Урок 8 Тема. Текст. Розвиток уявлень про текст. Тема і мета тексту. Добір заголовків до тексту Мета: повторити й закріпити знання учнів про текст; розшифрувати уявлення про текст, його тему й мету, вчити учнів визначати тему, мету тексту; добирати заголовки до текстів; розвивати усне мовлення учнів; виховувати культуру мовлення. |
Урок 6 Тема. Слова ввічливості Мета: вчити учнів вживати у своєму мовленні слова та вислови ввічливості, формувати культуру мовлення, розвивати зв'язне мовлення, вміння будувати діалоги, виховувати шанобливе ставлення до мови, до співрозмовника. |
Урок 5 Тема. Культура мовлення Мета: формувати в учнів уявлення про основні правила культури спілкування, культуру мовлення; розвивати навички мовного етикету; розвивати зв'язне мовлення, виховувати повагу до людей і до самих себе. |
Урок 4 Тема. Особливості писемного мовлення Мета: розширювати уявлення учнів про писемне мовлення та вимоги до нього; розвивати навички каліграфічного письма, усного зв'язного мовлення; виховувати культуру писемного мовлення. |
Урок 3 Тема. Усне мовлення, його основні особливості Мета: ознайомити учнів з особливостями усного мовлення, його допоміжними засобами, вимогами до нього; збагачувати словни- ковий запас учнів; розвивати зв'язне мовлення; виховувати культуру усного мовлення. |
Урок 2 Тема. Наша рідна мова. Мова інших народів. Близькоспоріднені мови Мета: формувати в учнів уявлення про рідну мову як мову українського народу; поглиблювати знання про спорідненість української мови з іншими мовами; закріплювати каліграфічні навички; розвивати мовлення учнів; виховувати любов та повагу до рідної мови. |
Урок 1 Тема. Мова й мовлення. Мова як найважливіший засіб людського спілкування. Рідна мова, мова державна. Український алфавіт Мета: ознайомити учнів з новим підручником «Рідна мова»; роз- ширювати уявлення учнів про мову як засіб людського спілкування; закріпити знання назв букв українського алфавіту; розкрити його прак- тичне значення для укладання словників; розвивати усне мовлення; вміння розташовувати слова в алфавітному порядку; збагачувати слов- никовий запас учнів; виховувати почуття любові до рідної мови. |