Урок 31 Тема. Кімнатні рослини. Практична робота. Догляд за кімнатними рослинамиМета: ознайомити учнів із різноманітністю кімнатних рослин; виховувати прагнення доглядати за кімнатними рослинами. |
Урок 30 Тема. Дикорослі та культурні рослиниМета: ознайомити учнів із видами культурних рослин і зі значенням культурних рослин для людини; формувати інтерес до культурних рослин; учити групувати зображення дикорослих і культурних рослин, пояснюючи сутність групування; наводити приклади кожної групи; розвивати навички логічного мислення і мовлення учнів; виховувати дружелюбність, толерантність. |
Урок 29 Тема. Екскурсія у сад (парк, сквер, ліс). Правила поведінки у природіМета: показати красу природи, значення дерев у природі та житті людей; довести, що в природі не буває випадковостей; навчати розрізняти дерева, листя різних дерев; спонукати учнів до виконання правил поведінки в природі. |
Урок 28 Тема. Листяні та хвойні рослиниМета: розширювати уявлення учнів про різноманіття рослин; учити порівнювати листяні та хвойні рослини, розрізняти рослини за виглядом, за листям; розвивати спостережливість, увагу, мислення, уміння працювати у групах, парах; виховувати дбайливе ставлення до природи. |
Урок 27 Тема. Дерева, кущі, трав'янисті рослиниМета: ознайомити учнів із різноманітним світом рослин; учити порівнювати дерева, кущі, трав'янисті рослини; розвивати мовленнєві вміння, мислення; виховувати допитливість, інтерес до вивчення рідної природи. |
Урок 26 Тема. Рослини, їх будова. Практична робота. Вивчення будови рослинМета: ознайомити дітей із будовою рослин; з'ясувати значущість кожної частини рослини; виховувати дбайливе ставлення до природи. |
Урок 25 Тема. Гірські породи, їх значення для людини. Практична робота. Ознайомлення з колекцією гірських порід рідного краюМета: учити учнів розпізнавати 2-3 види гірських порід своєї місцевості, розповідати про використання людиною гірських порід; розвивати спостережливість, мовлення; виховувати пізнавальний інтерес до навколишнього світу через уміння ставити пізнавальні запитання. |
Урок 24 Тема. Ґрунт. Значення ґрунту для живої природи і господарської діяльності людиниМета: дати учням уявлення про ґрунт, склад ґрунту; застосовуючи методи дослідницької діяльності, продемонструвати властивості ґрунту; розповісти про значення ґрунту для життя рослин, тварин, людини; ознайомити з перетворювальною діяльністю людей (як люди дбають про землю); розвивати загально навчальні уміння учнів; виховувати пошану до землі. |
Урок 23 Тема. Запитання до природи. Чому підстрибує м'яч?Мета: розповісти дітям, як люди використовують властивості повітря; дослідити, чому підстрибує м'яч; викликати інтерес до пізнання природи, дослідницької діяльності, бажання зрозуміти сутність явищ. |
Урок 22 Тема. Значення повітря для живої природиМета: дати дітям первинні уявлення про значення повітря в житті живих організмів; формувати досвід творчої діяльності учнів, сприяти розвитку загальнонавчальних умінь; спрямовувати практичну діяльність учнів; учити їх дбати про чистоту повітря. |