ти давно чекаєш нас! (складання розповіді за планом та опорними словами) Мета: вчити складати речення, пов’язані за змістом, за запитаннями на визначену тему; вчити викладати свої думки в логічній послідовності; правильно будувати речення; розвивати мовлення, мислення; збагачувати словниковий запас; виховувати любов до школи, країни. |
Тема. Вибірковий переказ тексту «Кульбаба» Мета:ознайомити учнів з поняттям «вибірковий переказ», вчити переказувати вибірково;розвивати уміння добирати влучні слова, вибирати суттєве, зосереджувати увагу наосновному, удосконалювати навички чітко і повно відповідати на питання; виховуватибережливе ставлення до природи. Обладнання: ілюстрації із зображенням кульбаби та інших квітів, дитячі малюнки. |
Тема. Рухливі ігри. Інструкція до гри Мета: пояснитиучням, яке значення мають ігри й забави у зміцнені здоров’я, ознайомити дітей з новими рухливими іграми; збагачувати словниковий запас; розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення; виховувати уважність, спостережливість, вміння спілкуватися у колективі. Обладнання: сюжетний малюнок із зображенням ігор; таблиця «Інструкція до виготовлення м’якої іграшки»; предметні малюнки до відгадок загадок. |
Тема. Твір за уявою «Уже прилинула весна» Мета: вчити учнів будувати тексти-розповіді, формувати вміння викладати свої думки в логічній послідовності, правильно будувати речення, користуватися опорними словами; збагачувати мовлення дітей образними висловами; розвивати творчі здібності, спостережливість; виховувати любов до природи, вміння відчувати красу рідного слова. Обладнання: ілюстрації на тему "Весна прийшла", аудіозапис твору П. І. Чайковського "Березень", голосів пташок, дитячі малюнки про весну, таблиці. |
Тема. Складання казки за початком і кінцівкою «У ляльковому театрі» Мета:вчити дітей складати казки за зачином і кінцівкою, поглибити знання учнів проказки; розвивати образне мислення та мовлення школярів, уяву, фантазію; виховувати прагнення до естетичного сприйняття дійсності. Обладнання: ілюстрації із зображенням казкових героїв, картини художників, дитячімалюнки. |
Тема. Твір – міркування«У моєї мами золоті руки» Мета: узагальнити знання учнів про текст, вчити розрізняти типи текстів; формувати вміння та навички школярів складати твори-міркування; вчити добирати переконливі докази, аналізувати, робити висновки; збагачувати словник учнів; виховувати повагу і любов до матері. Обладнання: таблиця "Будова тексту-міркування", фотографії мам, записи пісень про мам,таблиці. |
Тема. Твір – опис за поданим початком і планом „Строкатий дятел – лісовий лікар" Мета: навчити дітей складати твір-опис за поданим початком і планом, збагачувати словниковий запас учнів; виховувати любов і бережливе ставлення до природи. Обладнання: репродукції картин художників, ілюстрації дятла, таблиці. |
Тема. Твір з елементами опису«З ким я дружу» Мета: розширити знання учнів про тексти-описи, зокрема з елементами опису зовнішностілюдини, розвивати вміння спостерігати, виявляти істотні риси; збагачувати активний словниковий запас; виховувати любов до мистецтва слова іповагу до друзів. Обладнання: портрети людей, дітей, картини художників, таблиці. |
Тема. Текст-розповідь з елементами опису «Мороз-хвалько» Мета:навчити дітей складати твір-розповідь з елементами опису; вчити користуватися планом та опорними словами; відчувати образність художнього слова; розвивати комунікативну компетентність школярів; збагатити словниковий запас дітей; виховувати естетичний смак. Обладнання: ілюстрації на зимову тематику, репродукції картин; дитячі малюнки; кольоровісніжинки. |
Тема. Твір про свої враження «Новорічне свято» Мета:за допомогою художнього слова формувати вміння учнів бачити, відчувати красу природи; розвивати творчу уяву, логічне мислення, зв’язне мовлення; виховувати естетичний смак та бережливе ставлення до природи рідного краю. Обладнання: тематичні ілюстрації до теми «Зима», «Словничок-довідничок», картки, ребуси,таблиця «Будова тексту» |