Урок 32 Тема. ТвариниМета: уточнити уявлення учнів про тварин (до тварин належать не лише звірі, риби і птахи, але і метелик, і бабка); ознайомити з ознаками живих організмів (на прикладі тварин); продемонструвати різноманітність тваринного світу; учити класифікувати зображення комах, риб, птахів, звірів, пояснюючи сутність класифікації; розвивати мовленнєві вміння, мислення, увагу; виховувати інтерес до природи. ХІД УРОКУ I . Організаційний момент • Вправа «Погода» — Яка зараз пора року? — Який місяць? — Яке число? — Тепло чи холодно надворі? — Який стан неба? — Яка температура повітря? — Чи були сьогодні протягом дня опади? II. Повідомлення теми і мети уроку — Розгляньте силуети на дошці. Хто тут зображений? — Що об'єднує вовка, ведмедя, рись і лисицю? Як назвати їх одним словом? (Тварини) Усюди тварини нас оточують: Стрибають, плавають, в небі літають. У землі причаїлися, снують під ногами. Скільки усього їх живе поряд з нами? — Сьогодні на уроці ми ознайомимося з ознаками тварин. III. Вивчення нового матеріалу 1 Гра «Що ми знаємо про тварин» Мета: оцінити рівень знань учнів і визначити, наскільки вони обізнані з темою взагалі. Імовірно, що діти не зможуть відповісти на всі запитання, та й відповіді можуть бути помилковими. Мета гри — акцентування уваги на змісті питань, що будуть розглядатися на уроці, а не на отриманні правильної відповіді. • Яких диких тварин ви знаєте? • Яких свійських тварин ви знаєте? • Назвіть відмінності між дикими і свійськими тваринами або птахами. • Назвіть їх спільні ознаки. • Чим харчуються хижаки? • Чим харчуються свійські тварини? • Чим харчуються птахи? За правильну відповідь кожна дитина отримує 1 бал. Перемагає учень, який набрав найбільшу кількість балів. 2 Робота над загадками (за малюнками) • Він із казки, Він із пісні, В нього зубки Як залізні. Капустину Він гризе, Зветься звір На букву «Зе». (Заєць) • Без води не може жить. Має рот, та все мовчить. (Риба) • Влітку медом ласував, Досхочу малини мав, А як впав глибокий сніг, Він поспати трохи ліг. (Ведмідь) • Вік свій ходить з клунками, Та ще сідають на нього з мішками. (Верблюд) Колючий клубочок Прибіг у садочок. В нього стільки голочок, Як на небі зірочок, Але не мав, бідний, нитки, Не пошив шапки, свитки, Рукавичок, чобіток, Сів, та й плаче... (їжачок). • Тисяча тисяч бондарів Роблять хати без дворів. (Мурахи) • Летить — пищить, сяде — мовчить. Хто його вб'є, той кров свою проллє. (Комар) • Без сокири і без рук, а дім будує. (Птах) • Уночі гуляє, а вдень спочиває. Має круглі очі, бачить серед ночі. (Сова) • Вірно людям я служу, їм дерева стережу, Дзьоб міцний і гострий маю, Шкідників ним здобуваю. (Дятел) — Як назвати одним словом відгадки? Висновок. Тварин дуже багато. Усі вони різні. — Розгляньте малюнки. — Яка мурашка? — Який лось? — На що схожий метелик? їжак? вуж? — Який вовк? — Яка лисиця? — Розкажіть, хто з них літає, плаває, ходить, стрибає, повзає. лазять літають — Назвіть істотні ознаки тваринного світу. (Тварини народжуються, дихають, живляться, залишають потомство.) •• Фізкультхвилинка IV. Узагальнення й систематизація знань та вмінь учнів • Гра «Хто зайвий?» V. Підсумок уроку — Що нового ви дізналися на уроці? — Доведіть, що тварини — частина живої природи. — Які групи тварин ви знаєте? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2086 | |
Ліна Костенко «Баба Віхола» і «Пряля» |
Екскурсія у сад (парк, сквер, ліс). Правила поведінки у природі |
Робочий стіл. Піктограми |
Ліплення. композиція «Будиночок равлика» |
«Грамотний-видющий і на все тямущий» |
Всього коментарів: 0 | |