У категорії матеріалів: 40
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 4 »»


Тема уроку: Жабеня.
Мета: навчити ліпити конструктивним способом, дотримуючись пропорцій, правильного відображення; розвиток творчого мислення учнів;
розвивати в учнів уміння сприймати дійсність і конструювати образи, уяву;виховувати інтерес до створення власних виробів.
3 Клас | Трудове навчання: технічна і художня праця | Переглядів: 1787 | Додав: zer23

Тема. Писанкарство як мистецтво художнього розпису. Види писанок. Способи їх художнього оформлення.
Мета. Ознайомити дітей з українською національною традицією писанкарства, видами писанок та способами їх художнього оформлення; поглибити знання учнів про процес виготовлення витинанок; розвивати чуття композиції, кольорового контрасту, творчу уяву, фантазію; виховувати інтерес до народних традицій, прагнення їх підтримувати.

Тема: Проект. Підсумкове заняття. Створення колективного панно «Український віночок».

Мета: ознайомити молодь з історією українського віночка, звичаями та обрядами, повязаними з цим чудовим оберегом. Поглибити знання учнів про про рослини-символи,український віночок, про значення кожної стрічки у вінку, про послідовність вплітання квітів та стрічок. Розвивати мовлення, мислення учнів, удосконалювати навички виразного читання віршів, навички правильного читання прозового тексту.Залучати до збирання відомостей про народні традиції. Виховувати любов і повагу до нашої землі, рідного краю, до традицій нашого народу.


УРОК 34

Тема. Колективна творча робота: конструювання виробів для відтворення українського побуту. Посуд (ліплення)

Мета: вдосконалювати вміння та навички ліплення; вчити підмічати зовнішню будову виробу, пропорційно ділити пластилін для ліплення головних частин виробу; розвивати пізнавальні інтереси учнів; виховувати охайність, художній смак.


УРОК 33

Тема. Мета та умови праці квітникарів. Досліди з рослинами

Мета: познайомити з працею квітникарів; вчити доглядати за рослинами, пересаджувати їх, вирощувати цибулю; розвивати працьовитість, охайність, самостійність; прищеплювати любов до природи; виховувати обережне ставлення до рослин.


УРОК 31-32

Тема. Сучасні та традиційні види художньої праці. Створення орнаментів для вишивок, перенесення малюнків на тканину

Мета: ознайомити з видами художньої праці; вчити створювати орнаменти для вишивок; удосконалювати вміння та навички роботи з голкою, тканиною; розвивати творче мислення, охайність, самостійність, художній смак; виховувати любов до українських традицій.


УРОК 30

Тема. Елементи графічної грамоти. Виготовлення коробочки

Мета: навчити виготовляти коробочку з паперу, виконувати розмітку за кресленням, обирати і вносити зміни у засоби скріплення деталей у виробі; розвивати конструкторські навички, навички роботи з ножицями, клеєм; виховувати бажання дотримуватися правил охайності, посидючість, працьовитість.


УРОК 29

Тема. Макетування будинку або інших конструкційних об’єктів

Мета: ознайомити із професіями кресляра, архітектора; розвивати уміння і навички конструювання та моделювання об’ємних виробів; вчити знаходити закономірність будування моделі розгортки будинку; розвивати охайність, увагу.


УРОК 28

Тема. Виготовлення пейзажу, панно із використанням різних матеріалів (в коробці з-під цукерок)

Мета: вдосконалювати вміння та навички роботи з різними матеріалами: рослинним матеріалом, кольоровим папером, тканиною, нитками; виготовити панно за зразком або за власним задумом; розвивати художній смак, творче мислення, дрібну моторику рук; виховувати естетичні почуття, бажання дотримуватися правил дизайну.


УРОК 27

Тема. Колективна творча робота: конструювання транспортних засобів

Мета: вдосконалювати вміння та навички роботи з технічним конструктором; розвивати технічне мислення, уяву, уміння вносити зміни у технічні умови конструкцій; виховувати працьовитість, взаємодопомогу, уміння працювати у групах.