Рівності й нерівності, знаки для їх запису.
Хід уроку І. Організаційний момент 1.1. Привітання 1.2. Перевірка готовності до уроку ІІ. Повторення вивченого матеріалу 2.1. Мотивація Я – учень, Я – особистість творча, Я впевнений у своїх силах. Я активно працюватиму на уроці, У мене хороший настрій. Я бажаю своїм однокласникам Успіху та нових знань. 2.2. Завдання на повторення (на вибір) 2.2.1. Усна лічба 2.2.2. Знайди «сусіда» 2.2.3. Запиши число ІІІ. Опрацювання нового матеріалу 3.1. Робота з підручником - Давайте згадаємо як називаються ці знаки > < =? Навіщо вони нами потрібні і коли ми їх використовуємо? - Так, дісно, для запису результатів порівняння чисел і виразів у математиці використовують особливі знаки: «більше», «менше» та «дорівнює», а сьогодні ми познайомимося ще з одним дивакуватим знаком. Ось він ≠! - Давайте разом прочитаємо що про нього пише наш підручник (с. 113 № 34). - Так як називається цей новий знак? (не дорівнює) А коли ми його використовуємо? Він відноситься до рівностей чи нерівностей? 3.2. Перевірка прочитаного (робота в парах) - Давайте спробуємо використати нові знання: розташуйте на 1 стороні аркуша знаки > або <, і тільки їх! Після перевірки розташуйте на 2 стороні аркуша знаки = або ≠, і тільки їх! - Молодці! А зараз давайте згадаємо з якими величинами ми з вами вже знайомі? (кілограм, літр, сантиметр, дециметр). А ними можна виміряти? Добре, а хто з вас знає величину більшу за дециметр? - Метр, так і сьогодні ми з вами вивчимо як ним користуватися! А зараз послухайте казку «Сон у руку, або Перетворення метра». У Математиці-країні Жив пан — вельмишановний Метр. Він, кажуть, там живе ще й нині. Ось подивись: його портрет! Цей пан мав дуже дивну звичку: Усіх до себе приміряв. І всім, хто менший або більший На зріст за нього, докоряв: — Ваш зріст мені не до вподоби! До Метра ви не доросли! — Дивився косо, морщив лоба, Коли його переросли. Ніхто не знав, чого він хоче, Ніхто його не розумів. А справа в тому, що він точно їх зріст заміряти не вмів! Та якось Метру сон наснився, Неначе ліз він через тин, Упав і раптом розлетівся На десять скалочок-частин. І кожна скалочка кричала: — Я — дециметр, я — дециметр! Від цього писку й верещання Прокинувся шановний Метр. Всміхнувся: «Сон, здається, в руку! Такі не часто сняться сни! Це вклад вагомий у науку Про одиниці довжини! І з того часу Метр не злився, Не дорікав нікому більш. На дециметри розділився І на частинки ще дрібніш. Ті сантиметрами вже звались — Таких частин аж сто він мав. Тепер життя у Метра склалось! Тепер усіх він заміряв! 3.3. Бесіда за казкою - На скільки дециметрів розділився казковий метр? - А скільки сантиметрів у метрі? (демонстрація метра, дециметра і сантиметра) 3.4. Робота з підручником - Розгляньмо зображення звичайно лінійки та метра на с 113. Чим вони відрізняються? Що можна виміряти метром? А дециметром? А сантиметром? 3.5. Перегляд мультфільму. - Давайте спробуємо виміряти знайомі нам речі цими мірами. 3.6. Фізкультхвилинка ІV. Розвиток і закріплення математичних знань 4.1. Робота в зошиті - А зараз давайте попрацюємо в зошиті. Перед вами лежать завдання прочитайте їх. - Зверніть увагу на завдання, що потрібно зробити щоб рівності і нерівності були правильними або істинними? 9-__+10=12 6+__<15-5 10+5-__=14 6+__+3=13 14-__>12-10 3+___>12-1 - Давайте попрацюємо над задачею № 40 с.115. Хто бажає записати умову на дошці? 4.2. Пальчикова гімнастика 4.3. Робота в команді - Розділимося на команди. На дошці ви бачите склад числа. Ви повинні на швидкість виконати завдання. 4.4. Гра «Так — ні». • Метр — одиниця вимірювання маси. • Метр — одиниця вимірювання довжини. • 1 м = 10 дм. • 100 см = 1 м. • Довжину кімнати зручно вимірювати у сантиметрах. • Висоту дерева — у метрах. • Спортсмен пробіг дистанцію 100 см. • 10 см менше 1 м. • 5 дм менше 60 см. • 10 дм менше 1 м. V. Підсумок уроку. Рефлексія - Які нові знання ви отримали на сьогоднішньому уроці? - Яке завдання для вас сьогодні було найскладнішим? - Де можна використати отримані знання? Я дізнався(лася)… Я тепер вмію… Я знаю… | |
| |
Переглядів: 2422 | |
Властивості паперу. Способи рвання паперу. Послідовність дій під час виготовл... |
Запитання до природи. Чим снідає їжачок? |
Панно для класної кімнати. Підбір технік для виготовлення |
Об’ємні вироби з паперу. Виготовлення ялинкових прикрас. Новорічна гірлянда |
Про доброту і милосердя. Ніхто не має права ображати людину |
Всього коментарів: 0 | |