Тема: Тематичне оцінювання Мета: перевірити знання учнів із вивченої теми; вчити думати, добирати правильні відповіді із кількох поданих, спиратися на життєвий досвід, на прочитані твори; вчити працювати творчо, оперативно. Обладнання: цукерки (коробка), зошити. ХІД УРОКУ I. Організація класу II. Повідомлення теми і мети уроку 1. Вступне слово вчителя. - Ми закінчили вивчати тему «Твори зарубіжних письменників» і сьогодні підіб'ємо підсумок нашої роботи. Зараз ми з вами будемо обирати цукерку з коробки. Але це цукерки надзвичайні: в них лежать назви творів, які ми вивчали в даній темі. Вам слід обрати цукерку, розгорнувши обгортку, прочитати назву твору, записану на аркуші, пригадати автора твору та його зміст (стисло). 2.Коротке згадування творів (за цукерками). III. Тестові завдання 1. З якого твору ці слова? На той час війна була, цар надів військове вбрання і цариці на прощання наказав поберегтись, старого лиха стерегтись. 2. Які дива побачили гості на острові з «Казки про царя Салтана»? 3. Хто є автором твору «Гидке каченя»? 4. На кого перетворилось гидке каченя? а) На лебедя; б) на орла; в) на лелеку. 5. Назвати автора і дійових осіб казки «Сіль, дорожча за золото». 6. Кого оголосили королевою в казці «Сіль, дорожча за золото»? а) Метелика; б)мурашку; в) пташку. 7. Заповнити кросворд. 1) Хто головний герой твору Марка Твена? 2) Із ким розмовляв головний герой (ім'я хлопчика)? 3) Як звали тітоньку, за завданням якої Том розмальовував паркан? 1 Т О М 2 Б Е Н 3 П О Л Л І 8. В якій країні відбуваються події, описані Марком Твеном в його творі «Пригоди Тома Сойєра»? а)Англія; б)Франція; в)Америка. 9. Переставте останні слова у вірші так, щоб вийшла рима. Я гвіздків чимало (планки) і чотири (півбанки), а на кухні (взяв) клею аж (відшукав). 10. Прочитайте і запишіть прислів'я. Робитвоялюдей.щобпрацятак,радувала 11. Запишіть назву твору та його автора. няпіс орп куусміш 12. Продовж рядки. Від усмішки йде до всіх... (тепло) - до слона і навіть до малої... (мишки)... То нехай, щоб добре всім... (було), ніби лампочки, вмикаються... (усмішки). IV. Підсумок уроку Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1090 | |
М. Підгірянка «Загадка». О. Сенатович «Бігли діти повз ялинку...». Т. Коломіє... |
Безпека на відпочинку. Практична робота: моделювання правильних і неправильни... |
Дива природи. Редагування текстів |
Плетіння. Спосіб плетіння «косичкою». Створення виробів з плетіння |
Розповідь Мудрунчика або інформаційні процеси |
Всього коментарів: 0 | |