|
Мета: ознайомити учнів з історією одомашнення тварин, розширити знання про свійських тварин та іх значення для людини,розвивати спостережливість,логічне мислення , пам'ять ,виховувати дбайливе ставлення до тварин. |
Тема. Де на Землі міститься вода? Мета: розширити знання учнів про воду, про види водойм; про прісну та морську воду; познайомити з поняттям «Світовий океан»; вчити робити висновки; розвивати допитливість; виховувати інтерес до предмета. |
Тема. Яке значення води в житті людини? Мета: розширити уявлення учнів про значення води в житті людини, про способи опріснення води; розвивати вміння аналізувати інформацію, робити висновки, доводити свою думку; виховувати бережливе ставлення до води; активізувати увагу, мислення, спостережливість. |
Тема. Які незвичайні властивості має звичайна вода? Практичне завдання: дослідження розчинності речовин, що використовуються у побуті. Мета: збагатити уявлення учнів про властивості води як рідини, про значення води в природі; формувати поняття «вода — речовина»; навчати спостерігати та прово¬дити самостійно досліди, що демонструють властивості води, пояснювати прояв цих властивостей у природі, робити висновки; виховувати інтерес до предмета. |
Мета: розширити знання учнів про види рослин; ознайомити їх з будовою та розвитком рослин; розвивати мовленнєві вміння; виховувати екологічну культуру школярів. |
Мета: систематизувати знання учнів про рослини як частину живої природи, розкрити взаємозв’язок між живою і неживою природою, ознайомити з різноманітністю груп царства рослин, виділити їх характерні особливості, , розвивати уміння класифікувати, порівнювати предмети, знаходити істотні ознаки та робити висновки, пробуджувати пізнавальний інтерес, виховувати любов до природи та дбайливе ставлення до рослин. Обладнання: таблиці, схеми – опори, сигнальні картки, зошити, гербарії рослин,малюнки. Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь і навичок. |
Тема: Тематичний контроль навчальних досягнень за розділами «Культура рідного краю» та «Правила життя у суспільстві». Мета: підсумувати вивчене про господарську діяльність українців, культурну спадщину, історичні події України; учити міркувати, узагальнювати, працювати в групах, розвивати пам'ять; виховувати почуття гордості за свій рідний край. |
Тема: Узагальнюючий урок-гра «Подорож сторінками підручника «Я і Україна»» Мета: узагальнити знання дітей з предмета «Я і Україна. Громадянська освіта»; формувати уміння працювати в групах; виховувати взаємоповагу, бажання пізнавати історію рідного краю. |
Тема: Славетні українці. Мета: ознайомити учнів із видатними українцями різних історичних періодів, з відомими людьми рідного краю; навчати дітей проводити пошукову, дослідницьку роботу; виховувати почуття патріотизму, гордості за свій народ. |