Урок весняний (підсумковий)Мета: • навчальна: допомогти учням продемонструвати свої виконавські досягнення, повніше засвоїти емоційну сферу, самовиразитися; • розвивальна: поглибити розуміння учнями зв'язків музики (мистецтва) з навколишнім середовищем; допомогти усвідомити, що музика є необхідною складовою життя людини; • виховна: виховувати інтерес і любов до музики, пісні, творчої праці, бажання вчитися музики. |
Щебетала пташечкаМета: ♦ навчальна: продовжувати ознайомлювати учнів із поняттям «веснянка»; засвоїти з ними поняття «соло»; учити визначати засоби виразності музичних творів, порівнювати життєвий зміст, настрій і характер музичних творів; ♦ розвивальна: розвивати музично-слухові уявлення в процесі сприймання, виконання; ♦ виховна: виховувати любов до природи, української народної пісні. |
Веснакрасна вже йдеМета: • навчальна: учити учнів визначати засоби виразності пісень-веснянок, відчувати музично-емоційний зміст пісень; засвоювати з ними поняття «веснянка»; • розвивальна: розвивати музично-слухові уявлення в процесі сприймання, виконання; • виховна: виховувати любов до весняної природи, української народної пісні-вес-нянки. |
Народні танціМета: • навчальна: надати учням уявлення про особливості танців — польки та вальсу (відчуття дводольності та тридольності у музиці); засвоїти з ними поняття «полька», «аркан»; учити висловлювати враження від музичних творів, передавати у виконанні настрій і характер музики; • розвивальна: розвивати почуття ритму, метру; • виховна: виховувати любов до природи, інтерес до музики різних народів. |
Мамина пісняМета: • навчальна: формувати в учнів уявлення про засоби музичної виразності та характер музики, про особливості жанру «пісня»; засвоювати поняття «склад пісні»; • розвивальна: розвивати творчі здібності, творчу фантазію учнів; • виховна: виховувати в учнів любов та повагу до матері, інтерес до музики компо-зиторів-класиків. |
Знайомство з маршемМета: • навчальна: засвоювати з учнями поняття «танець», «марш», «пісня», «танцювальна музика»; учити на елементарному рівні висловлювати враження від музичних творів, виразно співати; • розвивальна: розвивати спостережливість, почуття ритму; • виховна: виховувати музичні смаки, інтерес до музичних образів. |
Музика і природаМета: ♦ навчальна: учити учнів визначати життєвий та емоційний зміст музичних творів; продовжувати формувати вміння виражати характер музичних творів пластичними рухами та виконанням; ♦ розвивальна: розвивати ціннісне ставлення до музики; ♦ виховна: виховувати любов до природи, почуття людяності. |
Казка двері відчиняєМета: • навчальна: учити учнів визначати особливості емоційного змісту, засоби музичної виразності, що відіграють вирішальну роль у створенні казкових образів; дати визначення поняття «оркестр»; • розвивальна: продовжити формувати ладові уявлення, зорово-слухове сприйняття; розвивати творчі здібності учнів, допомогти їм у музиці відчувати неповторність казкових образів; • виховна: виховувати інтерес і любов до музики, пісні, творчої праці, бажання вчитися музики. |
Новорічні святаМета: ♦ навчальна: формувати в учнів здатність розпізнавати життєвий зміст музики, особливості відображення зимової краси в музиці; засвоїти з ними поняття «челеста»; ознайомити учнів із зимовими піснями; ■ розвивальна: домагатися виразності у виконанні пісень, невимушеності рухів у процесі розкриття образу музичних творів; ♦ виховна: виховувати інтерес до музичного мистецтва.. |
Тема: Про що говорить музикаМета: формувати уміння сприймати музику як виражальне мистецтво; ознайомити з поняттям «нотний стан», «скрипковий ключ», «нота»; вдосконалювати вокальні, танцювальні навички; розвивати ритмічний слух, увагу; виховувати інтерес до музики. |