Урок 116 Тема. Повторення вивченого за рік. Текст. Речення Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів про текст, його будову, тему й мету, різні типи текстів, про речення, різні види речень за метою висловлювання та інтонацією; розвивати мовлення, вміння узагальнювати, виховувати почуття вдячності людям, які захищали нашу країну від ворогів. |
Урок 114 Тема. Повторення вивченого за рік. Звуки та букви. Апостроф. Перенос слів Мета: узагальнити й систематизувати знання про звуки та букви, про вимову й написання слів з апострофом, про правила переносу слів; розвивати мовлення; виховувати працелюбність. |
Урок 112 Тема. Вправляння у розборі дієслова як частини мови Мета: формувати вміння писати не з дієсловами; вправляти учнів у розборі дієслів як частини мови; закріплювати вивчене про дієслово; розвивати усне й писемне мовлення; виховувати дисциплінованість, бажання вчитись. |
Урок 111 Тема. Написання не з дієсловом Мета: формувати в учнів вміння писати частку не з дієсловами; визначати час дієслів; правильну вимову дієслів на ться; розвивати усне й писемне мовлення; виховувати працьовитість, дисциплінованість. |
Урок 109 Тема. Творення часових форм від неозначеної форми дієслова Мета: формувати в учнів вміння утворювати часові форми дієслів від неозначеної форми; збагачувати словниковий запас учнів фразеологічними зворотами; розвивати мовлення; виховувати почуття гордості за нашу країну. |
Урок 108 Тема. Розрізнення дієслів неозначеної форми за питаннями що робити? що зробити? Мета: формувати вміння учнів розрізняти дієслова доконаного й недоконаного виду, добирати до дієслів синоніми й антоніми; збагачувати словниковий запас; розвивати мовлення; виховувати шанобливе ставлення до хліба. |
Урок 107 Тема. Творення неозначеної форми дієслів доконаного виду від форм недоконаного Мета: формувати в учнів вміння утворювати неозначену форму дієслів доконаного виду від форм недоконаного, навички вживання неозначеної форми у ході складання текстів; розпізнавати часові форми дієслів; збагачувати словниковий запас; розвивати мовлення. |
Урок 106 Тема. Неозначена форма дієслова Мета: ознайомити учнів із граматичними ознаками неозначених форм дієслова, формувати вміння розпізнавати неозначену форму дієслова, вживати у мовленні; закріплювати знання про часи дієслів; розвивати усне й писемне мовлення, вміння порівнювати, узагальню- вати, виховувати акуратність. |
Урок 105 Тема. Контрольне аудіювання. Змінювання дієслів за часами Мета: перевірити вміння дітей слухати незнайомий текст і розуміти його (сприйняття й розуміння змісту, основної думки, образних висловів тощо); закріплювати вміння змінювати дієслова за часами; розвивати мовлення; виховувати спостережливість та допитливість. |
Вправляння у змінюванні дієслів минулого часу за родами. Складання усного опису дятла за ілюстрацією
Урок 103 Тема. Вправляння у змінюванні дієслів минулого часу за родами. Складання усного опису дятла за ілюстрацією Мета: формувати в учнів вміння змінювати дієслова минулого часу за родами, правильно писати в них закінчення; поглиблювати знання про текст, вчити складати опис за ілюстрацією; розвивати усне й писемне мовлення школярів; виховувати бажання любити й берегти природу. |