УРОК 28 Тема. Виготовлення пейзажу, панно із використанням різних матеріалів (в коробці з-під цукерок) Мета: вдосконалювати вміння та навички роботи з різними матеріалами: рослинним матеріалом, кольоровим папером, тканиною, нитками; виготовити панно за зразком або за власним задумом; розвивати художній смак, творче мислення, дрібну моторику рук; виховувати естетичні почуття, бажання дотримуватися правил дизайну. Обладнання: природний матеріал, кольоровий папір, тканина, нитки, мушлі, клей, пластилін, ножиці, олівці, пензлики, серветки, коробки з-під цукерок. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент 1. Привітання. 2. Перевірка готовності до уроку. 3. Упорядкування робочого місця. II. Новий матеріал 1.Оголошення теми та мети уроку. — Сьогодні ми з вами уявимо себе в ролі художників-дизайнерів. Люди цієї професії володіють художнім смаком, творчим мисленням, багатою фантазією. Портрети, пейзажі, панно, які вони створюють, насичені багатством кольорів, яскравим світлом. їх роботи прикрашають наше життя. 2.Вступна бесіда. — У своїй роботі ми будемо використовувати різний матеріал. Здогадайтесь, який? • Яскраві пелюстки І запах пречудовий — І хочеться усім Побачити їх знову. {Квіти) • Зеленіло, жовтіло, упало і пропало. (Листя) • Є у голочки подружка, Що прив’язана до вушка. Слід у слід за нею ходить, Візеруночки виводить. {Нитка) — Ще допоміжним матеріалом є гілочки дерев, мушлі, пісок тощо. III. Демонстрація та аналіз зразка 1. Інструктаж із техніки безпеки. • Ножиці — гострий інструмент • Зберігати ножиці необхідно у закритому вигляді. • Різати потрібно сидячи, не розмахувати ножицями, стежити за пальцями. • Без дозволу вчителя не брати інструменти. 2. Інструктаж учителя. • Розгляньте зразок «Акваріум». • У коробці з-під цукерок зробіть фон. Це може бути кольоровий папір або клаптик тканини блакитного кольору. • Кольоровий папір наріжте на смужки і скатайте кульки («морські камінці») або можна використати справжні мушлі. Наклейте кульки або мушлі на дно коробки. • Із паперу зеленого кольору або смужок тканини зробіть водорості і при -клейте у коробку на основу. • Рибок можна зробити з половини шкаралупи грецького горіха і половини чищеного жолудя. Хвости та плавці виріжте із кольорового паперу або з осіннього листя. IV. Практична робота учнів Учні виконують роботу за зразком або виконують панно за власним задумом. Теми панно: • «На лісовій галявині»; • «На лузі»; • «Чарівний ліс»; • «На березі річки» тощо. Учитель надає допомогу учням. V. Виставка та оцінювання робіт 1. Аналіз робіт. 2. Оцінювання. VI. Підсумок уроку — Чого ви навчилися? — Хто зробив панно за власним задумом? — Яку тему ви обрали? Чому? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1721 | |
А. М'ястківський «Казка про яблуню». В. Коломієць «Не лови метелика». |
Екскурсія до водойми (до лісу). Правила поведінки поблизу водойми (у лісі) |
Свято Букваря! |
Леся Українка «Вишеньки», «На зеленому горбочку». Олександр Олесь «Серед крас... |
Д. Павличко «Школа». В. Фетисов «Хто чого вчиться» |
Всього коментарів: 0 | |