💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Безпека вдома. Тимчасове вимкнення електричного світла

УРОК 15

Тема. Безпека вдома. Тимчасове вимкнення електричного світла

Мета: розширити уявлення учнів про безпеку і небезпеку; формувати вміння та навички, які допоможуть уникнути небезпечних ситуацій вдома під час відсутності батьків; вчити орієнтуватися у темряві; виховувати сміливість, самостійність.

На уроці можна використати демонстраційні матеріали видавництва «Ранок», зокрема плакат «Сам удома».

ХІД УРОКУ

1. Вступне слово вчителя

Учитель. Напевне вам доводилося залишатися в квартирі без електрики. Звичайно, за таких обставин виникають певні незручності. Їх треба вміти уникати. Сьогодні на уроці ми вчитимось цього.

2. Робота за підручником (С. 54)

Читання тексту.

— Які незручності відчуваються, коли вимикають електричне світло?

— Як же їх уникнути?

— Що означає орієнтуватися в темряві?

— Як досягти вміння орієнтуватися в темряві?

— Розгляньте малюнок підручника.

— Розкажіть, як можна потренуватися в обстеженні оселі із заплющеними очима.

— Хто вам допоможе вивчити власне помешкання?

— Що робити, якщо ви залишилася удома наодинці і раптом вимкнули світло?

— Яким же джерелом світла скористатися?

— Чому користуватися сірниками, свічками, гасовою лампою ви можете лише з дозволу дорослих та в їх присутності?

— Розгляньте нижченаведені малюнки.

— Назвіть джерела відкритого вогню.

— Поміркуйте, чому вам не можна користуватися джерелами відкритого вогню.

— Розгляньте сюжетні малюнки.

— Хто з дітей наражається на небезпеку? Чому? Дайте їм корисні поради.

3. Фізкультхвилинка

Поросятко зранку встало, потягнулось,

В різні боки повернулось,

Потім весело всміхнулось.

Кругом себе обернулось,

Та й побігло до води.

— Хрю, хрю, хрю!

Хрю, хрю, хрю!

Я купатися люблю!

4. Робота в зошиті (С. 27)

1)№ 1. Розгляньте малюнки. Що спільного між цими групами предметів?

— Запам’ятайте правила користування джерелами відкритого вогню.

• Не встановлюй свічки і гасові лампи біля предметів, які можуть загорітися.

• Не заправляй гасові лампи бензином.

• Не став свічки у скляні посудини.

• Не залишай відкритий вогонь без нагляду.

• Будь обережним, щоб не спалахнули одяг і волосся.

2) № 2. Тест «Так чи ні?»

Якщо погасло світло і ти залишився вдома наодинці, потрібно: почати кликати дорослих;

хвилину зачекати, щоб твої очі звикли до темряви:

відшукати сірники і запалити папір;

знайти ліхтарик або акумуляторну лампу.

3) № 3. Відгадайте загадки.

• Паличка-черкалочка,

Головою черкне — вогонь спалахне. (Сірник)

• Що за гість, що сам себе їсть? (Вогонь)

5. Підсумок уроку

— Чи часто вам доводилося залишатися в оселі без електрики?

— Чому треба вміти орієнтуватись у темряві?

— Які правила користування джерелами відкритого вогню ви запам’ятали?

— Чому не можна встановлювати свічки й гасові лампи біля предметів, які можуть загорітися?

— Чому не можна заправляти гасові лампи бензином?

— Чому не можна ставити свічки у скляні посудини?

— Чому не можна залишати відкритий вогонь без нагляду?

— Якими будуть ваші дії, якщо у квартирі раптом погасне світло?

Категорія: Основи здоров’я | Додав: SYLER (09.05.2014)
Переглядів: 1642 | Рейтинг: 0.0/0
Ліплення з пластиліну. Властивості пластиліну. Інструменти та пристосування д...
Хто ти. Які вони, який ти. твій зовнішній вигляд
Професії батьків. Усі професії потрібні. Вшанування праці
Симетричне вирізування. Витинанки. Серветки (з паперу)
Твої руки. Чутливість шкіри
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]