Урок 28 (письмо) Тема: Підсумковий урок добукварного періоду. Перевірна роботаМета: перевірити вміння учнів орієнтуватися на сторінці робочого зошита, правильно сидіти під час письма, тримати ручку; закріпити навички написання основних графічних елементів підготовчого періоду; самостійно зображувати, розташовувати їх на робочому рядку; розвивати творчі здібності; вміння учнів аналізувати елементи літер; пам'ять, кмітливість, увагу, уяву, мовлення, спостережливість; дрібну моторику руки; формувати позитивне ставлення до навчання; виховувати бережливе ставлення до письмового приладдя. Обладнання: казковий персонаж - Королева країни Букволяндії; робочий зошит у косу лінію, зошит з калькою, аркуш-вкладиш з вивченими елементами літер; картки з творчим завданням. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент - Сьогодні до нас у гості завітала Королева країни Букволяндії. Вона повинна переконатися, що кожен з вас опанував елементами літер, навчився їх писати і готовий вивчати букви. Ми повинні дуже добре працювати й довести Королеві, що готові до подорожі її країною. II. Актуалізація опорних знань учнів 1 Перевірка знань гігієнічних правил письма 1) Правила посадки за партою під час письма. 2) Правила розміщення зошита на парті. 3) Правила тримання ручки. 2 Перевірка знань сітки робочого зошита Робота в парах Учні одне одному показують та називають лінії сітки зошита. III. Ознайомлення із зошитом із калькою та робота в ньому - Діти, Королева Букволяндії принесла вам у подарунок цікаві зошити. Вони незвичні. Подивіться самі. Розгляньте першу сторінку незвичайного зошита. Ми будемо писати на ній, підкладаючи під сторінку аркуш-вкладиш, на якому вже будуть написані сьогодні ще елементи літер, а на наступному уроці - самі букви. 2 Робота в зошиті з калькою Фізкультхвилинка (за вибором учителя) IV. Виконання письмових вправ у робочому зошиті 1 Робота за зразком учителя Учні прописують рядочки за зразком учителя. 2 Диктант Учитель диктує вивчені елементи літер. Учні записують їх у робочому зошиті в косу лінію. 3 Творчі вправи V. Підсумок уроку - Молодці, ви впоралися з усіма завданнями. Кожен з вас отримає від Королеви країни Букволяндії дозвіл на подорож. У цю мандрівку ми вирушимо на наступному уроці. - Які з вивчених елементів вам і досі здаються найскладнішими? - Які елементи - найпростіші? - Давайте пообіцяємо Королеві, що ми й надалі будемо намагатися вчитися охайно писати. 1 Ознайомлення із зошитом із калькою Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3082 | |
Г. Чубач «Я беру своє відерце». М. Стельмах «Сонце стукає в віконце». Прислів... |
Охорона тварин. Турбота людей про тварин |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 19 |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 20 |
Після уроків. Висловлення істинні і хибні |
Всього коментарів: 0 | |