Подорож країною здоров’я.
Хід уроку І. Організаційний момент. ІІ. Привітання вчителя. Поглянь, дитино,все довкола Так щиро посміхається тобі: І сонце, й небо, ліс і поле - Ти теж у відповідь їм посміхнись. Ти привітайся з днем чудовим Пташками, травами, струмочком голубим. ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. 1. Вправа «Мікрофон» o ЩО на світі найдорожче? Вчитель: найцінніший, найдорожчий скарб для людини-це її здоров’я. Без нього немає повноцінного життя. ІV. Повідомлення теми і мети уроку. Сьогодні ми здійснимо подорож країною здоров’я. V. Робота над темою уроку. 1. Гра «Хто швидше» ( робота в парах) А зараз ми разом з вами складемо девіз нашого уроку. 2. Гра «Одягни слово» Придумайте епітети до слова «життя» -Яке? (веселе, щасливе, красиве, чудове, важке) - Якого кольору життя ? Запишіть на стрічках, яке у вас життя ( оберіть свій колір олівця) 3. Гра «Переставлялки» ( робота в групах) Діти складають прислів’я по групах. 1. Добре здоров’я допоможе прожити цікаве життя. 2. Життя – це найцінніше, що має людина. 3. Здоров’я дитини – багатство родини. 4. Здоров’я народу – багатство країни. 5. Здоров’я дітей – здоров’я нації. Висновок. Коли кожна людина буде здорова, то і все суспільство буде здоровим. Ми будемо жити набагато краще, бо люди творчо працюватимуть, діти значно краще будуть навчатися, успішно пізнавати світ. Вчитель. Погляньте на наше сонечко, яке на дошці. Воно нам вкаже шлях до країни здоров’я. ( промінчик «Режим дня») 4.Робота по стежинах «Країни Міцного здоров’я». Стежинка «Режим дня» Режим – це правильне чергування праці і відпочинку. 1) Завдання. Якщо я чітко дотримуюсь режиму дня, то: o Все виконую вчасно o Завжди запізнююсь o Встигаю багато чого зробити o Почуваюся бадьорим і веселим o Ходжу похмурий і втомлений. 2) Гра « Режим дня» ( діти отримують картинки із серії «Режим дня» і розташовують їх у відповідному порядку) Висновок. Для того, щоб бути здоровим слід дотримуватись режиму дня. Стежина «Особиста гігієна» ( другий промінчик) Хто здоровим хоче буть, Умиватись не забудь Ти ранесенько вставай, Ручки милом умивай.. Робота з карточками. - Установіть зв'язок між словами мило зуби волосся нігті хустка дзеркало вода ( щітка, гребінець, ножиці, ніс, лице) Висновок. Щоб бути здоровим , необхідно дотримуватись правил гігієни, кожен ранок умиватись, чистити зуби, мити вуха та шию, завжди мити руки перед їдою, коротко стригти нігті, тримати у порядку своє волосся., користуватися носовою хустинкою. Стежина «Ранкова зарядка і спорт» Кожен день по розпорядку Маємо робить зарядку. Для здоров’я вона-плюс, Намотай собі на вус. Вчитель. Зарядкою починають свій день спортсмени, солдати. Бо зарядка зранку – це заряд бодрості на весь день. А із щоденної бадьорості складається здоров’я. Фізкультхвилинка «Літак» Руки ставте всі ось так, І виходить в нас літак. Мах крилом туди-сюди. Треба швидше нам рости. «Метелики» Руки вже за головою Тож дивись перед собою, Виправляємо хребет, Лікті зводимо вперед. Мов метелик , літаєм, Крильця зводим, розправляєм. -Хто з вас займається спортом? - Які види спорту ви знаєте? Стежина «Їжа – джерело росту і здоров’я» Вправа «Мозкова атака» - для чого людині їсти? - Скільки разів на день потрібно їсти? - Як потрібно їсти? Гра « Приготуй смачну страву» ( робота в групах) Написати якнайбільше страв, які можна приготувати з овочів. Висновок. Хто дружити з вітамінами буде – Всі незгоди позабуде. Виросте міцним, здоровим. Переможе всі хвороби. Екологічна стежина і загартування - Які фактори природи сприяють зміцненню здоров’я ? 1. Голуба хустина, жовтий клубок По хустині качається, людям усміхається. ( сонце) 2. чисте, напоєне запахом квітів. Дихати без нього не можна. ( повітря) 3. вона прозора як сльоза. і кольором, мов бірюза, на все вона спроможна, без неї прожити не можна… тепер відгадайте, хто вона- ота звичайна рідина. ( вода) Ще з давніх-давен люди зрозуміли, що загартовування сонцем, водою і повітрям приносить організму лише користь. Людина, яка загартовується не боїться хвороб і холоду. Робота з картками Розгадайте та поясніть вислів. 1. Щоб 5.ття 7.Зем 3.регти 10.збе 9.треба 2.збе 6.на 8. лі, 4.жи 12.природу 11. регти ( Щоб зберегти життя на Землі, треба зберегти природу) Висновок. Щоб довкілля радувало нас необхідно охороняти природу. - Як ви думаєте, що повинен зробити кожен з вас , щоб оберігати природу. Стежина «Гарного спілкування» Кожна людина починає свій день словами «Добрий день», «Доброго ранку». - А з яким виразом обличчя потрібно говорити ці слова? Вчитель. Посмішка зігріває серце людей, покращує настрій. давайте пригадаємо якнайбільше лагідних слів ( діти називають слова) 1. Зустріч з чарівним деревом Нам з вами потрібно врятувати дерево від поганих звичок. - Що сталося з деревом? - Як його врятувати? Шкідливі звички викликають захворювання , неспокій, знервованість та багато зла. 2. Запишіть риси характеру притаманні вам. самолюбство нетерпимість доброзичливість різкість доброта стриманість скромність щирість чуйність уважність Стежина «Активного відпочинку» Складання асоціативного куща. VІ. Підсумок уроку Гра «Корисно-шкідливо» 1. Перебування на свіжому повітрі. 2. Звичка все брати в рот і куштувати на смак. 3. Тривале сидіння біля телевізора. 4. Миття рук перед уживанням їжі. 5. Дворазове чищення зубів 6. Паління цигарок. 7. Правильне харчування 8. Загартовування. | |
| |
Переглядів: 1462 | |
«Бременські музиканти» (німецька народна казка). Продовження |
Бджілка мала, та й та працює |
Праця людей у місті (селі) |
Уявлення про симетричну форму. Практична робота «Світ комах» |
Л. Костенко «Ліс на світанку», «Березовий листочок», «Берізка по коліна у вод... |
Всього коментарів: 0 | |