|
Тема: Здорове харчування – свідомий вибір кожної людини Мета: формувати в учнів основи знань про жири і масла; підвести підсумки програми 3 класу; стимулювати учнів до правильного вибору та поєднання різних продуктів залежно від їхнього харчової цінності. |
Тема: Молоко та його родина Мета: розширити уявлення дітей про їжу, корисну для здоров’я; поглибити знання учнів про різні групи продуктів та їх значення в раціоні харчування; ознайомити учнів з властивостями молочних продуктів як однієї з найважливіших груп дитячого харчування |
Тема уроку: Повноцінне здорове харчування (закріплення). Мета уроку: Формувати в учнів знання про основи повноцінного харчування як обов’язкової умови збереження і зміцнення здоров’я. |
УРОК35 Тема. Творчість і здоров’я. Народні традиції здорового способу життя Мета: дати учням уявлення про мистецтво як складову частину загальнолюдської культури, його важливість для здоров’я людини; поглибити знання учнів про традиційні свята українців, звичаї, обряди, народні ігри та забави; вчити дітей цінувати та розуміти прекрасне, вести здоровий спосіб життя. |
УРОК 34 Тема. Поведінка, звички та здоров’я. Корисні й шкідливі звички. Правда і кривда Мета: поглибити уявлення дітей про корисні й шкідливі звички, про правду і кривду; вчити розпізнавати власні корисні й шкідливі звички, позбавлятися шкідливих звичок, набувати корисних; виховувати чесність. |
УРОК 33 Тема. Спілкування в родині, з однокласниками, друзями Мета: поглибити уявлення дітей про ввічливу людину; вчити розпізнавати різні вияви поведінки близьких, однокласників, друзів; сприяти усвідомленню дітьми цінності людського спілкування та його важливості в їх житті; вдосконалювати навички культури спілкування; спонукати школярів до виконання правил спілкування з рідними, однокласниками, друзями. |
УРОК 32 Тема. Увага й пам’ять. Практична робота: тренування уваги й пам’яті Мета: дати учням уявлення про пам’ять, увагу та їх зв’язок зі здоров’ям та навчанням; довести необхідність розвитку пам’яті й уваги; розучити вправи для тренування уваги й пам’яті; виховувати допитливість, ініціативність. |
УРОК 31 Тема. Надання першої допомоги при укусах комах, порізах, кровотечі з носа, потраплянні смітинки в око Мета: поглибити знання учнів про надання першої допомоги при укусах комах, порізах, кровотечі з носа, потраплянні смітинки в око; вчити користуватися ліками домашньої аптечки (нашатирним спиртом, йодом, перекисом водню, лейкопластирем, бинтом); виховувати самостійність. |
УРОК 30 Тема. Не дикі, але небезпечні. Практична робота: моделювання ситуації «Зустріч з незнайомою твариною» Мета: розглянути можливі небезпеки від свійських тварин; ознайомити учнів із правилами поводження зі свійськими тваринами; виховувати обачливість, турботливе ставлення до тварин. |