Тема: Режим дня школяра. Навчальний часМета: Сформувати уявлення про режим дня, познайомити дітей з навчальним часом. Розвивати мислення, орієнтування в часових даних. Виховувати бережливе ставлення до свого здоров’я, раціональність витрат свого часу. Обладнання: Знаки «Я», «Пастка». Хід уроку 1. Організація класу. 1.1. Перевірка готовності до уроку. 1.2. Створення психологічного комфорту. 1.3. Введення казкового героя Сонечка.
2. Створення ситуації успіху. 2.1. Гра «Так і ні»: – Наше Сонечко перевіре, чи запам’ятали ви, що слід робити, щоб не потрапити у «пастку»: (діти показують знак «Пастка» за допомогою пальчиків) Першокласник Юрко вранці почистив зуби. Марійка та Катруся вночі малювали ведмедика. Увечері вся сім’я зібралася на сніданок. Після школи Сашко переодягнувся і пішов грати в м’яча. Вночі яскраво сяяло сонечко і цвірінькали горобці. – Чи сподобалося вам знаходити «пастки»? – Покажіть, хто з вас жодного разу не помилився?
3. Постановка навчальної задачі. 3.1. Ознайомлення з поняттям «режим». – Як називається розпорядок дня? (Встановлений). – Режим. Хто намагається дотримуватися режиму? – Що змінилося у вашому режимі дня, коли ви пішли до школи? 3.2. Слухання вірша Г.Бойко «Миколка–першокласник» Миколка–першокласник Перший раз малий Миколка Став збиратися до школи. Олівця поклав у сумку, Книги, ручку, зошит, гумку, М’яч, перо, граблі, подушку, На обід м’яку пампушку, Двох ведмедиків, лопату, Білочку руду хвостату, Лук і стріли, і рушницю, Ще й пухкеньку паляницю, Ще стола, стільця і парту, І географічну карту, Трактора, машинку, мило – Вже й на дворі звечоріло. Сів Миколка, дума думку: «Чи усе поклав у сумку?» 3.3. Гра «Полічи». – Які речі ви кладете у портфель? – А що у вас у пеналі? – Полічіть скільки у вас ручок? – Кольорових олівців? – А що ще можна полічити? – А дітей можна полічити? – Чи можна полічити дітей з однаковими іменами? – Давайте, полічимо. Прошу встати дівчаток, котрі носять таке гарне ім.’я «Анастасія» … 3.4. Знайомство з навчальним часом. – Так навіщо ви збираєте портфель? – З чого складається наш шкільний день? – Який сигнал допомагає вам зрозуміти, що урок розпочався або закінчився? – Що довше – урок чи перерва? Як ви гадаєте, скільки триває урок? (плакат) – 35 хвилин – це багато чи мало? – Що можна зробити за хвилину? – У кожного з вас є листочок. За сигналом дзвіночка намалюйте ось такі трикутнички. (Через хвилину роботу припиняємо). – Скільки ви намалювали трикутників за хвилину? – За 1 хвилину ви можете зробити 120 кроків, а равлик проповзе лише відстань, що дорівнює довжині вашого вказівного пальця. 3.5. Бесіда про тривалість часу. – Хвилина – це багато і мало. – За 1 хвилину можна: · з’їсти 10 порцій морозива? · прочитати книгу? · зав’язати шнурки? · зібрати портфель до школи? · зробити щось приємне іншій людині? 4. Вирішення конкретних навчальних задач. 4.1. Гра «Приємна хвилина» (Приємні слова) 4.2. Обговорення оповідання Сухомлинського В.О. «Ледача подушка» – Про яку таємницю розповів дідусь дівчинці? – В кого є вдома ледача подушка? – Тепер ви знаєте, як це зробити. (Діти імітують, як вибити лінощі з подушки) 5. Рефлексія. 5.1 Фронтальна бесіда. – Чого навчилися на уроці? – Одна хвилина – це багато чи мало? 5.2. Подарунки від Сонечка. – Діти, наше Сонечко задоволене, бо ви дуже гарно працювали. Воно вам дуже вдячне, що ви впоралися з його завданнями. Тому кожному з вас дарує смайлика, а за найкращі відповіді – смайлика | |
| |
Переглядів: 7009 | |
Вибір безпечного маршруту від дому до школи |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 10 |
Загальні уявлення про папір та його виробництво. Види паперу. Економне викори... |
Л. Вахніна «Кордон», Г. Бойко «Ділові розмови» |
Екскурсія. Ознайомлення з об'єктами неживої та живої природи |
Всього коментарів: 0 | |