Орлівський навчально-виховний комплекс Новгород-Сіверської районної ради Чернігівської області Учитель: Лисак Оксана Анатоліївна Нестандартний урок природознавства в 1 класі Тема. Що головне на карті України? Мета. Поглибити знання учнів про нашу державу – Україну, дати учням уявлення про карту України та умовні позначення на ній рівнин, гір, річок, морів; учити знаходити на карті України рівнини, гори, водойми, формувати національну свідомість школярів, розвивати пізнавальні інтереси, мовлення, мислення, вміння працювати у парі, уміння робити висновки, узагальнювати, виховувати патріотів рідної держави, повагу до її символів, виховувати любов до рідного краю. Тип уроку. Урок-змагання. Обладнання: карта України, тематичні ілюстрації, назва груп, мікрофон, картки. Хід уроку: І. Організаційний момент. Мотивація. 1. Вірш. Добрий день усім, - вітаюсь, Бо весела прокидаюсь. Так і сонце прокидається, І з усіма вітається: З пахучою землею, З пташиною ріднею, Зі мною і з тобою, І з тихою водою. Учитель:Сьогодні ми проведемо незвичайний урок. Ви будете змагатися у парах. За правильні відповіді будете отримувати малюнок сонечка. ІІ. Актуалізація опорних знань.
1) Не дід, а сивий. Не спить, а стелиться. Вкриває землю й океан, А звуть його... (туман). 2) Між берегів текла, текла, Мороз зміцнів — під скло лягла. (Річка)
3) Не скляний він, не з металу, А прислухайтесь — дзвенить, Риє землю він розталу І до річечки біжить. (Струмок)
Росте вона холодною зимою. А тільки сонечко засяє — Вона заплаче і вмирає. (Бурулька) 5) Гарна зірка сніжно-біла На рукав мій залетіла, — Поки ніс її сюди, Стала краплею води. (Сніжинка) 6) Пушинкою буває, Буває хмаркою вона, Бува, як скло, Крихка й тверда — Звичайна, підкажіть... (вода).
Учитель: - Діти, що означає слово Україна для вас? Що ви знаєте про Україну? (запис на дошці)
Вам треба скласти прислів’я.
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. — Наша країна займає велику територію. Але ми можемо подорожувати у будь-який куточок, не виходячи з класу. У цьому нам допоможе... Як ви вважаєте, що саме? Відгадайте загадку. Моря є — плавати не можна. Дороги є — їхати не можна. Земля є — орати не можна. Що це? (Карта) ІV. Вивчення нового матеріалу.
Тут є різні карти, але найголовніша для нас сьогодні ось ця – фізична карта України. Розгляньте карту України. — Які кольори ви бачите на ній? Географічні карти зазвичай кольорові. Поверхню Землі, воду зображують різними умовними кольорами. Водойми на Землі (океани, моря, річки, озера) зображують на карті синім кольором; гори — коричневим; рівнини — зеленим кольором. (повторити) V. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА Україна, (Діти розводять руки в сторони.) Рідний край, (Піднімають руки догори.) Поле, річка, (Повороти тулуба з розведеними в сторони руками.) Синій гай. (Присідання.) Любо стежкою іти (Ходьба.) Тут живемо я і ти! (Беруть одне одного за руки.) Так ми довго-довго йшли (Ходьба.) І до школи знов прийшли. VІ. Закріплення вивченого.
Розгляньте карту України. Розфарбуйте червоним кольором територію області, у якій ви живете. Розфарбуйте водойми, гори, рівнини.
VІІ. Підсумок уроку.
Діти, чи сподобалась вам урок? Що найбільше запам’яталось?
У всіх людей одна святиня, Куди не глянь, де не спитай, Рідніша їм своя пустиня, Аніж земний в чужині рай. Їм красить все їх рідний край. Нема без кореня рослини, А нас, людей, без Батьківщини.
| |
| |
Переглядів: 4583 | |
Екскурсія до водойми (до лісу). Правила поведінки поблизу водойми (у лісі) |
Осінь. Рослини восени. Охорона здоров'я восени |
В. Гринько «Сім» (лічилка). А. Костецький «Все починається з мами». Прислів... |
Запитання до природи. Як економно використовувати воду вдома? |
Розвиток просторової уяви. Комп’ютерна підтримка уроків математики |
Всього коментарів: 0 | |