У категорії матеріалів: 33
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 4 »»


Урок № 35. Стежками музичного мистецтва    
 

Вступ
Ми вже знаємо, що музика починається з найпростішого — пісні, танцю та маршу. Розвиваючись у музичних творах, вони переростають у пісенність, маршовість, танцювальність і стають найважливішими ознаками музики, роблять її близькою та зрозумілою всім людям.

3 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 2462 | Додав: SYLER

Урок № 34. Будова (форми) музики (узагальнення теми)    
 

Вступ
Сьогодні ми узагальнимо знання, отриманні при вивченні теми «Будова (форми) музики» і проведемо музичну вікторину.
Прослухайте музичні твори і визначте їх назву, автора і форму.

3 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 2174 | Додав: SYLER

Урок № 33. Три основні групи побудови    
 

Вступ. Основні форми музики
На минулих уроках ми познайомилися з основними формами будови музики: одно-, дво- та тричастинні, а також рондо і варіації. Спробуємо розділити їх на три основні групи.

3 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 1921 | Додав: SYLER

Урок № 32. Рондо. Варіації    
 

Вступ
Ми вже знаємо, що будь-який музичний твір має свою будову. Вона залежить від змісту твору. Є одно-, дво- та тричастинні твори, а також ті, що написані у формі рондо та варіацій. Сьогодні ми з’ясуємо, у чому полягає різниця між рондо та варіаціями.

3 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 2515 | Додав: SYLER

Урок № 31. Рондо    
 

Вступ
Ми вже переконалися, що в музиці (як і в розмовній мові) є розділові знаки; що всі музичні твори мають будову. Фраза, мелодія, частина – ось основні сходинки, на які можна поступово розділити будь-який музичний твір.
Сьогодні ми познайомимося з новою формою музики. Як вона називається, ви скажете самі після аналізу створеного вами музичного твору.

3 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 2102 | Додав: SYLER

Урок № 30. Варіації    
 

Вступ
Сьогодні в нас не звичайний урок, а урок-подорож стежками весняного лісу.
Ми побачили квіти, почули бджілочок та джмелика, погралися з зайчиком, поласували малиною з ведмедиком, перегукнулися із зозулею та вийшли на галявину, де цвіте білим цвітом кущ. Що це?
Ми бачимо кущ калини. Восени на ній з’являться червоні намистечка ягід.
Поміркуйте, яке значення для нас, українців, має калина.

3 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 2145 | Додав: SYLER

Урок № 29. Тричастинна будова музики    
 

Вступ
Продовжимо розмову про будову музичних творів.
Ми знаємо, що музичні твори можуть бути одно- і двочастинними. Кількість частин залежить від кількості різних характерів у музиці. Є ще тричастинна будова музики.
Послухайте новий музичний твір, визначте зміст і характер музики, а також кількість частин.

3 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 2345 | Додав: SYLER

Урок № 28. Двочастинна будова музики    
 

Вступ
Сьогодні ми розглянемо двочастинну будову музики.
Ми вже знаємо, що кожний музичний твір має свою будову. А ті з них, що побудовані на одному музичному матеріалі та не містять контрастних частин, відносять до одночастинних.

3 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 2470 | Додав: SYLER

Урок № 27. Будова (форми) музики (вступний урок до теми)    
 

Вступ.
У музиці, як і в розмовній мові, є розділові знаки. Вони поділяють музику на фрази. Саме це складає структуру мелодії.

3 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 3048 | Додав: SYLER

Урок № 26. Розвиток музики (узагальнення теми)    
 

Вступ
Музика не може існувати без розвитку. Вона постійно змінюється, рухається. Це відбувається навіть тоді, коли вона прагне зобразити спокій і нерухомість. Прийоми розвитку музики можуть бути різними.

3 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 2375 | Додав: SYLER