Тема. Вода та її властивості. Демонстрація властивостей водиМета: дати учням уявлення про основні властивості води (прозора, рідка, без кольору, без запаху, розчиняє деякі речовини), розвивати активне пізнавальне ставлення до природи, дослідницький підход до пізнання властивостей води, виховувати любов до природи, бережливе ставлення до її багатств. |
Тема: Дослідницький практикум. Як живуть мурахиМета:Ознайомити учнів із життям мурашок;повторити істотні ознаки комах,дати знання про користь мурашок;розвивати пізнавальний інтерес до комах,вміння аналізувати й узагальнювати;виховувати любов до природи,сприяти збереженню здоров я учнів. |
Тема. Бережливе ставлення до природиМета : розвивати прагнення берегти, охороняти природу, формувати уявлення про правила поведінки в природі, виховувати почуття відповідальності за природу. |
Урок 35 Тема. Свята нашої країниМета: Формувати уявлення про деякі державні, народні і релігійні свята: Святого Миколая, Новий Рік, Різдво Христове, Великдень: продовжити роботу над формуванням шанобливого ставлення до матері: поповнити знання учнів про українське суспільство; сприяти накопиченню досвіду особистісного ставлення до системи цінностей українського суспільства; виховувати патріотизм, любов до матері. |
Урок 34 Тема. Державні символи УкраїниМета: Формувати первинне уявлення про герб, прапор, гімн України; сприяти засвоєнню духовних цінностей у різноманітних сферах; створити передумови для усвідомленого сприймання і засвоєння соціальних норм, історичних, національно-культурних традицій українського народу; виховувати шанобливе ставлення до українських державних символів. |
Урок 32 Тема. Наша держава — УкраїнаМета: Формувати уявлення та поняття про природне і соціальне оточення як середовище життєдіяльності людини, її належність до природи і суспільства; дати учням первинне уявлення про Україну як державу, про усвідомлення своєї приналежності до України; розповісти про столицю України, про гори, моря і річку Дніпро; сприяти розвитку спостережливості, мислення дитини, уяви, пам’яті, активності; виховувати громадянські почуття, любов до Батьківщини. |
Урок 31 Тема. Як одяг до нас прийшов. Що з чого. іграшкиМета: Сприяти накопиченню у школярів досвіду особистісного ставлення до системи цінностей українського суспільства, засвоєнню національно-культурних традицій українського народу; формувати в учнів уявлення про те, як виник одяг, про деякі традиційні елементи в одязі; розповісти про старовинні дитячі іграшки; виховувати прагнення брати участь у посильному дослідженні особливостей національного одягу свого краю. |
Урок 30 Тема. Що виготовляють або вирощують там, де ти живеш. Як хліб на стіл прийшов. Вшанування хлібаМета: Сприяти накопиченню досвіду особистісного ставлення учнів до системи цінностей українського суспільства; дати учням уявлення про заняття дорослих у місті чи селі, де вони живуть; розповісти, як з’явився хліб на столі; сприяти розвитку спостережливості, мислення, активності; виховувати гуманну, творчу, соціальне активну особистість, яка здатна дбайливо ставитися до хліба, шанувати працю, трудівників. |
Урок 29 Тема. Пам’ятки старовини рідного краю. Народні майстри. Хто живе поруч із тобоюМета: Створити передумови для усвідомленого сприймання і засвоєння соціальних та морально-правових норм, історичних, національно-культурних традицій українського народу; ознайомити учнів із виробами народних майстрів; розвивати інтерес учнів до пізнання культури і традицій рідного краю; викликати патріотичні почуття, негативне ставлення до руйнування або пошкодження об’єктів природи, історичних пам’яток свого краю; виховувати в учнів кращі людські якості: поважати родичів, сусідів, допомагати їм, турбуватися про них; вправляти учнів у ввічливому спілкуванні з ними; розвивати дружні стосунки зі своїми сусідами. |
Урок 28 Тема. Де ти живешМета: Поповнити знання учнів про українське суспільство, довкілля, в якому живе дитина; дати учням уявлення про природні умови міста (села); вчити називати місто (село), вулиці, свою домашню адресу; ознайомити учнів із різноманітністю природи, господарською діяльністю населення рідного краю; виховувати патріотичні почуття. |