Урок 46 Тема. Вимова, правопис слів з ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом Мета: формувати в учнів вміння писати слова з ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом, користуватися орфографічним словником; збагачувати словниковий запас; розвивати зв'язне мовлення; виховувати культуру мовлення. |
Урок 44 Тема. Закріплення правил про вимову й правопис слів з не- наголошеними [е], [и] Мета: формувати вміння учнів писати слова з ненаголошеними голосними звуками в коренях слів; розвивати правильну літературну вимову; збагачувати словниковий запас; розвивати вміння аналізувати, узагальнювати; виховувати любов до природи. |
Урок 43 Тема. Перевірка правильності написання слів з ненаголоше- ними голосними [е] та [и] Мета: формувати в учнів уміння добирати перевірні слова до слів з ненаголошеними голосними [е], [и] в коренях слів шляхом словозаміни або добору спільнокореневих слів; збагачувати словниковий запас; розвивати пам'ять, мовлення; виховувати береж- ливе ставлення до природи. |
Урок 42 Тема. Спостереження за вимовою слів з ненаголошеними [е], [и]. Правило написання слів з цими звуками Мета: формувати в учнів вміння правильної вимови слів з ненаголошеними [е], [и] в корені слова; ознайомити з правилом перевірки ненаголошених [е], [и]; збагачувати словниковий запас; розвивати літературну вимову; виховувати любов до книги. |
Урок 41 Тема. Чергування приголосних звуків [г, к, х] — [з, ц, с] — [ж, ч, ш] у коренях слів Мета: формувати вміння учнів писати і вимовляти слова, в яких відбувається чергування голосних в корені слова; знайомити з чергуванням приголосних звуків у коренях слів; розвивати вміння чергувати приголосні звуки в коренях слів, вміння аналізувати зіставляти, узагальнювати; виховувати товариськість. |
Урок 40 Тема. Чергування голосних о, е, і в коренях слів Мета: ознайомити учнів із властивістю голосних у корені слова, чергуванням з о на і та е на і; формувати вміння учнів користува- тися цією особливістю при зміні слів або доборі спільнокореневих; збагачувати словниковий запас; розвивати каліграфічні навички, вміння узагальнювати; виховувати почуття поваги до старших. |
Урок 38 Тема. Розрізнення слів з омонімічними коренями Мета: формувати в учнів вміння розрізнювати слова з омонімічними коренями; вдосконалювати навички визначення кореня в спільнокореневих словах; збагачувати словниковий запас; розвивати вміння аналізувати, зіставляти, узагальнювати, виховувати працьовитість. |
Урок 37 Тема. Розрізнення синонімів, спільнокореневих слів та форм того самого слова Мета: формувати в учнів вміння розрізняти синоніми, спільно- кореневі слова та форми того самого слова, навички каліграфічного письма; збагачувати словниковий запас; розвивати мовленнєві навички, вміння зіставляти, аналізувати, узагальнювати; виховувати працьовитість. |
Урок 36 Тема. Спільнокореневі слова. Корінь слова Мета: формувати в учнів уміння добирати спільнокореневі слова, виділяти їх з тексту, визначати корінь слова, збагачувати словниковий запас; розвивати мовне чуття, мовлення; виховувати повагу до людей різних професій, шанобливе ставлення до природи. |
Урок 35 Тема. Загальне уявлення про частини основи Мета: ознайомити учнів зі складовими основи слова; формувати вміння визначати закінчення, основу, корінь слова; збагачувати словниковий запас; розвивати каліграфічні навички, мовне чуття, пам'ять; виховувати любов до природи. |