Урок 20 Тема. Звертання. Розділові знаки при звертаннях Мета: розширювати знання учнів про звертання в спонукальних реченнях; формувати вміння правильно вживати звертання в усному й писемному мовленні; збагачувати словниковий запас; розвивати мовлення; виховувати любов до усної народної творчості, повагу до людей різних професій. |
Урок 19 Тема. Види речень за метою висловлювання. Окличні речення. Інтонування речень Мета: розширити уявлення учнів про види речень за метою висловлювання (розповідні, питальні, спонукальні), окличні й неокличні; формувати навички правильного інтонування речень; розвивати мовлення, вміння аналізувати, зіставляти; виховувати бережливе ставлення до природи. |
Урок 17 Тема. Узагальнюючий урок з теми «Текст». Перевірний тест Урок 18 Тема. Повторення вивченого про речення Мета: повторити й закріпити знання учнів про речення, формувати вміння ділити текст на речення, завершувати речення; збагачувати словниковий запас; розвивати зв'язки мовлення, виховувати любов до природи, до рідного краю. |
Урок 16 Тема. Складання письмових запрошень і привітань. Правило написання адреси Мета: формувати в учнів вміння складати й оформляти письмові запрошення та привітання, правильно писати адресу; закріплювати навички вживання звертань; розвивати усне й писемне мовлення; виховувати почуття поваги одне до одного. |
Урок 14 Тема. Особливості текстів-листів. Написання листа Мета: ознайомлення учнів із зразком ділового мовлення — листом, вимогами до написання листа; вчити писати тексти-листи; закріплювати навички використання звертань, слів ввічливості; розвивати культуру мовлення; виховувати почуття товариськості. |
Урок 13 Тема. Складання текстів-інструкцій Мета: вчити учнів складати тексти-інструкції; закріплювати знання про текст; збагачувати словниковий запас; формувати на- вички каліграфічного письма; розвивати зв'язне мовлення; виховувати поважне ставлення до слова, любов до книги, культуру писемного мовлення. |
Урок 12 Тема. Спостереження за ознаками художніх, науково-по- пулярних та ділових текстів Мета: вчити учнів розрізняти тексти за стильовими ознаками; формувати вміння учнів писати оголошення; закріплювати знання про будову тексту; розвивати зв'язне мовлення, вміння зіставляти, аналізувати, виховувати любов до книги, до рідної мови. |
Урок 11 Тема. Зв'язки між реченнями в тексті. Частини тексту Мета: закріплювати знання учнів про засоби зв'язку речень у тексті; формувати знання про будову тексту; розвивати зв'язне мовлення, виховувати любов до природи. |
Урок 10 Тема. Абзац тексту Мета: формувати уявлення учнів про абзац, про логічний і граматичний зв'язок між абзацами; формувати уміння ділити текст на абзаци й складати текст за поданим планом; розвивати усне й писемне мовлення; виховувати любов до природи. |
Урок 9 Тема. Визначення теми й теми у текстах різних типів Мета: вчити учнів розрізняти різні типи текстів, визначати їх тему й мету, добирати заголовки; розвивати мовлення учнів; вихо- вувати шанобливе ставлення до природи. |