УРОК 18 Тема. Небезпека від вогню. Що таке евакуація Мета: розширити уявлення учнів про причини виникнення пожежі; вчити передбачати наслідки своїх дій; спонукати учнів до виконання правил протипожежної безпеки, евакуації з приміщення; виховувати відповідальність. |
УРОК 17 Тема. Практична робота: проект «Ми бережемо електроенергію!» Мета: ознайомити школярів із заходами щодо енергозбереження, дати корисні поради; формувати у дітей світогляд дбайливого господаря своєї країни; розвивати зацікавленість учнів до проведення заходів енергозбереження; виховувати відповідальність. |
УРОК 16 Тема. Безпечна електрика Мета: розширити уявлення учнів про електричні прилади й електричний струм; спонукати учнів до виконання правил безпечного користування електроприладами; виховувати обережність, формувати вміння чинити розсудливо. |
УРОК 15 Тема. Безпека вдома. Тимчасове вимкнення електричного світла Мета: розширити уявлення учнів про безпеку і небезпеку; формувати вміння та навички, які допоможуть уникнути небезпечних ситуацій вдома під час відсутності батьків; вчити орієнтуватися у темряві; виховувати сміливість, самостійність. |
УРОК 14 Тема. Права дитини на здоров’я в сім’ї та суспільстві Мета: розширити уявлення учнів про основні права дитини в сім’ї та суспільстві; викликати в учнів бажання знати свої права; сприяти розумінню учнями важливості прав дитини для розвитку особистості; розвивати самостійність. |
УРОК 13 Тема. Твоя домівка Мета: формувати уявлення учнів про домівку як рідне гніздо; виховувати дбайливе ставлення до свого дому, бажання піклуватися про нього. |
УРОК 12 Тема. Вплив куріння й алкоголю на здоров’я дитини Мета: поглибити уявлення учнів про шкідливий вплив куріння й алкоголю на здоров’я дитини; вчити чинити опір тискові у разі пропозиції закурити, випити алкогольний напій; виробляти негативне ставлення до паління, вживання алкогольних напоїв; виховувати самостійність, наполегливість, рішучість. |
УРОК 11 Тема. Ставлення до ВІЛ-позитивних людей. Практична робота: моделювання ситуацій спілкування з ВІЛ-позитивними людьми Мета: поглибити уявлення учнів про ВІЛ-інфекцію; вчити толерантно ставитися до ВІЛ-позитивних людей; виховувати культуру поведінки. |
УРОК 10 Тема. Сім’я як чинник здоров’я. Практична робота: рольова гра «Батьки і діти» Мета: розширити уявлення учнів про сім’ю як чинник здоров’я; спонукати дітей до виконання обов’язків щодо старших і молодших членів своєї родини; виховувати піклування про здоров’я всіх членів родини, повагу до старших членів родини. |
УРОКИ 8-9 Тема. Чинники природи, що сприяють збереженню здоров’я Мета: ознайомити учнів з чинниками природи, що сприяють збереженню здоров’я людини; формувати вміння використовувати природно-кліматичні фактори для загартовування організму; вчити називати екологічні особливості своєї місцевості; виховувати бережливе ставлення до природи. |