У категорії матеріалів: 33
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: «« 1 2 3 4 »»


Урок № 13. Зерно - інтонація    
 

Вступ
Ми вже знаємо, що за допомогою головної інтонації музичний твір запам’ятовується, його можна упізнати.
Прослухайте українську народну пісню і поміркуйте, про що в ній розповідається.

3 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 1647 | Додав: SYLER

Урок № 12. Головна інтонація    
 

Вступ
Музика може мати різну інтонаційну виразність: питальну, окличну, стверджувальну, гумористичну та діалогічну. Крім того, в музичних творах вони можуть поєднуватися.
У музичній мові може існувати також головна інтонація. За її допомогою можна впізнати знайому мелодію. Вона може бути на початку, всередині або наприкінці твору.

3 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 1482 | Додав: SYLER

Урок № 11. Інтонація    
 

Вступ
Ми вже знаємо, що музична мова дуже близька до розмовної. Красива виразна мова наче прагне наблизитися до музики, а музика багато в чому близька до розмовної мови. Як і в мові, так і в музиці є посилення та послаблення звучання, сильні і слабкі долі, наголоси, паузи та розділові знаки.

3 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 1763 | Додав: SYLER

Урок № 10. Інтонація (вступний урок до теми)    
 

Вступ
Мова є одним з основних засобів людського спілкування. Ми знаємо мову розмовну (наприклад, українську, англійську, німецьку) та мову музичну. Кожна з них може існувати самостійно, але вони мають багато спільного.

3 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 2335 | Додав: SYLER

Урок № 9. Зустріч пісенності, танцювальності, маршовості (узагальнення теми)    
 

Вступ
У музиці велику роль відіграють пісні, танці й марші. Без них вона просто не може існувати. Пісня, танець, марш переростають у такі найважливіші властивості музики, як пісенність, танцювальність, маршовість. Саме вони роблять музику близькою, доступною та зрозумілою.
Послухаємо декілька уривків з музичних творів і визначимо їх авторів, назви та приналежність до пісенності, танцювальності або маршовості.

3 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 1976 | Додав: SYLER

Урок № 8. Маршовість у симфонічній музиці    
 

Вступ
На минулому уроці ми дізналися про одну з найважливіших властивостей музики – маршовість. Сьогодні ми поглибимо свої знання, адже і в симфонічній музиці є чимало таких прикладів.
Але спочатку прослухайте вокальний твір і визначте особливості його характеру. Зверніть увагу на своєрідність виконання.

3 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 1356 | Додав: SYLER

Урок № 7. Маршовість    


Вступ
Ми вже розглянули приклади пісенної та танцювальної музики.
Розшифруйте музичний запис й дізнатеся, про яку властивість музики йдеться.
Мова йшла про танцювальність, адже це ж українська народна пісня „Вийшли в поле косарі”. Вона є прикладом легкої, рухливої, танцювальної музики.
Проспівайте українську народну пісню „Вийшли в поле косарі”

3 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 1840 | Додав: SYLER

Урок № 6. Танцювальність    


Вступ
Ми вже знаємо, що „три кити” (три типи) музики пісня, танець і марш можуть перерости у пісенність, танцювальність, маршовість. Це ми вже побачили на прикладах багатьох музичних творів. А сьогодні поглибимо свої знання про танцювальність музики.

3 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 1372 | Додав: SYLER

Урок № 5. Танцювальність    
 

Вступ
Ми вже прослухали та проспівали багато творів пісенного характеру, однак цим музика не обмежується. Ми не можемо обійтися без танцювальності. Отож, сьогодні говоритимемо про танцювальність.

3 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 1501 | Додав: SYLER

Урок № 4. Пісенність у вокальній музиці    


Вступ
Прикладом пісенності у вокальній музиці є Дума кобзаря „Ой чи довго ще нам” з опери відомого українського композитора Миколи Віталійовича Лисенка „Тарас Бульба”.
Дума – це своєрідний імпровізаційно-речитативний епічний твір для голосу в супроводі бандури.

3 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 2027 | Додав: SYLER