Тема: Старовинна гра «Танграм». Ідентифікація вирізаних частин фігурМета: сформувати в учнів уявлення про гру «Танграм»;ознайомити з історією виникнення; вчити складати різні фігури, ідентифікувати частину фігури, доповнювати малюнок частиною, якої бракує, складати ціле із частин; закріпити знання геометричних фігур, порядкового рахунку,поняття «правий», «лівий»; розвивати в учнів навички аналітико-синтетичної і планувальної діяльності,творче та продуктивне мислення, увагу, пам'ять; сприяти збереженню фізичного і психічного здоров'я учнів;виховувати охайність у роботі. Обладнання: демонстраційний набір «Танграм», індивідуальні набори з танграмами; зображення координатора Мудрика та інструктора Плюсика, види визначних місць Китаю; малюнки до легенди(Майстер-китаєць,плитка), малюнки тварин, великий малюнок зорельоту, індивідуальні картки з малюнками зірок, макет Екрана Просторової Уяви, посібник (Гісь О. Планета Міркувань: Навч. посіб. з розвитку мислення для 1 кл. загальноосвіт. навч. закл.-К.:Ін-т сучасн.підручн.,2010). Хід уроку І. Організація учнів до уроку. ІІ. «Мозковий розігрів». (Фронтальна робота. Посібник с.17 № 3). - Позначте у кружечках ліву руку літерою Л, а праву - літерою П. ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. - Пригадайте, яку деталь зорельота ми будували на минулому уроці. Нашу роботу не було завершено, тому продовжуємо будувати Екран Просторової Уяви. Для цього сьогодні ми вирушимо в уявну подорож до чудової східної країни - Китаю. Ця країна має багату історію та культуру. А ще діти і дорослі люблять грати в одну дуже цікаву гру. А яку, ви дізнаєтесь, коли пройдете лабіринтом і складете з букв назву цієї гри. (Танграм) Рекомендації. Дітям демонструються зображення краєвидів Китаю, жителів країни в національному одязі, дітей, які грають в гру «Танграм». ІV.Сприйняття та засвоєння матеріалу уроку. 1.Ознайомлення з поняттям «Танграм». Танграм - дуже старовинагра. Танграмв перекладі з китайської мови означає "сім каменів мудрості". Це - китайський пазл, що складається з семичастин, - Танів. Частини пазла- це 5 трикутників різного розміру, один паралелограм і один квадрат, вирізані з квадрата. Матеріалом може служити дерево, обпалена глина,картон або слонова кість. За легендою, колись давно Майстер розбив квадратну керамічну плитку. Ось так: Намагаючись скласти уламки плитки докупи, щоб її склеїти, Майстер отримав різні фігурки. 2.Гра «Танграм». Робота з посібником(с.106-107). 1)Розгляд зразків. 2)Складання зображених фігурок з підказками. Називання їх.(Фронтальнаробота). 3)Складання фігурок за зразком без підказок.(Робота в парах). Фізкультхвилинка Раз – підняти руки вгору, Два - нагнутися додолу, Не згинайте, діти, ноги, Як торкаєтесь підлоги, Три, чотири – прямо стати, Будем знову починати. Хто зуміє присідати І ногам роботу дати? Раз – піднялись, два – присіли, Хай мужніє наше тіло. Хто втомився присідати, Може вже відпочивати. Руки в боки, руки так, Руки вгору, як вітряк. 3.Ідентифікація вирізаних частин фігур. Робота з посібником(с.108-110) 1)Доповнення малюнку частиною ,якої бракує. Фронтальна робота.
Гімнастика для очей Роботу нашу знов кидаймо, Подалі погляд направляймо. Роздивившись те, що далі, Знов поглянемо на деталі. 2)Складання цілого з частин. Самостійна робота. - Розташуйте фігури, намальовані праворуч, так, щоб вони помістилися у квадраті й не накладалися одна на одну. 3)Перевірка роботи. V. Підсумки уроку. 1. Робота з Екраном Просторової Уяви. Учні знаходять деталь на макеті і зафарбовують її. Визначення переможців. 2. Рефлексія. «ЗІРКА НАСТРОЮ» | |
| |
Переглядів: 4037 | |
Властивості паперу. робота з папером |
Прикраси для ялинки. Підбір матеріалів для виготовлення прикрас з паперу. Пос... |
А. М'ястківський «Казка про яблуню». В. Коломієць «Не лови метелика». |
Сюжетна композиція. Послідовність дій під час виготовлення сюжетної композиці... |
Робота з папером. Іграшки зі складеного аркуша |
Всього коментарів: 0 | |