Урок 102 Тема. Змінювання дієслів минулого часу за родами Мета: ознайомити учнів з родовими закінченнями дієслів минулого часу, формувати в учнів вміння змінювати дієслова минулого часу за родами; визначати рід для написання закінчення, розвивати вміння аналізувати, узагальнювати; виховувати поважне ставлення до природи. |
Урок 100 Тема. Закріплення знань про часові форми дієслів Мета: формувати вміння учнів визначати час дієслів та змінювати дієслова за часами; спостерігати за роллю дієслів у реченні; збагачувати словниковий запас; розвивати мовлення; виховувати гордість за свою Батьківщину. |
Урок 99 Тема. Вправи на розрізнення часових форм дієслів Мета: закріплювати знання учнів про дієслово; формувати вміння розрізняти час дієслів; розвивати зв'язне мовлення, використовуючи дієслівні форми; збагачувати лексичний запас; виховувати працелюбність. |
Урок 97 Тема. Змінювання дієслів за часами Мета: ознайомити учнів з істотними ознаками дієслів різних часових форм, з новими термінами; вчити розпізнавати час дієслів; розвивати вміння аналізувати, зіставляти; виховувати любов до природи. |
Урок 96 Тема. Спостереження за роллю дієслів у реченні і тексті. Дієслова-синоніми та дієсловаантоніми Мета: поглиблювати знання учнів про дієслово, його роль у реченні, тексті; вчити добирати до дієслів синоніми й антоніми; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати зв'язне мовлення; виховувати любов до природи. |
Урок 95 Тема. Загальне поняття про дієслово. Зв'язок дієслова з іменником в реченні Мета: повторити знання учнів про дієслово; формування вміння розпізнавати дієслово за істотними ознаками (питанням, значенням, роллю в реченні), вчити правильно вимовляти та писати дієслова на ться; розвивати зв'язне мовлення, виховувати працелюбність. |
Урок 94 Тема. Закріплення й узагальнення знань про прикметник Мета: проаналізувати помилки, допущені в контрольній роботі; закінчити й узагальнити вивчене про прикметник; збагачувати словниковий запас; виховувати любов до рідного краю. |
Урок 91 Тема. Спостереження за вживанням прикметників у прямому й переносному значенні Мета: формувати в учнів уміння розрізняти прикметники, вжиті в прямому й переносному значенні; розвивати вміння вживати у своєму мовленні такі прикметники; збагачувати словниковий запас; виховувати любов до рідної мови. |
Урок 90 Тема. Повний аналіз прикметників як частини мови Мета: узагальнити вивчений матеріал про прикметник; удосконалювати вміння й навички встановлювати зв'язок між іменником і прикметником, визначати рід і число прикметників; розвивати мовлення; виховувати любов до праці. |
Урок 89 Тема. Вправи на визначення роду й числа прикметників за іменником Мета: формувати в учнів вміння визначати число і рід прикметників за іменниками, правильно писати родові закінчення прикметників; збагачувати словниковий запас; розвивати зв'язне мовлення; виховувати працелюбність. |