Мета: навчальна: продовжувати закріплювати знання учнів про живопис і один із його жанрів — натюрморт; навчати малювати в жанрі натюрморту; розвивальна: продовжувати формувати в дітей уміння аналізувати природні форми; виховна: виховувати в учнів уважність; навчати міркувати, стимулювати розвиток допитливості. Тип: комбінований урок. Методи і засоби роботи: евристична бесіда; практична робота на базі засвоєного матеріалу. Коментар Натюрморт — французьке слово nature morte, яке буквально означає «мертва природа». У натюрмортах зображують не тільки неістот, але й фрукти, квіти, рибу чи дичину. |
Тема: Художні загадки Мета: навчальна: узагальнювати та систематизувати отримані знання; вчити дітей бачити, відкривати таємниці мистецтва, отримувати найкращі та позитивні враження від споглядання творів мистецтва. розвивальна: розвивати та активізувати спо¬стережливість, фантазію, уміння аналізувати та робити висновки, розвивати естетичні смаки, допитливість та уявую. |
Тема: Театральний костюм Мета: навчальна: познайомити учнів з роботою художників-костюмерів, українською сценографією та відомими художниками сценографами; показати роль театрального костюма у створенні образу персонажа та навчити створювати театральні костюми для вистав. розвивальна: розвивати в учнів творчість |
Тема: Художник в театрі Мета: навчальна: навчити учнів орієнтуватися в сценічному просторі театру, ознайомити з роботою художників театру та театрально-декораційним мистецтвом (сценографією) і декораціями; навчити створювати власні декорації, грим, зачіски, формувати охайність, самостійність, уміння фантазувати. розвивальна: розвивати в учнів любов до мистецтва. |
Тема: Технічні прийоми акварельними фарбами. Акварель по вологому паперу. Виконання швидких колірних замальовок асоціативного характеру. Осінні враження. Мета: формування предметних компетентностей: навчальна: розкрити поняття малювання «по-мокрому»; навчати учнів умінню правильно змішувати фарби, передавати кольоровою гамою настрій та враження від осені (сонячної та дощової); вчити дітей бачити, відкривати красу довкілля та отримувати найкращі та позитивні враження від споглядання природи, витворів мистецтва та поезії. |
Тема: Свідоме обрання колірного рішення. Технічні прийоми роботи гуашевими фарбами. Барви осені. Мета: розкрити поняття монотипії; вчити дітей прийомам і методам художнього відтворення образів довколишнього середовища, користуючись технікою монотипії; розвивати уміння бачити в різноманітних лініях, плямах задуману композицію (осінній пейзаж), формувати охайність, самостійність;виховувати любов до прекрасного. |
Тема: Споріднені кольори, гармонія споріднених кольорів. Кольорові відтінки, нюанси. КРУЖЛЯЄ ЛИСТОПАД Мета: Формування ключових компетентностей: уміння дітей організовуватися до навчальної діяльності та сприймання матеріалу; навчальна: розкрити поняття споріднені кольори; навчати дітей умінню передавати форму листя, виконувати малюнки з поєднання кольорів методом набризгу; розвивальна: розвивати в учнів уміння працювати гуашевими фарбами; активізувати спо¬стережливість, фантазію, сенсорні уміння і навички; розвивати естетичні смаки, допитливість та уяву; виховна: виховувати любов до прекрасного, природи, шанувати дружбу та колективізм; зацікавленість мистецтвом; емоційне сприймання навколишнього світу |
Батальний жанр. Історичний жанр Вікторина «Жанри образотворчого мистецтва» Мета: навчальна: закріплювати інтерес, емоційний відгук до образотворчого мистецтва; закріплювати знання учнів про засоби виразності в образотворчому мистецтві, про жанри живопису; закріплювати навички самостійної художньої діяльності, вміння передавати в малюнку своє ставлення до об’єкта, що зображується, досягаючи виразності образу; розвивальна: розвивати в дітей відчуття кольору, спостережливість, уміння порівнювати, вміння висловлювати власну думку, творчі здібності; виховна: виховувати позитивні взаємини між учнями, відчуття дружби та відповідальності. |
Портрет. Портрет друга Мета: навчальна: продовжувати ознайомлювати учнів із жанрами образотворчого мистецтва; закріплювати знання про портрет та засоби виразності портретного жанру; закріплювати розуміння поняття «композиція»; навчати спостерігати, дотримуватися в зображенні пропорцій та розмірів; розвивальна: розвивати в дітей комбінаторні здібності, навички та вміння малювати портрет; формувати образне, логічне, просторове мислення; навчати міркувати; розвивати окомір, дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, стимулювати розвиток допитливості. |
Пейзаж. Весна-красна Мета: навчальна: продовжувати ознайомлювати учнів із жанрами образотворчого мистецтва; закріплювати знання про пейзаж та засоби передавання настрою в пейзажі; закріплювати поняття про композицію, знання про повітряну перспективу як засіб передавання глибини простору; навчати спостерігати за красою навколишнього світу, дотримуватися в зображенні пропорцій та розмірів; розвивальна: розвивати в дітей комбінаторні здібності, навички та вміння передавати простір за допомогою кольору; формувати образне, логічне, просторове мислення; продовжувати формувати вміння аналізувати природну форму; навчати міркувати; розвивати окомір, дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, стимулювати розвиток допитливості. |