Урок 105 Тема. Контрольне аудіювання. Змінювання дієслів за часами Мета: перевірити вміння дітей слухати незнайомий текст і розуміти його (сприйняття й розуміння змісту, основної думки, образних висловів тощо); закріплювати вміння змінювати дієслова за часами; розвивати мовлення; виховувати спостережливість та допитливість. ХІД УРОКУ Організація класу до уроку Оголошення теми й мети уроку Контрольне аудіювання ПЕЛЮСТКА ТА КВІТКА У садочку на грядочці виросла гарна квітка жоржини. Біла, як мармур, духмяна. Літають над квіткою бджоли й джмелі, беруть чудовий нектар. У білій квітці жоржини сорок дві пелюстки. І ось одна з цих сорока двох пелюсток загордилася: Я найкраща. Без мене й квітка не квітка. Я найголовніша. Ось візьму та піду — що мені? Промовила це пелюстка, напружилася й вилізла з квітки жор- жини, скочила на землю. Сіла вона в кущі шипшини й дивиться: що ж квітка робитиме? А квітка байдужки собі. Біла, духмяна, усміхається сонцю, згукує до себе бджіл і джмелів. Пішла собі пелюстка. Довго ходила, аж зустрічає Буравчика. Ти хто? Я пелюстка. Найкраща. Найголовніша. Без мене й квітка не квітка, — пояснює. Пелюстка? Знаю пелюстку я у квітці, а на двох тоненьких лапках не знаю, — відповідає Муравлик. Ходила бідна пелюстка, ходила до вечора та й засохла. А квітка все цвіте, біла, духмяна, усміхається сонцю, і літають над нею, як і раніше, бджоли й джмелі. Ось така, бачте, казка. Квітка й без однієї пелюстки квітка. А пелюстка без квітки — ніщо! (182 слова) (За В. Су- хомлинським) Оберіть правильну відповідь на запитання. Яка квітка виросла на грядочці? а) Рожева троянда; б) біла жоржина; в) біла лілея. Чому покинула квітку одна з її сорока двох пелюсток? а) Захотіла помандрувати; б) із цікавості до навколишнього світу; в) тому що загордилася. Що сталося з квіткою? а) Усе цвіла й згукувала бджіл і джмелів; б) змарніла, і бджоли та джмелі забули про неї; в) образилася на Пелюстку й страшенно злостилася. Кого зустріла Пелюстка? а) Коника; б) Муравлика; в) Жучка. Що сказав Муравлик Пелюстці? а) Визнав Пелюстку та побажав їй веселих мандрів; б) визнав Пелюстку та привітав її вчинок; в) сказав, що знає пелюстку у квітці, а на двох лапках не знає. Що довела ця історія з Пелюсткою? а) Що квітка та пелюстка можуть існувати й одна без одної; б) що пелюстка без квітки — ніщо; в) що горда Пелюстка здатна на сміливий крок. IV. Закріплення вивченого матеріалу 1. Творення дієслів Утворіть від даних іменників дієслова. Виділіть корінь. Тр...вога — д...р...во — з...ма — зел...нь — Як перевірили ненаголошені голосні в іменниках? Пояснювальний диктант Квітень землю квітчає, з вирію пташок стрічає. Хто за чуже хапається, свого позбувається. Рано випаде сніг — весна буде рання. З ким поведешся, від того й наберешся. Визначте час дієслів. Дієслова якого часу відсутні в реченнях? Добір дієслів-антонімів до поданих дієслів Запишіть дієслова, доберіть до них антоніми. Наступати — , згорнути — , підійти — , замкнути — , прикрутити — , зв'язати — , вивести — . Виділіть префікс у дієсловах. Складіть речення з парою дієслів-антонімів, підкресліть головні члени речення. Перевірка виконання завдання V. Підсумок уроку VII. Домашнє завдання Вправа 170, С. 72. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1921 | |
Графіка як вид образотворчого мистецтва. Виконання аплікації «Рибки» з подаль... |
Інформація. Як людина сприймає інформацію. Робота в графічному редакторі Pain... |
І. Гнатюк «Наша хата». Прислів'я. «Роде наш красний» (українська народна ... |
Як людина пізнає світ |
Симетричне вирізування |
Всього коментарів: 0 | |