Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Мета уроку: систематизувати знання учнів про граматичні ознаки прикметника, який змінюється за родами і числами, закріплювати вміння розпізнавати прикметники серед інших частин мови; розвивати спостережливість, творчі здібності, уміння робити висновки; виховувати любов до України, до традицій українського народу, почуття прекрасного, вчити берегти свою національну культуру. |
Мета: закріпити уявлення учнів про спільнокореневі слова, вміння добирати спільнокореневі слова-різні частини мови, розвивати мовлення учнів, поповнювати словниковий запас, виховувати наполегливість у навчанні, почуття любові до рідної мови, до усної народної творчості. |
Тема: Перевірка знань набутих під час вивчення теми: «Спільнокореневі слова. Корінь слова» Мета: Перевірити та закріпити знання учнів про спільнокореневі слова та корінь слова. Удосконалювати вміння розпізнавати та добирати спільнокореневі слова. Збагачувати словниковий запас учнів. Розвивати навички грамотного та каліграфічного письма., увагу й інтерес до рідної мови. Виховувати спостережливість, допитливість. |
Мета: - вдосконалювати вміння учнів правильно писати власні та загальні іменники; знаходити ці назви у тексті і пояснювати їхнє написання; - відпрацьовувати навички каліграфічного грамотного письма; - формувати мовну, мовленнєву, комунікативну, самоосвітню, діяльнісну компетенції; - виховувати любов до рідного краю, бажання пізнавати його. |
Мета: формувати в учнів поняття про пряме і переносне значення слів; виробляти вміння визначати значення слова в тексті, самостійно вживати слова в переносному значенні;розвивати мовне чуття, навчити учнів зв’язно висловлювати свої думки. |
Мета: - продовжувати формувати уявлення учнів про корінь слова на основі спорідненості слів; - учити добирати спільнокореневі слова з різних частин мови; - вчити розрізняти групи слів щодо спорідненості, у яких корені звучать і пишуться однаково, але мають різні значення; - розвивати вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати; - формувати комунікативну компетентність; - виховувати пізнавальний інтерес, бажання до вивчення рідної мови, любов до Батьківщини, шанобливе ставлення до свого роду і бережливе ставлення до природи. |
Тема. «Усний твір-опис природи у художньому стилі на основі особистих вражень». Мета. Hавчальна: навчити складати твори-описи природи за власним спостереженням; вчити логічно викладати думки за складеним планом, прогнозувати зміст майбутнього твору, добирати доцільні мовні засоби; навчати бачити красу рідної природи, осінню красу рідного міста; ознайомити дітей з віршами українських поетів про осінь; Розвиваюча: розвивати навички зв’язного мовлення; пізнавальну активність учнів, вміння доводити свою думку; формувати: формувати вміння складати твори-описи природи у художньому стилі на основі особистих вражень;виробляти вміння складати твори-описи відповідно до мети і завдань висловлювання, добирати доцільне мовне оформлення; формувати естетичні смаки учнів; Виховна: виховувати любов до природи, рідного слова, до української мови; любов до прекрасного в літературі, мистецтві слова і образотворчому мистецтві. |
Тема Зима – чарівниця. Витинанка. Чарівна сніжинка. Мета. Вчити дітей зв’язно висловлювати свої думки; розвивати вміння учнів добирати влучні словосполучення для передавання власних спостережень, вражень, почуттів; формувати вміння добирати виразні мовні засоби, розвивати фантазію, уяву;виховувати самостійність; ознайомити учнів із витинанкою – одним із видів народної творчості, вчити виготовляти ажурні витинанки, виховувати образне сприйняття світу, любов до природи рідного краю. |
Тема. Зима – чарівниця. Витинанка. Чарівна сніжинка. Мета. Вчити дітей зв’язно висловлювати свої думки, формувати вміння добирати виразні мовні засоби, розвивати фантазію, уяву;виховувати самостійність; ознайомити учнів із витинанкою – одним із видів народної творчості, вчити виготовляти ажурні витинанки, виховувати образне сприймання світу, любов до природи. |
Тема: Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній Мета: ознайомити учнів з новими поняттями: «рід іменників», «чоловічий рід», «жіно¬чий рід», «середній рід»; розвивати вміння розрізняти рід іменників; збагачувати словниковий запас школярів; виховувати культуру писемного мовлення. |