💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Підсумковий урок з теми «Байки»
Тема: Підсумковий урок з теми «Байки»
Мета: поглибити поняття про байку; розвивати уміння аналізувати й робити висновки, логічно й послідовно аргументувати свої міркування; розвивати спостережливість, уміння застосовувати набуті знання практично; формувати активну життєву позицію; виховувати доброту, милосердя, трудолюбивість,дружбу, повагу до слова, до літератури.
Обладнання: портрет Леоніда Івановича Глібова, силуети тварин, картки для трьох груп, довідки-реферати про тварин, ілюстрації до байок Глібова, маски та костюми героїв байок, уявний мікрофон, звукозапис фанфар, співу птахів, викладка книжок Л.Глібова, комп’ютерна презентація, проектор.
Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань.
Девіз уроку : «Мудрим ніхто не вродився, а навчився…»
ХІД УРОКУ
І. Організація класу
Учитель
Ранок! Сонце в небі піднімається!
Наш 3 клас із гостями вітається!
Учитель.
Діти, подивіться на малюнок із трьома дитячими обличчями.
Яке обличчя вам сподобалося найбільше?
Я бажаю вам бути уважними, старанними і обов'язково усміхненими.
II. Повідомлення теми й мети уроку
- Гостей наших щиро я перепрошую
І до співпраці з нами запрошую.
А сонечко нам допоможе —
Воно уважно слухати може.
Сьогодні поговоримо до пуття
Про твори відомого
Українського байкаря —
Леоніда Івановича Глібова.
Ми ще раз зустрінемось із героями байок Глібова, проведемо парад літературних героїв.
III. Вправи для розвитку артикуляції
— Дуже важко розпочати одразу звуки вимовляти.
Ми роботу губам і язику пропонуємо таку: (Слайд 3)
1 . «Коник».
Мета: виробляти підйом язика вгору, рухомість його, зміцнювати м'язи язика.
Ми у класі , наче кінь
Вибиваємог « Цінь-цінь….»
2. «Дятел».
Мета: зміцнювати м'язи язика, виробляти підйом язика вгору й уміння робити кінчик язика напруженим.
Усміхнулись, рот відкрили,
Дятла в гості запросили.
Треба швидко працювати.
Ротик свій не закривати:
Д-д-д-д-д-д.
3. Скоромовка. (Слайд 4)
— В скоромовці ви теж впізнаєте героя з байки Глібова.
Опрацювання теми уроку.
4. Анаграми.( слайд 5)
Гра « Блискавка» ( Слайд 7)

ІУ. Опрацювання теми уроку.

1.. Побудова « Асоціативного куща» до слова « Байка»( слайд 6)
2. « Мозкова атака»
- Що ж таке байка?
( Віршований твір з повчальним змістом. У якому вади людей розкриваються через образи тварин і речей)
- Чим байка відрізняється від вірша?.
( Вірш теж поетичний твір. Але байка містить повчальний висновок ( мораль) , викриває негативні явища).
- З яких частин складається байка?
( З оповідної і повчальної)
3. Повідомлення девізу уроку.
Девізом сьогоднішнього уроку є слова «Мудрим ніхто не вродився, а навчився»
4.Гра « роз’єднай слова». ( Слайд 8- 9 )
- Про що просить видатний байкар?
5.Читання біографії Л.Глібова ( Слайди- 10 -17)
6. Акровірші
7.Фізкультхвилинка
У.Робота в групах.
І.Проектна робота « Герої байок Л.Глібова»
Кожній з груп були запропоновані випереджальні завдання :
1. Повідомлення про героя.
2. Ілюстрація до байки.
3. Інсценівка байки.
ІІ. Робота за картками.
Картка 1
Знайдіть рядки байки , які звучать як прислів’я.
Прочитайте з повчальною інтонацією.

Картка 2
Виберіть прислів’я яке підходить до вашої байки.

1.Як немає в голові, то на базарі не купиш.
2.Під лежачий камінь вода не тече.
3.Не смійся з другого, щоб тобі не було того.

Картка 3
Байки викривають негативні риси характеру людини.
Відповідно до негативних рис підберіть позитивні.
Нікчемний - ввічливий
Скупий –
Лінивий –
Злий -
Агресивний -

Картка 4
Загадки про людську вдачу, про позитивні людські якості.
1.Зроду не збіднієш з нею
Бо за тую вдачу матимеш віддачу.
Що роздаси ти людям - вернеться тобі.
Яка це риса вдачі?
2. У тварин не буває , навіть у шимпанзе.
Хоч зубів і немає, а людину гризе?
3.І співчуття , і розуміння,
Ніжна турбота проста -
Ось що живе у серці людини …
Там живе …
Ні птахи, ні комахи не можуть бути добрими…Милосердя, доброта - два крила на яких тримається людство, і ці риси можуть бути притаманні тільки людині.!
Сказав один мудрець-
Живи, добро звершай!
Та нагород за це не вимагай.
Лише добро і в вищу правду віра
Людину відрізня від мавпи і від звіра.
Хай оживає істина стара:
Людина починається з добра!
УІ. Підсумок уроку.
Сьогодні ви всі плідно працювали. Подякуйте один одному за співпрацю, а я дякую всім вам.
Оцінювання.
Зверніть увагу на викладку книг… Ви можете їх взяти в нашій бібліотеці .
А тепер нехай вишикуються герої уроку ( звірі, птахи, комахи, риби), зробимо для них парад. На їхню честь звучать фанфари.( Звукозапис)
Метод « Мікрофон»
Завдяки байкам Л.Глібова ми навчилися бути…
( чесними, мудрими, чуйними, скромними, добрими, працьовитими, терплячими, сміливими…)
- Яким був девіз нашого уроку?
- З кожним роком ви поповнюєте свої знання, мудрішаєте. Питання добра і зла , байдужості та людяності завжди турбували людей, турбують і зараз. А ви на прикладах героїв байок повинні виховувати ті риси характеру, які допомогли б вам стати справжніми людьми.
УІІ. Рефлексія
Які ваші враження від уроку?
Категорія: Читання | Додав: 01lusi12 (21.02.2016)
Переглядів: 2351 | Рейтинг: 3.0/1
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 17
Техніка безпеки при роботі з комп’ютером і правила поведінки в комп’ютерному ...
Аплікація з кольорового паперу «святкова листівка»
Сюжетні композиції з рослинних форм. створення колективних сюжетних композиці...
Запитання до природи. Чому підстрибує м'яч?
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]