💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!
У категорії матеріалів: 144
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 ... 14 15 »»


Тема: Навіщо людям потрібні корисні копалини? Мета: формувати в учнів уявлення про види корисних копалин, використання корисних копалин у господарській діяльності людини; розвивати уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати, робити висновки, працювати з картою; формувати потребу в пізнанні природи.
3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 2010 | Додав: Ларіса

Тема. Дикі тварини та свійські
Мета: ознайомити учнів з історією одомашнення тварин, розширити знання про свійських тварин та іх значення для людини,розвивати спостережливість,логічне мислення , пам'ять ,виховувати дбайливе ставлення до тварин.
3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 2376 | Додав: karpenko

Тема. Де на Землі міститься вода?
Мета: розширити знання учнів про воду, про види водойм; про прісну та морську воду; познайомити з поняттям «Світовий океан»; вчити робити висновки; розвивати допитливість; виховувати інтерес до предмета.

Тема. Яке значення води в житті людини?
Мета: розширити уявлення учнів про значення води в житті людини, про способи опріснення води; розвивати вміння аналізувати інформацію, робити висновки, доводити свою думку; виховувати бережливе ставлення до води; активізувати увагу, мислення, спостережливість.

Тема. Які незвичайні властивості має звичайна вода? Практичне завдання: дослідження розчинності речовин, що використовуються у побуті.
Мета: збагатити уявлення учнів про властивості води як рідини, про значення води в природі; формувати поняття «вода — речовина»; навчати спостерігати та прово¬дити самостійно досліди, що демонструють властивості води, пояснювати прояв цих властивостей у природі, робити висновки; виховувати інтерес до предмета.

Тема. Рослини: органи, розвиток і умови життя.
Мета: розширити знання учнів про види рослин; ознайомити їх з будовою  та  розвитком рослин; розвивати мовленнєві вміння; виховувати екологічну культуру школярів.
3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 1127 | Додав: SYLER

Тема. Рослини живі організми. Різноманітність рослин
Мета: систематизувати знання учнів про рослини як частину живої природи, розкрити взаємозв’язок між живою і неживою природою, ознайомити з різноманітністю груп царства рослин, виділити їх характерні особливості, , розвивати уміння класифікувати, порівнювати предмети, знаходити істотні ознаки та робити висновки, пробуджувати пізнавальний інтерес, виховувати любов до природи та дбайливе ставлення до рослин.
Обладнання: таблиці, схеми – опори, сигнальні картки, зошити, гербарії рослин,малюнки.
Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь і навичок.
3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 2298 | Додав: SYLER

Тема: Тематичний контроль навчальних досягнень за розділами «Культура рідного краю» та «Правила життя у суспільстві».

Мета: підсумувати  вивчене  про  господарську  діяльність українців, культурну спадщину, історичні події України; учити міркувати, узагальнювати, працювати в групах, розвивати пам'ять; виховувати почуття гордості за свій рідний край.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 1735 | Додав: SYLER

Тема: Узагальнюючий урок-гра «Подорож сторінками підручника «Я і Україна»»

Мета: узагальнити знання дітей з предмета «Я і Україна. Громадянська освіта»; формувати уміння працювати в групах; виховувати взаємоповагу, бажання пізнавати історію рідного краю.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 2171 | Додав: SYLER

Тема: Славетні українці.

Мета: ознайомити учнів із видатними українцями різних історичних періодів, з відомими людьми рідного краю; навчати дітей проводити пошукову, дослідницьку роботу; виховувати почуття патріотизму, гордості за свій народ.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 45150 | Додав: SYLER