Тема. Складання прикладів на додавання і віднімання за малюнками. Кругові приклади. Мета: вчити складати приклади на додавання і віднімання за малюнками, ознайомити з поняттям «кругові приклади», формувати вміння обчислювати кругові приклади, знаходити невідомий доданок. Закріплювати знання про склад числа 10. Виробляти усвідомлені і міцні обчислювальні навички, навички читання різними способами рівностей, що містять дії додавання і віднімання, письма вивчених цифр і знаків. Розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість, інтерес до пiзнання навколишнього світу, ціннісне ставлення до природи. Формувати математичну, соціальну компетентності. Виховувати дисциплінованість, сумлінність, здатність до подолання труднощів, працелюбство, почуття взаємодопомоги, любов до рідного краю, бажання захищати і примножувати багатства природи; викликати почуття відповідальності, радості за виконану роботу. |
Мета: розкрити зміст понять на 1 більше, на 1 менше; формувати вміння та навички складати і розв'язувати задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць; удосконалювати навички розв'язання прикладів; розвивати логічне мислення, уважність, зацікавленість в отриманні нових знань. |
Тема уроку. Число і цифра 9 Мета. Формувати поняття про число 9; учити писати цифру 9; формувати вміння складати рівності на додавання та віднімання за предметними множинами; складати рівності на додавання на основі складу чисел 2-8. |
Тема: Розрядні доданки. Розкладання чисел на розрядні доданки. Складання і розв’язувапння задач за малюнками. Многокутники. Задачі: Формування математичної компетентності: • Навчити учнів розкладати двоцифрові числа на розрядні доданки; складати і розв’язувати задачі за малюнками; креслити відрізки; працювати з геометричним матеріалом; • розвивати логічне мислення, увагу, математичне мовлення, зоровий аналізатор, каліграфічні навички; • виховувати спостережливість, допитливість, почуття доброти, взаємодопомоги. |
Тема. Таблиці додавання і віднімання числа 5. Розв’язування задач на збільшення й зменшення числа на кілька одиниць. Мета. Ознайомити учнів з таблицями додавання і віднімання числа 5, удосконалювати обчислювальні навички, закріпити знання складу чисел, вміння розв'язувати задачі на збільшення й зменшення числа на кілька одиниць. Розвивати логічне мислення, уяву, творчі здібності учнів. Виховувати культуру оформлення письмових робіт, поглиблювати інтерес до вивчення математики через дидактичні ігри. |
Мета. Повторити плоскі та просторові геометричні фігури; вчити розпізнавати їх. Продовжити формувати поняття ряду натуральних чисел. Вдосконалювати вміння лічити до 20. Розвивати обчислювальні навички, логічне мислення, увагу, спостережливість. Виховувати бережливе ставлення до природи, “крилатих” друзів. |
Тема. Лічба в межах 20. Розв’язування задач на віднімання Мета. Формувати в учнів ключові компетентності: • вміння вчитися: навчати школярів організовувати свою навчальну діяльність; • загальнокультурну: використовувати набуті знання, вчити зв’язко висловлюватись; • інформаційно-комунікативну: навчати учнів аналізувати й відстоювати потрібну інформацію; • здоров’язбережувальну: дбайливо ставитись до свого здоров’я; |
Мета. Дати поняття «плоскі геометричні фігури», об`ємні геометричні фігури», формувати вміння складати і розв’язувати задачі і приклади за малюнками, розвивати обчислювальні навички, розвивати логічне мислення учнів. |
Тема: Режим дня школяра. Навчальний часМета: Сформувати уявлення про режим дня, познайомити дітей з навчальним часом. Розвивати мислення, орієнтування в часових даних. Виховувати бережливе ставлення до свого здоров’я, раціональність витрат свого часу. |
Тема: Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць.Вправи назасвоєння таблиць додавання і віднімання числа 2. Поняття «умова», «запитання», відповідь» задачі. Урок – казкаМета:формувати поняття «збільшити», «зменшити»; з`ясувати, що збільшення числа вимагає додавання, а зменшення – віднімання; ознайомити зі складовими частинами задачі; вправляти в розв`язуванні прикладів і задач на додавання й віднімання числа 2. Розвивати увагу, мислення. Виховувати зацікавленість у вивченні предмета, активність. |