Декор і декорування. Дивні тварини Мета: навчальна: продовжувати надавати учням поняття про скульптуру як вид мистецтва, ознайомлювати з матеріалами та інструментами художника-кераміста; закріплювати поняття «декор» та «декорування», навички роботи з пластиліном (глиною); розвивальна: збагачувати та закріплювати в дітей уміння сприймати, розрізняти та аналізувати характерні особливості декоративної скульптури; закріплювати навички основних видів ліплення, передавання форми, рухів та декорування тварин; розвивати дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу; стимулювати розвиток допитливості; виховувати екологічну культуру, любов до українського народного мистецтва. |
Майстерня скульптора. Частини і ціле. Ліпимо тварин. Зайчик та лисичка Мета: навчальна: продовжувати надавати учням відомості про скульптуру як вид мистецтва, поглиблювати знайомство з видами скульптури; ознайомлювати учнів із поняттями «кругла скульптура», «пам’ятник», «статуя», «статуетка», «рельєф»; закріплювати навички роботи з пластиліном (глиною); продовжувати ознайомлювати з поняттям «анімалізм» як жанром образотворчого мистецтва; розвивальна: збагачувати та закріплювати в дітей уміння сприймати, розрізняти та аналізувати характерні особливості об’ємної форми; закріплювати навички основних видів ліплення, передавання форми та побудови предметів; розвивати дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу; стимулювати розвиток допитливості; виховувати екологічну культуру. |
Світло і тіні. Рум’яне яблучко Мета: навчальна: продовжувати надавати учням відомості про світло, тінь, об’єм; формувати вміння аналізувати та змішувати кольори; навчати міркувати; розвивальна: розвивати в дітей комбінаторні здібності; формувати образне, логічне, просторове мислення; виховна: виховувати в учнів уважність; стимулювати розвиток допитливості. |
Крапковий малюнок. Пуантилізм. Гра кольору Мета: навчальна: продовжувати надавати учням відомості про техніки живопису; формувати вміння аналізувати та змішувати кольори; навчати міркувати; розвивальна: формувати в дітей образне, логічне, просторове мислення; розвивати комбінаторні здібності; стимулювати розвиток допитливості; виховна: виховувати в учнів уважність. |
Настрої природи. Тихі сутінки Мета: навчальна: продовжувати надавати учням відомості про світло як засіб виразності; формувати образне, логічне, просторове мислення; розвивальна: розвивати комбінаторні здібності, навички та вміння з передавання освітлення, визначення тону; продовжувати формувати в дітей уміння аналізувати; навчати міркувати; виховна: виховувати в учнів уважність; стимулювати розвиток допитливості. |
Матеріали та інструменти. Техніки гуаші. Дощ іде Мета: навчальна: продовжувати ознайомлювати учнів із гуашевими фарбами; поглиблювати знання про техніки малювання гуашшю; урізноманітнювати навички роботи з матеріалами; розвивальна: формувати в дітей уміння сприймати, розрізняти й аналізувати можливості гуашевих фарб; розвивати дрібну моторику руки; стимулювати розвиток допитливості; виховна: виховувати естетичне сприйняття учнями навколишнього світу; забезпечувати доброзичливу атмосферу. |
Матеріали та інструменти. Техніки акварелі. Різнокольорові айстри Мета: навчальна: продовжувати ознайомлювати учнів з акварельними фарбами; поглиблювати знання про техніки малювання аквареллю: на вологому папері, сухим пензлем, шар за шаром, зворотним контуром; урізноманітнювати навички роботи з матеріалами; розвивальна: формувати в дітей уміння сприймати, розрізняти й аналізувати можливості акварельних фарб; розвивати дрібну моторику руки; виховна: виховувати естетичне сприйняття учнями навколишнього світу; забезпечувати доброзичливу атмосферу; стимулювати розвиток допитливості. |
Види образотворчого мистецтва. Спогади про літо Мета: навчальна: продовжувати ознайомлювати учнів з основами композиції, поняттям «задум»; розвивальна: розвивати комбінаторні здібності, образне, логічне, просторове мислення; продовжувати формувати в дітей уміння аналізувати, узагальнювати; розвивати кмітливість; навчати міркувати; стимулювати розвиток допитливості; виховна: виховувати в учнів акуратність, увагу. |
Нюанс і контраст. Квіти сонця Мета: навчальна: ознайомлювати учнів із поняттями «нюанс» і «контраст»; закріплювати навички роботи з фарбами; розвивальна: формувати в дітей уміння сприймати, розрізняти й аналізувати співвідношення кольорів; розвивати дрібну моторику руки; стимулювати розвиток допитливості; виховна: виховувати естетичне сприйняття учнями навколишнього світу. |
Кольори. Поєднання. Відтінки. Червона калина Мета: навчальна: продовжувати закріплювати поняття про основні та змішані кольори; ознайомлювати учнів зі спорідненими кольорами та їх розташуванням на спектральному (колірному) колі, поняттями: «відтінки», «хроматичні» та «ахроматичні» кольори; розвивальна: формувати в учнів уміння сприймати та аналізувати колір, змішувати фарби для отримання потрібного кольору; виховна: виховувати естетичне сприйняття навколишнього світу; виховувати художній смак; підтримувати в дітях бажання малювати. |