Показано матеріалів: 121-130
УРОК 3 Тема: Чим ми бачимоМета: розширювати уявлення учнів про один із органів чуття — очі, їх призначення, розвивати вміння розпізнавати форму, колір предметів, відстань між предметами; вчити спостережливості, гігієні очей; виховувати любов до природи, уміння помічати малопомітне. |
УРОК 2 Тема: Школа. Ти — школяр. Умій дружити. Дорога від дому до школиМета: ознайомити учнів із призначенням шкільних приміщень, правилами поведінки в них. Вчити дітей поважати вчителів, інших учнів, однокласників. Познайомити їх з основними правилами дорожнього руху, яких треба дотримуватися, йдучи від дому до школи. Розвивати почуття дружби, віру в свої здібності. Виховувати повагу до старших та один до одного. |
УРОК 1 Тема: Хто ти. Які вони, який ти. Історія твого іменіМета: вчити дітей розповідати про себе (знати своє ім'я, прізвище, по батькові) розвивати знання про призначення людини, виховувати інтерес до історії своєї родини, охайність, любов до праці, доброзичливість. |
Урок 68 Тема. Природа Кримських гірМета: ознайомити учнів із Кримськими горами; розвивати спостережливість, уяву, пам'ять, мовлення, мислення; виховувати любов до Батьківщини, бережливе ставлення до природи. |
Урок 67 Тема. Природа Українських КарпатМета: розповісти учням про природу Українських Карпат; розвивати просторові уявлення, пізнавальний інтерес; розкривати екологічну, практичну, естетичну та гігієнічну цінність природи; виховувати бережливе ставлення до природи. |
Урок 66 Тема. Гори УкраїниМета: дати учням поняття про гори України; учити знаходити гори на карті; розвивати уміння користуватися картою; виховувати любов до природи, інтерес до вивчення природи України. |
Урок 65 Тема. Чорне та Азовське моря. Значення морівМета: розповісти учням про Чорне та Азовське моря; пояснити господарське значення морів; сприяти формуванню екологічного мислення учнів; виховувати дбайливе ставлення до природи рідного краю. |
Урок 64 Тема. Найбільші річки та озера України, їх значення для людиниМета: ознайомити учнів із найбільшими річками та озерами України, їх значенням для людини; розвивати світогляд, мовлення і мислення учнів; виховувати любов до природи. |
Урок 63 Тема. Міні-проект. Як облаштувати джерело?Мета: створити умови для збагачення індивідуального досвіду дітей про джерело; розвивати пізнавальну активність, допитливість; пробуджувати інтерес до навколишнього світу; виховувати бережливе ставлення до джерел. |
Урок 62 Тема. Водойми УкраїниМета: ознайомити учнів із видами водойм на території України; учити знаходити на карті України водойми, пояснювати господарське значення водойм; розвивати спостережливість, уяву, пізнавальний інтерес; виховувати прагнення охороняти і примножувати природу рідного краю. |