Тримай язика на припоні. захаріас топеліус «Казка про старого гнома» (продовження)
| Тема. Тримай язика на припоні. захаріас топеліус «Казка про старого гнома» (продовження) Мета. Продовжити роботу над «Казкою про старого гнома» Захаріаса Топеліуса; вдо¬сконалювати навички свідомого виразного читання; вчити аналізувати прочитане, оцінювати вчинки дійових осіб; збагачувати словниковий запас учнів, розвивати образне мислення; виховувати почуття відповідальності за дане слово. Обладнання. Портрет З. Топеліуса, ілюстрації до казки, матеріали до гри, ілюстровані картки «Секрети казки». Хід уроку І.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ ІІ.МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА 1.Робота над чистомовкою Ище-ище-ище — подув холодний вітрище. Аї-аї-аї — облітає листя в гаї. Го-го-го — ми збираємо його. Ас-ас-ас — принесемо листя в клас. 2.Робота над скоромовкою Гра «Дощик» Діти читають скоромовку хором: • накрапає дощ (тихо); • дощ пускається сильніше (голосніше); • злива (голосно), • дощ слабшає (тихіше); • дощ припинився (читання припиняється). Космонавт в ракету сів, Двигуни гучні завів. Та велить матуся з хати Двигуни повимикати, Бо він рано їх завів — Манну кашу не доїв. ІІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ 1.Робота в парі. Гра «Дуель» Учні в парах ставлять запитання одне одному за змістом першої частини «Казки про старого гнома» Захаріаса Топеліуса та відповідають на них. 2. Відгадування загадок ІV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ — Чи сподобалася вам І частина казки? — Чи хочете дізнатися, чим вона закінчилася? — Сьогодні ми продовжимо знайомитися з «Казкою про старого гнома» Захаріаса Топеліуса. V. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ. ОПРАЦЮВАННЯ ДРУГОЇ ЧАСТИНИ «КАЗКИ ПРО СТАРОГО ГНОМА» ЗАХАРІАСА ТОПЕЛІУСА (с. 46-48) 1. Гра «Рибки». Самостійне мовчазне читання казки учнями — Яка основна думка прочитаного? 2.Словникова робота Гра «Блискавка» Учитель показує слова, надруковані на картках. Учні мають їх прочитати за 3 секунди. Метушня, засклені, весілля, келихи, чудувалися, невидимий, перемовля¬лися, заблищало, опинилися, щабель, іржавого. Фізкультхвилинка 3.Повторне читання казки учнями «ланцюжком» - Як ви оцінюєте вчинок Матса Мюрстена? 4.Аналіз змісту прочитаного з елементами вибіркового читання Як гном довів свою відданість другові Матсу? Розкажіть, як він допомагав готуватися до весілля, що подарував наре¬ченій. Чому гном покарав тітку молодого, її сина й сторожа? Як ви гадаєте, чи допомагатиме він після цього Матсові? Чи зможуть гном і сторож знову стати друзями? Як ви розумієте значення вислову тримати язика на припоні? Які риси характеру споріднюють героїв вірша Ірини Жиленко (с. 42) та старого гнома з казки 3. Топеліуса? 5.Робота за ілюстраціями Розгляньте ілюстрації до казки. Кого на них зобразив художник? Яким уривкам тексту вони відповідають? 6.Робота в парах - Прочитайте за особами розмову гнома з Матсом Мюрстеном. За допо¬могою інтонації передайте почуття співрозмовників. 7. Робота з удосконалення техніки читання Гра «Небо і земля» Після команди вчителя «земля» учні починають читати, слідкуючи не пальчиком, а очима. Коли звучить команда «небо», діти припиняють читати, очі піднімають угору. За командою «земля» діти мають продовжити читати з того місця, де зупинилися, і так — кілька разів протягом читання всього тексту. VІ. ПІДСУМОК УРОКУ • Чи сподобалася вам казка? • Хто з її персонажів викликав у вас симпатію? • Чий учинок ви засуджуєте? • Чого нас навчає ця казка? VІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Основне. Стисло переказувати казку, підписати малюнки. Додаткове.Поставити 2 запитання за змістом казки. | |
|
| |
| Переглядів: 3260 | |
| Силуетне зображення будинків. Практична робота «Чарівні куполи соборів» |
| Додавання й віднімання розрядних чисел другого розряду (круглих десятків). Ро... |
| Комахи |
| Застосування загального правила віднімання двоцифрових чисел до прикладів вид... |
| «Крашанки і писанки» (за О. Менем). «Гей, Великдень!». К. Пере лісна «Писанка... |
| Всього коментарів: 0 | |