Тема: Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць.Вправи назасвоєння таблиць додавання і віднімання числа 2. Поняття «умова», «запитання», відповідь» задачі. Урок – казкаМета:формувати поняття «збільшити», «зменшити»; з`ясувати, що збільшення числа вимагає додавання, а зменшення – віднімання; ознайомити зі складовими частинами задачі; вправляти в розв`язуванні прикладів і задач на додавання й віднімання числа 2. Розвивати увагу, мислення. Виховувати зацікавленість у вивченні предмета, активність. ХІД УРОКУ I. Організація класу. Продзвенів уже дзвінок. Він покликав на урок. Станемо рівненько, Привітаємось гарненько – «Добрий день». II. Повторення вивченого матеріалу. - Сьогодні ми проведемо урок разом із героями відомої казки «Колобок». - Яка зараз пора року? - Отже, коли Колобок від Баби та від Діда втік і покотився по стежинці, повалив пухкий білий сніг. Колобок ніколи не бачив снігу і розгубився. Допоможемо Колобку, бо це не просто сніжинки, а сніжинки-приклади.(Діти розв`язують приклади і сніг припиняється). III. Повідомлення теми уроку. - Колобок любить математику, отже він сьогодні буде розв`язувати приклади, задачі на збільшення й зменшення числа на кілька одиниць. А ми йому допоможемо. IY. Вивчення нового матеріалу. 1.Робота з демонстраційним матеріалом. - Покотився Колобок і зустрів…? (Зайчика) Зайчик: «Колобок-Колобок, я тебе з`їм. Колобок:«Не їж мене. Я виконаю твоє завдання. - Завдання від Зайчика:(діти допомагають К.) *Викладіть 5 кружечків. Знизу стільки ж трикутників. - Скільки виклали трикутників? Як по-іншому можна сказати? (на 5 більше). *Викладіть 5 кружечків, під ними трикутників на 2 більше. Щоб стало на 2 більше, що треба зробити? (5+2) Отже, на 2 більше – це стільки ж та ще 2. *Викладіть 5 кружечків, а під ними трикутників на 2 менше. - Щоб стало на 2 менше, що треба зробити? (5-2). Y. Розвиток і закріплення математичних знань. 1.Робота з підручником с.50 №1. Завдання від Зайчика. «Чотири качани було, Та зайчик зменшив їх число: Один качан він з грядки зняв, Від чотирьох один відняв.(4-1). Три капустини в нас було, А зайчик збільшив їх число: Ще два на возику примчав. Зайчисько два до трьох додав. (3+2). 2.Знайомство з поняттями: «умова задачі», «запитання», «відповідь». - Покотився Колобок і зустрів Вовка, який дуже полюбляв задачі. Завдання від В.: розташувати картки у певному порядку. Відповідь Умова Питання Розв`язання VI. Фізхвилинка. Для малят фізкультхвилинки – це хвилинки відпочинку. - Присядьте стільки раз, скільки Зайчик зустрів тваринок у нас. - Підплигніть стільки раз, скільки сніжинок у нас. - Покружляйте стільки раз, скільки буде, якщо зменшити їх на 1 раз(збільшити на 2). 3.Робота у зошиті. (с.42) Рольова гра. Діти складають задачу, кожна дитина повторює ту складовучастину задачі, яка у нього на карточці. 4.Диференційоване завдання. Розв`язування прикладів. - Покотився Колобок далі і зустрів Ведмедя. Він полюбляв розв`язувати приклади. Допоможемо Колобку! 1-а група працює з учителем. Приклади с.42-1, 2 стовпчики. 2-а – 3-й стовпчик розв`язує самостійно. 3-а – отримує картки. YII. Підсумок уроку. Рефлексія. - Чи з`їсть Лисичка Колобка у нашій казці? - Чому навчився Колобок разом з нами? - Він вам дуже вдячний за допомогу і дарує усім свою посмішку - смайлики. | |
| |
Переглядів: 5661 | |
Це цікаво знати |
Створення пейзажу. Послідовність дій під час створення пейзажу. Ескіз виробу.... |
Праця людей у місті (селі) |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 18 |
Риби |
Всього коментарів: 0 | |