УРОК 15 Тема. Безпека вдома. Тимчасове вимкнення електричного світла Мета: розширити уявлення учнів про безпеку і небезпеку; формувати вміння та навички, які допоможуть уникнути небезпечних ситуацій вдома під час відсутності батьків; вчити орієнтуватися у темряві; виховувати сміливість, самостійність. На уроці можна використати демонстраційні матеріали видавництва «Ранок», зокрема плакат «Сам удома». ХІД УРОКУ 1. Вступне слово вчителя Учитель. Напевне вам доводилося залишатися в квартирі без електрики. Звичайно, за таких обставин виникають певні незручності. Їх треба вміти уникати. Сьогодні на уроці ми вчитимось цього. 2. Робота за підручником (С. 54) Читання тексту. — Які незручності відчуваються, коли вимикають електричне світло? — Як же їх уникнути? — Що означає орієнтуватися в темряві? — Як досягти вміння орієнтуватися в темряві? — Розгляньте малюнок підручника. — Розкажіть, як можна потренуватися в обстеженні оселі із заплющеними очима. — Хто вам допоможе вивчити власне помешкання? — Що робити, якщо ви залишилася удома наодинці і раптом вимкнули світло? — Яким же джерелом світла скористатися? — Чому користуватися сірниками, свічками, гасовою лампою ви можете лише з дозволу дорослих та в їх присутності? — Розгляньте нижченаведені малюнки. — Назвіть джерела відкритого вогню. — Поміркуйте, чому вам не можна користуватися джерелами відкритого вогню. — Розгляньте сюжетні малюнки. — Хто з дітей наражається на небезпеку? Чому? Дайте їм корисні поради. 3. Фізкультхвилинка Поросятко зранку встало, потягнулось, В різні боки повернулось, Потім весело всміхнулось. Кругом себе обернулось, Та й побігло до води. — Хрю, хрю, хрю! Хрю, хрю, хрю! Я купатися люблю! 4. Робота в зошиті (С. 27) 1)№ 1. Розгляньте малюнки. Що спільного між цими групами предметів? — Запам’ятайте правила користування джерелами відкритого вогню. • Не встановлюй свічки і гасові лампи біля предметів, які можуть загорітися. • Не заправляй гасові лампи бензином. • Не став свічки у скляні посудини. • Не залишай відкритий вогонь без нагляду. • Будь обережним, щоб не спалахнули одяг і волосся. 2) № 2. Тест «Так чи ні?» Якщо погасло світло і ти залишився вдома наодинці, потрібно: почати кликати дорослих; хвилину зачекати, щоб твої очі звикли до темряви: відшукати сірники і запалити папір; знайти ліхтарик або акумуляторну лампу. 3) № 3. Відгадайте загадки. • Паличка-черкалочка, Головою черкне — вогонь спалахне. (Сірник) • Що за гість, що сам себе їсть? (Вогонь) 5. Підсумок уроку — Чи часто вам доводилося залишатися в оселі без електрики? — Чому треба вміти орієнтуватись у темряві? — Які правила користування джерелами відкритого вогню ви запам’ятали? — Чому не можна встановлювати свічки й гасові лампи біля предметів, які можуть загорітися? — Чому не можна заправляти гасові лампи бензином? — Чому не можна ставити свічки у скляні посудини? — Чому не можна залишати відкритий вогонь без нагляду? — Якими будуть ваші дії, якщо у квартирі раптом погасне світло? | |
| |
Переглядів: 1658 | |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 8 |
«Ой весна, весна...», «Вийди, вийди, сонечко» (українські народні співанки). ... |
Чим розпізнаємо запах і смак |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 7 |
Живі організми, їх ознаки та умови, необхідні для життя, різноманітність |
Всього коментарів: 0 | |