Урок 59 Тема. Закріплення правила вживання апострофа після префіксів Мета: закріпити правило вживання апострофа після префіксів, правило переносу слів з апострофом; формувати орфографічні навички; розвивати мовлення, вміння аналізувати, узагальнювати; виховувати бажання помічати красу в природі, працелюбність. |
Урок 58 Тема. Правило вживання апострофа після префіксів Мета: ознайомити учнів з правилом вживання апострофа після префіксів; формувати орфоепічні та орфографічні навички; розвивати мовлення; виховувати працелюбність, любов до природи. |
Урок 57 Тема. Закріплення правила про вимову й правопис слів з префіксами з, с Мета: закріпити знання учнів про вживання префіксів з, с та літературну вимову слів з ними; ознайомити з явищами евфонії в українській мові — уникання немилозвучних звукосполучень; розвивати мовлення; виховувати пошану до загиблих під час війни. |
Урок 56 Тема. Вимова і правопис слів з префіксами з, с Мета: ознайомити учнів з вимовою і правописом слів з префіксами 3, с; формувати орфоепічні та орфографічні навички; розвивати словниковий запас, вміння аналізувати, узагальнювати; виховувати почуття поваги до своєї родини. |
Урок 53 Тема. Правопис префіксів роз, без Мета: формувати в учнів вміння писати префікси й прийменники; ознайомити з написанням слів з префіксами роз, без; збагачувати словниковий запас; розвивати літературну вимову, вміння аналізувати; виховувати доброзичливість. |
Урок 52 Тема. Префікси й прийменники Мета: формування в учнів вміння розрізняти префікси й прийменники, правильно їх писати, утворювати нові слова за допомогою префіксів; розвивати вміння словесного малювання, спостережливість; виховувати працелюбність. |
Урок 51 Тема. Ознайомлення з префіксом як значущою частиною слів Мета: ознайомити учнів з роллю префіксів у словах, їх словотворчою функцією, з найуживанішими префіксами; формувати вміння утворювати нові слова за допомогою префіксів; розвивати уміння аналізувати, зіставляти, узагальнювати; виховувати працелюбність. |
Урок 50 Тема. Явища заміни в коренях дзвінких звуків глухими і навпаки. Зоровий диктант Мета: ознайомити учнів з явищем заміни в коренях слів дзвінких звуків глухими і навпаки; формування вміння перевіряти такі слова; розвивати орфоепічні та орфографічні навички; виховувати уважність, працелюбність. |
Урок 49 Тема. Засвоєння правила вимови дзвінких приголосних у кінці слів та складів перед наступним глухим приголосним Мета: ознайомити учнів з правилом вимови дзвінких приголосних у кінці слів та складів перед наступним глухим; розвивати навички правильної вимови, мовлення, каліграфічного письма; виховувати бережливе ставлення до книги. |
Урок 48 Тема. Дзвінкі й глухі приголосні. Вимова і правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними Мета: формувати в учнів вміння розрізняти дзвінкі й глухі приголосні за істотними ознаками вимови; розвивати фонематичний слух, вміння аналізувати; виховувати любов до природи. |