Виготовлення пейзажу, панно із використанням різних матеріалів (в коробці з-під цукерок)

УРОК 28

Тема. Виготовлення пейзажу, панно із використанням різних матеріалів (в коробці з-під цукерок)

Мета: вдосконалювати вміння та навички роботи з різними матеріалами: рослинним матеріалом, кольоровим папером, тканиною, нитками; виготовити панно за зразком або за власним задумом; розвивати художній смак, творче мислення, дрібну моторику рук; виховувати естетичні почуття, бажання дотримуватися правил дизайну.

Обладнання: природний матеріал, кольоровий папір, тканина, нитки, мушлі, клей, пластилін, ножиці, олівці, пензлики, серветки, коробки з-під цукерок.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

 1. Привітання.

 2. Перевірка готовності до уроку.

 3. Упорядкування робочого місця.

II. Новий матеріал

 1.Оголошення теми та мети уроку.

— Сьогодні ми з вами уявимо себе в ролі художників-дизайнерів. Люди цієї професії володіють художнім смаком, творчим мисленням, багатою фантазією. Портрети, пейзажі, панно, які вони створюють, насичені багатством кольорів, яскравим світлом. їх роботи прикрашають наше життя.

2.Вступна бесіда.

— У своїй роботі ми будемо використовувати різний матеріал. Здогадайтесь, який?

• Яскраві пелюстки

І запах пречудовий —

І хочеться усім Побачити їх знову. {Квіти)

• Зеленіло, жовтіло, упало і пропало. (Листя)

• Є у голочки подружка,

Що прив’язана до вушка.

Слід у слід за нею ходить,

Візеруночки виводить. {Нитка)

— Ще допоміжним матеріалом є гілочки дерев, мушлі, пісок тощо.

III. Демонстрація та аналіз зразка

1. Інструктаж із техніки безпеки.

• Ножиці — гострий інструмент

• Зберігати ножиці необхідно у закритому вигляді.

• Різати потрібно сидячи, не розмахувати ножицями, стежити за пальцями.

• Без дозволу вчителя не брати інструменти.

2. Інструктаж учителя.

• Розгляньте зразок «Акваріум».

 • У коробці з-під цукерок зробіть фон. Це може бути кольоровий папір або клаптик тканини блакитного кольору.

• Кольоровий папір наріжте на смужки і скатайте кульки («морські камінці») або можна використати справжні мушлі. Наклейте кульки або мушлі на дно коробки.

• Із паперу зеленого кольору або смужок тканини зробіть водорості і при -клейте у коробку на основу.

• Рибок можна зробити з половини шкаралупи грецького горіха і половини чищеного жолудя. Хвости та плавці виріжте із кольорового паперу або з осіннього листя.

IV. Практична робота учнів

Учні виконують роботу за зразком або виконують панно за власним задумом.

Теми панно:

• «На лісовій галявині»;

• «На лузі»;

• «Чарівний ліс»;

• «На березі річки» тощо.

Учитель надає допомогу учням.

V. Виставка та оцінювання робіт

1. Аналіз робіт.

2. Оцінювання.

VI. Підсумок уроку

— Чого ви навчилися?

— Хто зробив панно за власним задумом?

— Яку тему ви обрали? Чому?



Джерело: noindex
Категорія: Трудове навчання: технічна і художня праця | Додав: SYLER (09.10.2014)
Переглядів: 1658 | Рейтинг: 0.0/0
Тварини рідного краю
Властивості паперу. Способи рвання паперу. Послідовність дій під час виготовл...
Коли щось робиш, думай про наслідки. Болгарська народна казка «Виноград і змі...
Криволінійне різання паперу. Виготовлення дидактичної гри «числове віяло»
Властивості паперу. робота з папером
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]