💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Режим дня школяра. Навчальний час

Тема: Режим дня школяра. Навчальний час

Мета: Сформувати уявлення про режим дня, познайомити дітей з навчальним часом. Розвивати мислення, орієнтування в часових даних. Виховувати бережливе ставлення до свого здоров’я, раціональність витрат свого часу.

Обладнання: Знаки «Я», «Пастка».

Хід уроку

1.     Організація класу.

            1.1. Перевірка готовності до уроку.

            1.2. Створення психологічного комфорту.

            1.3. Введення казкового героя Сонечка.

 

2.     Створення ситуації успіху.

     2.1. Гра «Так і ні»:

– Наше Сонечко перевіре, чи запам’ятали ви, що слід робити, щоб не потрапити у «пастку»:

(діти показують знак «Пастка» за допомогою пальчиків)

Першокласник Юрко вранці почистив зуби.

Марійка та Катруся вночі малювали ведмедика.

Увечері вся сім’я зібралася на сніданок.

Після школи Сашко переодягнувся і пішов грати в м’яча.

Вночі яскраво сяяло сонечко і цвірінькали горобці.

– Чи сподобалося вам знаходити «пастки»?

– Покажіть, хто з вас жодного разу не помилився?

 

3.     Постановка навчальної задачі.          

                                    3.1. Ознайомлення з поняттям «режим».

 Як називається розпорядок дня? (Встановлений).

 Режим. Хто намагається дотримуватися режиму? 

 Що змінилося у вашому режимі дня, коли ви пішли до школи?

                                    3.2. Слухання вірша Г.Бойко «Миколка–першокласник»

Миколка–першокласник

Перший раз малий Миколка

Став збиратися до школи.

Олівця поклав у сумку,

Книги, ручку, зошит, гумку,

М’яч, перо, граблі, подушку,

На обід м’яку пампушку,

Двох ведмедиків, лопату,

Білочку руду хвостату,

Лук і стріли,  і рушницю,

Ще й пухкеньку паляницю,

Ще стола, стільця і парту,

І географічну карту,

Трактора, машинку, мило –

Вже й на дворі звечоріло.

Сів Миколка, дума думку:

«Чи усе поклав у сумку?»

                                    3.3. Гра «Полічи».

  Які речі ви кладете у портфель?

  А що у вас у пеналі?

  Полічіть скільки у вас ручок?

  Кольорових олівців?

  А що ще можна полічити?

  А дітей можна полічити?

  Чи можна полічити дітей з однаковими іменами?

       Давайте, полічимо. Прошу встати дівчаток, котрі носять таке гарне ім.’я «Анастасія» …

3.4. Знайомство з навчальним часом.  

– Так навіщо ви збираєте портфель?

 З чого складається наш шкільний день?

 Який сигнал допомагає вам зрозуміти, що урок розпочався або закінчився?

  Що довше – урок чи перерва? Як ви гадаєте, скільки триває урок? (плакат)

  35 хвилин – це багато чи мало?

  Що можна зробити за хвилину?

  У кожного з вас є листочок. За сигналом дзвіночка намалюйте ось такі трикутнички. (Через хвилину роботу припиняємо).

  Скільки ви намалювали трикутників за хвилину?

  За 1 хвилину ви можете зробити 120 кроків, а равлик проповзе лише відстань, що дорівнює довжині вашого вказівного пальця.

3.5. Бесіда

 про тривалість часу.

– Хвилина – це багато і мало.

– За 1 хвилину можна:

·        з’їсти 10 порцій морозива?

·        прочитати книгу?

·        зав’язати шнурки?

·        зібрати портфель до школи?

·        зробити щось приємне іншій людині?

4. Вирішення конкретних навчальних задач.

4.1. Гра «Приємна хвилина»

(Приємні слова)

4.2. Обговорення оповідання Сухомлинського В.О. «Ледача подушка»

– Про яку таємницю розповів дідусь дівчинці?

– В кого є вдома ледача подушка?

– Тепер ви знаєте, як це зробити.

(Діти імітують, як вибити лінощі з подушки)

5. Рефлексія.

    5.1 Фронтальна бесіда.

– Чого навчилися на уроці?

– Одна хвилина – це багато чи мало?

    5.2. Подарунки від Сонечка.

     Діти, наше Сонечко задоволене, бо ви дуже гарно працювали. Воно вам дуже вдячне, що ви впоралися з його завданнями. Тому кожному з вас дарує смайлика, а за найкращі відповіді – смайлика 

Категорія: Математика | Додав: SYLER (31.12.2013)
Переглядів: 7009 | Рейтинг: 3.5/2
Вибір безпечного маршруту від дому до школи
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 10
Загальні уявлення про папір та його виробництво. Види паперу. Економне викори...
Л. Вахніна «Кордон», Г. Бойко «Ділові розмови»
Екскурсія. Ознайомлення з об'єктами неживої та живої природи
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]