Передавання простору. Небо і хмари Мета: навчальна: продовжувати закріплювати розуміння учнями поняття «композиція», знання про лінійну перспективу як засіб передавання простору; навчати спостерігати за красою навколишнього світу, дотримуватися в зображенні пропорцій та розмірів; розвивальна: розвивати в дітей комбінаторні здібності, навички та вміння передавати простір лінійними засобами; формувати образне, логічне, просторове мислення; продовжувати формувати вміння аналізувати природну форму; навчати міркувати; розвивати окомір, дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, стимулювати розвиток допитливості. |
Побутовий жанр. Звичайне життя Мета: навчальна: надавати початкові відомості про побутовий жанр образотворчого мистецтва; продовжувати ознайомлювати учнів зі скульптурою як видом образотворчого мистецтва; ознайомлювати учнів із методами передавання руху в об’ємній формі; закріплювати знання про пропорції людського тіла; закріплювати навички роботи з пластиліном (глиною); розвивальна: формувати в дітей уміння сприймати, розрізняти та аналізувати характерні особливості об’ємної форми; закріплювати початкові навички основних видів ліплення; розвивати дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття творів мистецтва; стимулювати розвиток допитливості; виховувати екологічну культуру. |
Повітряна перспектива. Малюємо гори Мета: навчальна: закріплювати розуміння дітьми поняття «композиція»; надавати учням початкові відомості про передавання глибини простору на площині; ознайомлювати з поняттям «повітряна перспектива»; розвивальна: розвивати навички та вміння передавати простір, освітлення, визначати тон; формувати образне, логічне, просторове мислення; продовжувати формувати в дітей уміння аналізувати; виховна: виховувати в учнів уважність; стимулювати розвиток допитливості. |
Лінійна перспектива. Дерева в лісі Мета: навчальна: продовжувати закріплювати розуміння дітьми поняття «композиція», знання про лінійну перспективу як засіб передавання простору; навчати спостерігати за красою лісу; дотримуватися в зображенні пропорцій та розмірів; розвивальна: розвивати в дітей комбінаторні здібності, навички та вміння передавати простір лінійними засобами; формувати образне, логічне, просторове мислення; продовжувати формувати вміння аналізувати природну форму; навчати міркувати; розвивати окомір, дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, стимулювати розвиток допитливості. |
Майстерня архітектора. Будуємо місто Мета: навчальна: ознайомлювати учнів з архітектурою як видом мистецтва та міським пейзажем як видом графічного мистецтва; продовжувати вивчати особливості паперової пластики; продовжувати формувати в учнів навички роботи з багатошаровою паперовою формою; розвивальна: формувати в дітей основи просторового мислення, вміння сприймати, розрізняти та аналізувати характерні особливості графіки міського пейзажу; розвивати дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів інтерес до звичаїв і традицій свого народу; розвивати естетичне сприйняття навколишнього світу; стимулювати розвиток допитливості. |
Композиція. Передавання глибини простору. Космічні сусіди (закріплення) Мета: навчальна: продовжувати закріплювати поняття про композицію; надавати учням початкові відомості про передавання глибини простору на площині; розвивальна: формувати образне, логічне, просторове мислення; продовжувати розвивати творчу уяву, комбінаторні здібності, навички та вміння дітей передавати простір, освітлення, визначати тон; продовжувати формувати вміння аналізувати; навчати міркувати; виховна: виховувати в учнів уважність; стимулювати розвиток допитливості. |
Композиція. Передавання глибини простору. Безкраї простори Мета: навчальна: закріплювати поняття про композицію; надавати учням початкові відомості про передавання глибини простору на площині; розвивальна: розвивати комбінаторні здібності, навички та вміння передавати простір, освітлення, визначати тон; продовжувати формувати в дітей уміння аналізувати; навчати міркувати; формувати образне, логічне, просторове мислення; виховна: виховувати в учнів уважність; стимулювати розвиток допитливості. |
Ілюстрація. Малюємо казку Мета: навчальна: поглиблювати знання учнів про художню ілюстрацію як вид книжкової графіки; самостійно обирати сюжет та композиційне рішення; поглиблювати уявлення про малювання фігури людини; розвивальна: розвивати навички роботи за уявленням; формувати в дітей образне, логічне, просторове мислення, уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати; розвивати творчу уяву; розвивати вміння міркувати, гарний смак, акуратність, увагу; стимулювати розвиток допитливості; виховна: формувати в учнів ставлення до народної казки як до видатного добутку українського народу; виховувати любов до книги. |
Майстерня графіка. Лінійна перспектива. Біжить-біжить дорога Мета: навчальна: закріплювати розуміння учнями поняття «композиція»; продовжувати ознайомлювати із графікою та її різновидами; надавати початкові знання про лінійну перспективу як засіб передавання простору; формувати образне, логічне, просторове мислення; розвивальна: розвивати комбінаторні здібності, навички та вміння з передавання простору лінійними засобами; продовжувати формувати в дітей уміння аналізувати; навчати міркувати; розвивати окомір, дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, стимулювати розвиток допитливості. |
Безпредметне малювання. Розвиток уяви. Плямографія: ляпки, плями... небилиці Мета: навчальна: закріплювати розуміння учнями поняття «безпредметне малювання»; навчати знаходити асоціації в плямі; розвивальна: формувати в дітей уміння вільно фантазувати; руйнувати стереотипність сприйняття звичних об’єктів; активізовувати фантазію, пошуки нестандартних рішень; розвивати дрібну моторику руки; стимулювати розвиток допитливості та уяви. виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу. |