УРОК 5 Варіант 2 Тема. Взаємовідносини в сім’ї Мета: уточнити уявлення дітей про сімейні стосунки; сприяти розумінню того, що щастя в сім’ї інколи залежить від поведінки та здоров’я дітей; розширювати словник мовленнєвого етикету; розвивати вміння піклуватися про членів сім’ї; виховувати бажання приносити радість членам сім’ї, уникати конфліктів; виховувати повагу до свят та традицій сім’ї. |
УРОК 5 Варіант 1 Тема. Взаємовідносини в сім’ї. Повага до старших. Піклування про членів сім’ї. Допомога старшим і меншим. Цінність праці батьків. Родинні свята та традиції. Відпочинок. Конфлікти в сім’ї Мета: уточнити у уявлення дітей про сімейні стосунки; сприяти розумінню того, що щастя в сім’ї інколи залежить від поведінки та здоров’я дітей; розширювати словник мовленнєвого етикету; розвивати вміння піклуватися про членів сім’ї; виховувати бажання приносити радість членів сім’ї, уникати конфліктів; виховувати повагу до свят та традицій сім’ї. Обладнання: плакати, мікрофон, робочий зошит, ілюстрації родинних свят, виставка фотографій, мікрофон; збірка творів В. О. Сухомлинсь-кого. |
УРОК 4 Варіант 2 Тема. Право на щастя. Щастя і вдача. Щастя і праця. «Не родись багатий та вродливий, а родись при долі та щасливий» Мета: формувати усвідомлення того, що кожна людина має право на щастя; переконувати учнів у тому, що багатство не є основою щастя; сприяти розвитку мовлення учнів; розвивати вміння самому здійснювати свої бажання; своєю працею прокладати шлях до щастя; виховувати працелюбність, бажання бути щасливим у праці. Обладнання: ілюстрації до казки; виставка дитячих малюнків «Щаслива мить», плакати з висловами про щастя. |
УРОК 4 Варіант 1 Тема. Право на щастя. Щастя і вдача. Щастя і праця. «Не родись багатий та вродливий, а родись при долі та щасливий» Мета: формувати усвідомлення того, що кожна людина має право на щастя; переконувати учнів у тому, що багатство не є основою щастя; сприяти розвитку мовлення учнів; розвивати вміння самому здійснювати свої бажання, своєю працею прокладати шлях до щастя; виховувати працелюбність; бажання бути щасливим у праці. Обладнання: ілюстрації, вислови про щастя, картки із записом тексту «Краса, Натхнення, Радість — Щастя», таблиця з прислів’ями. Матеріал до уроку: казка «Працьовитий і Нероба». |
УРОК З Варіант 2 Тема. Людина починається з добра. Золоте правило моралІ. Стався до людей так, як хочеш, щоб вони ставилися до тебе. Духовні потреби добра Мета: знайомити учнів із людськими чеснотами; вчити характеризувати події та явища як прояви добра і зла; розкрити моральний зміст доброти; сприяти розвитку в учнів мотивації до добрих, гуманних вчинків. Обладнання: вислови про добро, піктограми обличчя, пелюсточки квіточок. |
УРОК З Варіант 1 Тема. Людина починається з добра. Золоте правило моралі. Стався до людей так, як ти хочеш, щоб вони ставилися до тебе. Духовні корені добра Мета: продовжити знайомити учнів із людськими чеснотами; вчити характеризувати події та явища, як прояв добра і зла; розкрити моральний зміст доброти; сприяти розвитку в учнів мотивацій до добрих, гуманних вчинків; виховувати бажання жити за золотим правилом моралі. Обладнання: таблиці, грамзапис «Дорогою добра», ілюстрації до теми «Що таке гарно, а що таке погано?». |
УРОК 2 Варіант 2 Тема. Національні особливості етикету. Звичаї, обряди, традиції українського народу. Моральні цінності та норми поведінки. Українська гостинність Мета: ознайомити із звичаями, обрядами та традиціями, правилами етикету, моральними цінностями українського народу; на основі практичних дій вчити основних правил поведінки; формувати якості української моралі; виховувати повагу та інтерес до народних традицій. Обладнання: сторінки журналу «Зимові свята», «Весняні свята», «Літні свята», «Осінні свята», вишиті рушники, український національний одяг, паски, малюнки паски, крашанок; писанки, касета із записами купальських пісень. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. |
УРОК 2 Варіант 1 Тема. Національні особливості етикету. Звичаї, обряди та традиції українського народу. Моральні цінності та норми поведінки. Українська гостинність Мета: ознайомити зі звичаями, обрядами та традиціями, правилами етикету, моральними цінностями українського народу; на основі практичних дій вчити основним правилам поведінки; формувати якості української моралі; виховувати повагу та інтерес до народних традицій. Обладнання: святково прибраний клас у дусі української світлиці, вишиті рушники, скатертина, український посуд, пучок калини, зразки крашанок. |
УРОК 1 Варіант 2 Тема. Що таке етика? Чому важливо знати правила поведінки і виконувати їх? Мета: ознайомити дітей із новим поняттями етика, етичні норми', збагачувати словниковий запас; розвивати вміння доводити свою думку, ілюструвати її прикладами; виховувати бажання виконувати правила поведінки. |
УРОК 1 Варіант 1 Тема. Запрошуємо у світ етики. Що таке етика? Чому важливо знати правила поведінки і виконувати їх? Мета: ознайомити з новим поняттями етика, етичні норми, збагачувати словниковий запас; розвивати вміння доводити свою думку, ілюструвати її прикладами; виховувати бажання виконувати правила поведінки. Обладнання: картки з правилами для учнів, малюнки із зображенням ситуацій, мікрофон. |