Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
(3 клас) Мета: вчити складати розповідь з обґрунтуванням власної думки; навчити школярів інтернет-пошуку, роботі з віртуальними бібліотеками, пошуку книг за автором та назвою; розвивати навички роботи з періодичними виданнями, уявлення про друковані періодичні видання бібліотеки; виховувати інтерес до пізнання нового, до читання дитячої преси. |
Мета: розширити знання учнів про життя і творчість Лесі Українки; формувати навички виразного читання, вміння відчувати емоційний зміст поезії, зв’язко висловлювати свої думки, збагачувати словниковий запас учнів; викликати захоплення великою силою волі поетеси, прищеплювати любов до рідного краю. |
Мета уроку: формувати читацький інтерес, розвивати вміння колективно обговорювати прочитане, уважно зацікавлено слухати товаришів, формувати в учнів осмислене ставлення до загальнолюдських цінностей, розвивати вміння висловлювати власну думку, робити висновки з прочитаного, виховувати в учнів доброту, чуйність, милосердя до людей. Тип уроку. Тематичний Обладнання. Презентація, виставка книг, збірки «Чиста криниця» В. Сухомлинського, «Українські народні прислів’я та приказки», корзина, сердечка з паперу, паперові квіточки, запис пісень. |
Мета: Ознайомити учнів з українською народною казкою «Кривенька качечка»; вчити усвідомлювати основні ознаки чарівної казки та познайомити з особливістю чарівної казки ; формувати вміння визначати і називати героя чарівної казки, складати його характеристику, висловлювати свою оцінку щодо вчинків персонажів; вчити аналізувати казку, роботи висновки про настрій героїв, розвивати навички читання вголос і мовчки, уміння усного мовлення учнів, висловлювати і доводити свою думку, вислуховувати думку товариша; поповнювати словниковий запас учнів; виховувати інтерес до народних казок, почуття доброти, співчуття, поваги до людей похилого віку. |
МЕТА : поглибити знання учнів про казку як художній твір, у якому вигадка і фантазія служать засобом вираження суджень народу про життя; розвивати вміння розрізняти літературну казку; прищеплювати читацький інтерес до казок; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати мудрість, кмітливість, доброту. |
Мета. Збагатити і розширити знання дітей про життя і творчість Т. Г. Шевченка. Розвивати навички виразного, свідомого, правильного читання учнів. Сприяти розвитку зв’язного мовлення, творчих здібностей учнів. Збагачувати і активізувати словниковий запас. Визовувати любов до творчості Великого Кобзаря, до рідної землі;почуття патріотизмуі гордості за свою Батьківщину. |
Мета: Ознайомити учнів із творчістю Г. Бойка. Вчити читати гумористичні твори. Визначати морально - етичні проблеми висвітлені в них. Вчити давати характеристику головних героїв з опорою на текст, виділяючи негативні риси характеру (хвалькуватість, самовпевненість, невихованість) . Розширити знання учнів про людські чесноти; вчити думати про свої вчинки та їхні наслідки. |
Мета. Вчити дітей самостійно добирати інформацію до заданої теми, підбирати матеріал, цікавий для однокласників. Розвивати навички художнього читання творів, вміння знаходити влучне слово, показати багатогранність творчості Грицька Бойка. |
Тема уроку. Підсумковий урок за темою «Казки українських письменників». Мета уроку. Узагальнити знання учнів з вивченої теми: згадати прізвища, імена письменників та назви казок, які найбільше вразили, полюбилися; вчити обґрунтовувати свій вибір; розвивати смислову, образну пам'ять, вміння узагальнювати; виховувати інтерес до читання творів українських письменників. |
Тема. Людина починається з добра. В. Сухомлинський «По волосинці» Мета. Збагатити знання дітей про творчість В. Сухомлинського; розширювати інтерес до читання; вчити висловлювати власну думку; робити висновки з прочитаного; працювати над виробленням навичок свідомого, швидкісного читання. Розвивати пізнавальні здібності, бажання вчитися. Виховувати доброту, бажання допомогти старшим; любов до рідного краю. |