Тема: За добро добром платять Українська народна казка «Кривенька качечка» Мета: : Удосконалювати навички швидкого, правильного, свідомого читання; формувати навички особистісного спілкування. Навчити дітей доносити зміст прочитаного шляхом виразного читання казки; визначати своє ставлення до казкових героїв. Розвивати вміння міркувати про життєві цінності, цінувати дружбу, відданість, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, узагальнювати, доводити. Виховувати почуття поваги одне до одного, співчутливість, вміння робити добрі вчинки. |
Мета. Продовжити роботу над «Казкою про старого гнома» Захаріаса Топеліуса; вдо¬сконалювати навички свідомого виразного читання; вчити аналізувати прочитане, оцінювати вчинки дійових осіб; збагачувати словниковий запас учнів, розвивати образне мислення; виховувати почуття відповідальності за дане слово. Обладнання. Портрет З. Топеліуса, ілюстрації до казки, матеріали до гри, ілюстровані картки «Секрети казки». |
Мета. Розширювати знання учнів про літературні казки народів світу; удосконалювати навички свідомого виразного читання; вчити аналізувати прочитані твори, вислов¬лювати власне ставлення до прочитаного, оцінювати вчинки дійових осіб; розви¬вати зв'язне мовлення, творчу уяву; виховувати любов до художнього слова. |
Мета. Удосконалювати навички читання; учити активно думати, контролювати власне розуміння тексту; спонукати до роздумів над тим, яке значення має для них матеріал тексту; розвивати вміння висловлювати оцінні судження про вчинки героїв; виховувати потребу справжньої дружби. Обладнання. Портрет В. О. Сухомлинського, картки зі словами. Тип уроку. Комбінований. |
Тема. Василь Сухомлинський «Кінь утік» Мета. Удосконалювати навички читання; учити активно думати, контролювати власне розуміння тексту; спонукати до роздумів над тим, яке значення має для них матеріал тексту; розвивати вміння висловлювати оцінні судження про вчинки героїв; виховувати потребу справжньої дружби. |
Тема. В. Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло» Мета. Ознайомити з новим твором В.Сухомлинського. Вчити давати характеристику дійовим особам. Порівнювати вчинки персонажів, робити висновки, щодо прочитаного; розвивати зв’язне мовлення, критичне та творче мислення, вміння цінувати думки інших; виховувати доброту, чуйність, уміння бачити й творити красу. |
Тема. Прислів’я і приказки. Скоромовки. Загадки Мета. Збагатити дітей перлинами усної народної творчості – прислів’ями, приказками, скоромовками, загадками; формувати навички швидкого читання та запам’ятовування, уміння знаходити основне. Розвивати правильну літературну вимову. Виховувати любов до народної творчості. |
Тема. Українські народні пісні. «Ходить гарбуз по городу», «Три товариша» Мета. Ознайомити учнів з музично-літературним жанром «пісня», дати уявлення про авторські і народні пісні. Розвивати вміння, виявити настрій пісні та кожного героя. Виховувати любов до народної пісні. |
Тема. Українська народна казка. «Кобиляча голова» Мета. Продовжити знайомство учнів з кращими зразками усної народної творчості, вчити дітей визначати головну думку твору. Розвивати зв’язне мовлення. Виховувати бажання служити людям. |
Тема. Українська народна казка. «Кривенька качечка» Мета. Удосконалювати знання про чарівні казки, уміння дітей ділити текст на частини, вчити усвідомлено переказувати зміст твору; збагачувати словниковий запас учнів. Розвивати зв’язне мовлення. Виховувати шанобливе ставлення до чужого майна. |