УРОК 10 Тема: «Добридень» я світу сказав. Слова привітання і прощання. Як звертатися до людей? Як висловлювати вдячність?Мета: познайомити учнів зі словами привітання і прощання; на основі практичних дій вчити звертатися до людей, висловлювати слова вдячності; збагачувати словниковий запас; розвивати мовлення учнів; виховувати почуття поваги, ввічливості. |
Товариш, приятель, друг. Хто мої друзі? Чим вони мені подобаються? Як необхідно ставитися до друзів?
УРОК 9 Тема: Товариш, приятель, друг. Хто мої друзі? Чим вони мені подобаються? Як необхідно ставитися до друзів?Мета: допомогти усвідомити нескладні аспекти товаришування у простих ситуаціях (взаємодопомога); збагачувати словниковий запас; виховувати бажання мати і цінувати друзів. |
УРОК 7 Тема: Коли буває соромно. Сором і сором’язливість. Чи погано це, коли тобі соромно?Мета: ознайомити з моральними категоріями сором, сором’язливість', на конкретних прикладах вчити розрізняти їх; розвивати вміння висловлювати свою думку; поповнювати словниковий запас; виховувати бажання чинити добрі вчинки, за які не буде соромно. |
УРОК 8 Тема: Давайте дружитиМета: довести дітям необхідність дружби; пояснити, що мати друзів добре, що разом будь-яке діло зробити легше; визначити якості, які діти цінують в друзях; вчити бачити справжню дружбу; виховувати уважне, шанобливе ставлення один до одного; розвивати уміння товаришувати, цінувати дружбу. |
УРОК 6 Тема: Моя сім’я — моя колиска. Я і моя сім’я. Склад сім’ї. Значення сім’ї для людиниМета: ознайомити учнів із поняттям «сім’я», «члени сім’ї»; довести взаємозалежність між членами сім’ї, значення сім’ї для людини; сприяти розвитку мовлення учнів, вміння аналізувати запропоновані ситуації; виховувати любов і повагу до членів сім’ї. |
УРОК 5 Тема: Що означає бути щасливим? Що таке бажання людини, для чого вони їй потрібні? Що таке щастя? Коли людина відчуває себе щасливою? Праця — шлях до задоволення своїх бажань, до щастя. Зроби батьків щасливими.Мета: обговорити з учнями розуміння поняття «щастя»; вчити дітей приносити радість своїм батькам; поповнювати словниковий запас новими словами; розвивати вміння самому здійснювати свої бажання; виховувати бажання ввічливо висловлювати свої почуття, працелюбність. |
УРОК 4 Тема: Вчинок — це реальна дія. Наміри і недостойні вчинки. Що допомагає уникати помилок, негативних наслідків вчинків?Мета: ознайомити учнів із поняттям «вчинок» як реальна дія; вчити учнів аналізувати запропоновані ситуації, характеризувати достойні і недостойні вчинки, передбачати наслідки своїх вчинків; дати поняття «можна» та «не можна»; розвивати вміння контролювати і аналізувати свої та чужі вчинки, зробити їх усвідомленими; виховувати бажання здійснювати достойні вчинки, повагу до людей. |
УРОК З Тема: Добре жити з добрими людьмиМета: формувати переконання про те, що добре жити з добрими людьми; розвивати оцінні навички; виховувати бажання творити добро. |
УРОК 2 Тема: Що таке «добре», що таке «погано»Мета: вчити розрізняти поняття «добре» і «погано»; виховувати почуття порядності, милосердя, терпимості у ставленні до близьких і чужих людей; привертати до першооснов — Добра та Любові; вчити протидіяти злу; розвивати ідею самопізнання, дружнього ставлення, толерантних стосунків. |
УРОК 1 Тема: Будьмо знайомі. Що будемо вивчати на уроках етики? Чим цікавий цей предмет? Як познайомитися? Правила співжиттяМета: ознайомити учнів зі світом етики; створити атмосферу зацікавленості до вивчення предмета; вчити правилам знайомства; знайомити з елементарними нормами співжиття; розвивати інтерес до вивчення предмета; виховувати почуття поваги один до одного. |