У категорії матеріалів: 144
Показано матеріалів: 131-140
Сторінки: «« 1 2 ... 12 13 14 15 »»


УРОК 14

Тема. Будова рослин. Рослини — живі організми

Мета: поглибити поняття орган рослини; сформувати уявлення про значення кожного органа (кореня, стебла, листків, квіток, плодів з насінням) для рослини, про особливості живлення і дихання рослин; уміння розрізняти органи рослини, називати їх; формувати вміння логічно міркувати, правильно висловлювати свою думку, здійснювати взаємоконтроль; виховувати критичність і доказовість мислення, естетичне сприймання рослин, моральну відповідальність за збереження рослинного світу.

Обладнання: роздатковий матеріал — гербарії різних трав’янистих рослин з усіма органами, квітучі кімнатні рослини, таблиці, малюнки «Органи рослини», схеми «Живлення рослин», «Дихання рослин», «Царства живої природи», гербарії, зразки пророщеної учнями вдома квасолі.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 1935 | Додав: SYLER

УРОК 13

Тема. Зелене диво землі — рослини. Різноманітність живих організмів. Значення рослин у природі та житті людей

Мета: продовжити формувати поняття природа нежива і жива, уявлення про царства живої природи, значення рослин, різноманітність рослин на землі, про види рослин; продовжити виробляти навички дослідницької роботи та спостереження; розвивати логічне мислення, виховувати естетичні почуття.

Обладнання: ілюстрації представників царств живої природи, гербарії, малюнки рослин різних видів.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 2845 | Додав: SYLER

УРОК 12

Тема. Охорона ґрунту

Мета: формувати уявлення про значення ґрунту в природі і значення його для людей, про шляхи забруднення і руйнування ґрунту, про охорону і збереження ґрунту.

Обладнання: обладнання попереднього уроку; таблиці, на яких зображена поливна система ґрунтів, оброблення полів отрутохімікатами, змивання водами пагорбів.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 2633 | Додав: SYLER

УРОК 11

Тема. Що таке ґрунт. З чого складається ґрунт

Мета: формувати поняття ґрунт; уявлення про перегній, про склад ґрунту (повітря, вода, перегній, пісок, глина, мінеральні солі); формувати вміння спостерігати, узагальнювати, здійснювати спілкування, самостійно висловлювати свою думку; виховувати допитливість, самостійність, доказовість мислення, бажання прислухатися до думки іншої людини.

Обладнання: таблиця «Ґрунт», роздатковий матеріал, макет «Ґрунтовий розріз», колекція «Ґрунти твоєї місцевості», по два шматочки ґрунту у коробочках, склянка з водою й паличка на кожну парту; демонстраційний матеріал: спиртівка, металева коробочка з сухим ґрунтом (чорнозем із залишками рослин), сірники, скло, металева коробочка з вологим ґрунтом.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 3014 | Додав: SYLER

УРОК 10

Тема. Що таке гірські породи. Що таке корисні копалини. Гірські породи потребують охорони

Мета: сформувати елементарні поняття гірські породи, корисні копалини (горючі, рудні, нерудні); виробити уявлення про значення гірських порід у природі і цінність для людей, про участь учнів у збереженні й охороні корисних копалин; уміння розрізняти тверді, рідкі й газоподібні гірські породи, окремі горючі, рудні й нерудні корисні копалини; формувати вміння підводити окремий предмет під поняття; виховувати естетичне сприймання об’єктів природи (краси гірських порід), прагнення до збереження корисних копалин та ус -відомлену потребу робити це, гордість за природні багатства своєї країни.

Обладнання: ілюстрації гірських пейзажів, виробів з різних корисних копалин, зразки гірських порід, колекції корисних копалин, обладнання минулого уроку.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 2438 | Додав: SYLER

УРОК 9

Тема. Вода має бути чистою

Мета: формувати уявлення про значення води в природі, цінність її для людей, про шляхи забруднення і способи охорони води від забруднення, про участь учнів в охороні та збереженні води; формувати вміння висловлювати оцінні судження; виховувати естетичне сприймання природи, прагнення берегти природу, охороняти її, зокрема воду.

Обладнання: модель Землі, склянки з чистою водою та водою з розчиненими в ній різними речовинами.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 1967 | Додав: SYLER

УРОК 8

Тема. Перетворення води. Кругообіг води в природі

Мета: формувати уявлення про умови перетворення води з одного стану в інший (з рідкого в газоподібний стан і з газоподібного — в рідкий, з рідкого у твердий стан і з твердого — в рідкий), про властивості снігу і льоду, про кругообіг води в природі; формувати вміння застосовувати засвоєні знання в подібній і новій ситуаціях, виконувати досліди для перевірки передбачуваних властивостей або умов; виховувати прагнення висловлювати власну думку і доводити її.

Обладнання: склянки з водою, таблиця «Кругообіг води в природі», обладнання для демонстрації досліду (моделі кругообігу води в природі), речовини, що розчиняються і не розчиняються у воді.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 2476 | Додав: SYLER

УРОК 7

Тема. Без води немає життя. Властивості води-рідини. Вода — розчинник

Мета: розширити уявлення про значення води в природі, про три стани води і властивості води (не має власної форми, прозора, безбарвна, без запаху рідина, під час нагрівання розширюється і стискується під час охолодження); формувати елементарні поняття, що вода — речовина, розчинник, розчин; вчити робити розчини; виробляти вміння самостійно виконувати досліди, узагальнювати сприйняте під час виконання дослідів, робити висновки; виховувати пізнавальний інтерес, самостійність, організованість, відповідальність за виконану роботу.

Обладнання: склянка з водою і паличками на кожну парту, банка з водою і ложкою для демонстрації, пляшки різної форми (порожні), дощечка, шматочки льоду, ілюстрації.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 1915 | Додав: SYLER

УРОК 6

Тема. З чого складається повітря. Збережемо повітря чистим

Мета: формувати уявлення про склад повітря (азот, кисень, вуглекислий газ), про домішки в повітрі; джерела забруднення повітря та шляхи збереження його чистоти; продовжувати формувати вміння порівнювати, робити висновки, складати план тексту; застосовувати знання у новій ситуації; виховувати обережність у поводженні з вогнем у природі, прагнення охороняти чистоту повітря і зберігати власне здоров’я та навколишню природу.

Обладнання: вірші про природу, підручник, зошит.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 3754 | Додав: SYLER

УРОК 5

Тема. Повітря навколо нас. Властивості повітря

Мета: розширити й поглибити уявлення дітей про значення і місцезнаходження повітря на землі, про властивості повітря (прозоре, безбарвне, без запаху, розширюється під час нагрівання і стискається під час охолодження, погано проводить тепло), про значення в природі властивостей повітря погано проводити тепло; формувати вміння виконувати досліди, спостерігати за ходом і результатами досліду; вміння робити висновки, міркувати за аналогією; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення природи, здатність спілкуватися в процесі спільної діяльності.

Обладнання: дитячі надувні іграшки (кульки, качечки і т. ін.), склянка з водою, грудка сухої глини, землі, цукру, свічка, дрібні клаптики паперу.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 3008 | Додав: SYLER