки). - Сьогодні ми з вами ознайомимося з творчістю видатного педагога і письменника Василя Сухомлинського. З його творами ми вже зустрічалися в попередніх класах. Чи запам'яталися вам будь-які твори цього відомого письменника та педагога? Чим особливим вони відрізняються від творів інших авторів? 4. Читання твору В. Сухомлинського «Щоб метелик не наколовся» вчителем. Перевірка сприймання. - Де гуляла дівчинка? - Кого вона побачила? - Чому Зоя ламала колючки акації? - Які риси характеру виявилися у поведінці дівчинки? - Як слід ставитися до живої природи? 5. Фізкультхвилинка. 6. Робота над текстом. - Ви уважно прослухали прочитаний мною текст оповідання. Намалюйте у своєму альбомі предмети живої і неживої природи, про які згадується в ньому. 7. Творча робота учнів. - А зараз кожен з вас спробує бути маленьким письменником. За даними опорними словами та словосполученнями складіть невеличке оповідання. Але спочатку згадайте, з яких частин складається текст. Кіт Мурко, сонечко, гріється, курчатко, притулилося до Мурка, дивується, налякати, нехай гріється. (Читання учнями складених творів.) 8. Самостійна робота учнів над твором «Ледача подушка». 1) Самостійне читання твору. 2) Визначення його зачину, основної частини і кінцівки 3) Вибіркове читання зачину і кінцівки твору за запитаннями, складеними учнями (робота у парах). 4) Висновок: Добре діло робиться, наче казка мовиться. - Як ви розумієте зміст висновку? - Який жанр нагадує вам цей висновок? IV. Підсумок уроку - Про які риси характеру людей йшлося у творах, з якими ми сьогодні ознайомилися? Як ви гадаєте, ці риси - позитивні чи негативні? Доведіть свою думку. V. Домашнє завдання Переказати оповідання про добрі вчинки дітей. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1571 | |
Про що можна дізнатися спостерігаючи за Сонцем |
Силуетно-площинне зображення дерев і птахів. Практична робота «Як живеться ва... |
Робочий стіл. Піктограми |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 9 |
Самообслуговування. Призначення одягу та взуття |
Всього коментарів: 0 | |