У категорії матеріалів: 33
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: «« 1 2 3 4 »»


Урок № 25. Ой весна, весна, днем красна…    
 

Вступ
Сьогодні ми розглянемо прадавні обряди закликання весни.
З давніх-давен наші предки сприймали прихід весни як боротьбу двох сил – холоду та тепла. Щоб допомогти весні подолати свою супротивницю, вони спалювали або топили в річці солом’яне опудало зими, носили зображення сонця, водили танки тощо.

3 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 2887 | Додав: SYLER

УРОК № 24. Ладогармонійний розвиток музики    
 

Вступ
Незабаром зазеленіє травичка, з’являться перші квіти, прилетять із далеких країв пташки, а дівчата вийдуть на галявину водити хороводи та співати веснянки. Тому сьогодні ми розпочнемо урок веснянкою.

3 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 1836 | Додав: SYLER

Урок № 23. Інтонаційно-мелодичний розвиток музики    
 

Вступ
Ми продовжимо розмову про розвиток музики, розглянемо композиторську та народну музику.

3 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 2964 | Додав: SYLER

Урок № 22. Сюжетний розвиток музики    
 

Вступ
Ми вже познайомилися з виконавським, жанровим, ладовим, динамічним, тембровим, темповим та інтонаційно-мелодичним прийомами розвитку музики. Сьогодні до них додастся ще й сюжетний прийом розвитку музики А допоможе нам уривок з опери „Запорожець за Дунаєм” видатного українського композитора Семена Степановича Гулака-Артемовського.

3 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 1930 | Додав: SYLER

Урок № 21. Розвиток музики і розвиток образу    
 

Вступ
Сьогодні ми продовжуватимемо аналізувати музичні твори, в яких композитор використовує різноманітні прийоми розвитку музики для створення яскравого музичного образу.

3 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 2040 | Додав: SYLER

Урок № 19. Прийоми розвитку музики. жанровий і симфонічний розвиток    
 

Вступ
Сьогодні ми продовжимо розглядати різноманітні прийоми розвитку музики.

3 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 4462 | Додав: SYLER

Урок № 18. Прийоми розвитку музики    
 

Вступ. Прийоми розвитку музики
На минулому уроці ми з’ясували, що музика не може існувати без розвитку. Вона постійно змінюється. Прийоми розвитку музики можуть бути різними.
Зрозуміти ми це зможемо на прикладі кількох наступних музичних творів.

3 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 2246 | Додав: SYLER

Урок № 17. Розвиток музики (вступний урок до теми)    
 

Вступ
Музика – вид мистецтва, який відображає дійсність у звукових художніх образах. Основою музики є життя. Ці дві сфери не можуть існувати одна без одної. Життя – це рух, зміни, розвиток; музика – мистецтво, що розвивається перед слухачем у русі, поступово, крок за кроком, звук за звуком. Тому не існує музики без розвитку, навіть коли вона зображає спокій і нерухомість.

3 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 2537 | Додав: SYLER

Урок № 15. Єдність виражальних та зображальних інтонацій у музичних творах    
 

Вступ
Ми вже знаємо, що інтонація – це основа музики, і від її яскравості залежить яскравість музики. Інтонації в музиці можуть бути зображальними та виражальними.
До зображальних інтонацій відносять ті, що зображують різноманітні звуки, шуми та явища навколишнього світу, а до виражальних – ті, що передають настрої, почуття та думки людини.

3 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 2088 | Додав: SYLER

Урок № 14. Виражальні та зображальні інтонації    
 

Вступ
Ми вже дізналися, що мелодія може вирости із «зерна-інтонації». Прикладом може бути наступна пісня.

3 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 2065 | Додав: SYLER