Показано матеріалів: 141-150
Урок 51 Тема. Охорона рослинМета: збагачувати знання дітей про охорону і збереженням природи рідного краю, охорону рослин; спрямувати практичну діяльність учнів, пов'язану з охороною та збе- реженням природних багатств; виховувати бережливе ставлення до рослин. |
Урок 50 Тема. Лікарські рослиниМета: ознайомити учнів із лікарськими рослинами своєї місцевості та їх значенням для людини; формувати інтерес до лікарських рослин; розвивати спостережливість, увагу; виховувати бажання вивчати лікарські рослини своєї місцевості. |
Урок 49 Тема. Дикорослі рослини рідного краюМета: ознайомити учнів із дикорослими рослинами рідного краю; учити називати їх; розвивати вміння визначати головне в навчальному матеріалі; показати багатство і красу рослинного світу; виховувати бережливе ставлення до природи. |
Урок 48 Тема. Екскурсія до водойми (до лісу). Правила поведінки поблизу водойми (у лісі)Мета: систематизувати знання дітей про ліс (у лісі ростуть різні дерева і кущі, трави, гриби; у лісі тихо, повітря свіже; ліс починається узліссям, в лісі є галявини, гущавина); уточнити уявлення про тварин та інших мешканців лісу (у лісі живуть звірі — білка, їжак, лисиця та ін.; птахи — дятел, зозуля, синиця; комахи — мурашки, жуки, метелики та ін.; можна побачити ящірок; у вологих місцях — жаб; на галявинах і в гущавині ростуть різні трави; люди піклуються про ліс — охороняють його від пожежі, розчищують, саджають нові молоді дерева); викликати радість і задоволення від перебування в лісі. |
Урок 47 Тема. Охорона водоймМета: вивчити правила поведінки біля водойм; розвивати мислення, увагу; виховувати любов до рідного краю, прагнення охороняти природу. |
Урок 46 Тема. Водойми рідного краюМета: дати учням поняття про водойми рідного краю; учити називати їх; з'ясувати значення водойм рідного краю; формувати пізнавальний інтерес, уміння аналізувати, порівнювати, робити висновки; виховувати любов до природи та бережливе ставлення до її багатств. |
Урок 45 Тема. Міні-проект. Моє улюблене місце відпочинку на природі в місті (селі)Мета: ознайомити учнів із тваринами парків і скверів міста; розкрити їх значення для людини; прищеплювати любов до тварин; допомогти учням засвоїти, як слід поводитися, щоб не порушувати їх життя. |
Урок 44 Тема. Природа в місті (селі) та його околицяхМета: розкрити роль природи у місті та на його околицях; учити дітей помічати і цінувати її; ознайомити з рослинами, які найчастіше використовують для міського озеленення; учити розрізняти листяні й хвойні дерева; продовжити учити розпізнавати рослин; розвивати творчі здібності учнів; прищеплювати любов до рідного міста, прагнення прикрасити його. |
Урок 43 Тема. Екскурсія до краєзнавчого музею, шкільного «живого куточка», зоопарку (на вибір)Мета: продовжувати розвивати у дітей пізнавальні здібності, творчу уяву; формувати передумови пошукової діяльності, інтелектуальної ініціативи; розвивати вміння визначати можливі методи розв'язання проблеми за допомогою дорослого; активізувати мовлення дітей; виховувати дбайливе ставлення до живої природи. |
Урок 42 Тема. Запитання до природи. За що нам удячні хатні улюбленці (рослини, тварини)?Мета: сприяти засвоєнню учнями правил догляду за хатніми улюбленцями; виховувати відповідальність за виховання тварин, які живуть удома. |