УРОК 15 Варіант З Тема. У переддень літніх канікул Мета: продовжити знайомство дітей із нормами поведінки в суспільстві, передбачити можливі ситуації на канікулах і вчити учнів правильно в них поводитися; розвивати вміння аналізувати пропоновані ситуації; виховувати чуйність, уважність, доброту, шанобливе ставлення до оточуючих, бажання, бути вихованим у життєвих ситуаціях. |
УРОК 15 Варіант 2 Тема. У переддень літніх канікул Мета: Передбачити можливі ситуації на канікулах і вчити учнів правильно в них поводитися; виховувати вміння, аналізувати пропоновані ситуації; виховувати бажання бути вихованими в життєвих ситуація. Обладнання: малюнки, надписи на дошці «У людини має бути все прекрасним». |
УРОК 15 Варіант 1 Тема. У переддень літніх канікул Мета: передбачити можливі ситуації на канікулах і вчити учнів правильно в них поводитися; розвивати вміння аналізувати пропоновані ситуації; виховувати бажання бути вихованим в життєвих ситуаціях. Обладнання: плакати про літній відпочинок, ілюстрації із зображенням літа, проблемних ситуацій. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу, формування вмінь і навичок. |
УРОК 14 Варіант 2 Тема. Секрети ввічливої людини. Бал ввічливості Мета: узагальнити знання учнів про секрети вихованої людини, про правила поведінки вдома, у школі, в громадських місцях; спонукати до піклування про рідних, близьких, оточуючих; виховувати любов та пошану до оточуючих. Обладнання: макет автобуса, малюнки із зображеннями музею, школи, церкви, вірші, диск сонця, стрічки-промінці з відповідями, ворота, малюнок Міста Чемності, сонечка-талісмани, лист. |
УРОК 14 Варіант 1 Тема. Секрети вихованої людини. Бал ввічливості Мета: узагальнити знання учнів про секрети вихованої людини, про правила поведінки вдома, у школі, в громадських місцях; спонукати до піклування про рідних, близьких, оточуючих; виховувати любов та пошану до оточуючих людей. Обладнання: картки зі словами ввічливості; ілюстративний матеріал, прислів’я. |
УРОК 13 Варіант 2 Тема. Гармонія відносин із природою. Що таке гармонія? Ти і природа. Стану я природі другом. Телеграми з лісу Мета: закріплювати правила поведінки в спілкуванні з природою; розширювати потреби в такому спілкуванні; розширювати кругозір; розвивати естетичний смак; виховувати любов до природи. Тип уроку: комбінований. Обладнання: чисті аркуші паперу, макети лугових квітів, малюнки звірів, конверт із телеграмою. |
УРОК 13 Варіант 1 Тема. Гармонія відносин з природою. Що таке гармонія? Ти і природа. Стану я природі другом. Телеграми з лісу Мета: Закріплювати правила поведінки в спілкуванні з природою; розширювати потреби в такому спілкуванні; розширювати кругозір; розвивати естетичний смак; виховувати любов до природи. Обладнання: плакат із зображенням земної кулі, ілюстрації тварин, рослин, світ книг, людей, музики, таблиці з павутинками, казки, вірші, малюнки дітей. |
УРОК 11 Варіант 2 Тема. Правила поведінки в громадських місцях. В автобусі. На вулиці. Ти прийшов у магазин Мета: узагальнити знання учнів про правила поведінки у транспорті, на вулиці, у магазині; розвивати вміння коригувати свої дії відповідно до ситуації; виховувати почуття поваги до оточуючих. Обладнання: контури сердець, таблиця «Вузлики на пам’ять», ілюстрації, магнітофон, олівці, словничок. |
УРОК 12 Варіант 1 Тема. Правила поведінки в громадських місцях. В автобусі. На вулиці. Ти прийшов у магазин Мета: узагальнити знання учнів про правила поведінки у транспорті, на вулиці, у магазині; розвивати вміння коригувати свої дії відповідно до ситуації; виховувати почуття поваги до оточуючих. Обладнання: урок узагальнення і систематизації знань. |
УРОК 11 Тема. Найважливіші події сімейного життя. Як приймати гостей. Як поводитися за святковим столом Мета: визначити основні події та традиції сімейного життя; вчити поведінці під час прийому гостей; розвивати вміння поводитися за столом; виховувати інтерес та повагу до сімейних традицій. Обладнання: альбомний аркуш, олівці, «Дерево подарунків», сигнальні картки. |