💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!
У категорії матеріалів: 112
Показано матеріалів: 31-40
Сторінки: «« 1 2 3 4 5 6 ... 11 12 »»


Урок 52. Урок узагальнення знань за розділом «Із скарбниці казкарів»

Мета: узагальнити вивчене про казкарів світу та їх чарівні казки; систематизувати знання змісту найпопулярніших казок зі світової скарбниці; удосконалювати уміння визначати моральні проблеми, які розв’язуються у цих творах; виховувати прагнення творити добро.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1882 | Додав: SYLER

Урок 51. Сторінками казкової фантазії

Матеріал до уроку: А. Ліндгрен «Про Карлсона, що живе на даху».

Мета: сприяти засвоєнню змісту казки; удосконалювати навички стислого переказування, уміння визначити композиційні частини: зачин, основну частину, кінцівку; виховувати почуття дружби, відданості в дружбі.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1811 | Додав: SYLER

Урок 49-50. Казка розуму навчає

Матеріал до уроку: К. Коллоді «Пригоди Піноккіо».

Мета: удосконалювати уміння виразного читання та переказування послідовності подій, уміння вживати у мовленні образні вислови; розвивати дослідницькі уміння: знаходити спільне та відмінне у пригодах головних героїв різних творів, давати їм оцінювальну характеристику; виховувати почуття співпереживання та справедливості.

3 Клас | Читання | Переглядів: 3387 | Додав: SYLER

Урок 48. Казка в гості завітала...

Матеріал до уроку: П. Єршов «Горбоконик».

Мета: удосконалювати навички виразного читання та стислого переказу поетичної казки; уміння визначати характер дійових осіб та давати оцінку їхнім вчинкам; виховувати інтерес до книги.

3 Клас | Читання | Переглядів: 2521 | Додав: SYLER

Урок 46-47. Ми мандруємо у казку

Матеріал до уроку: бр. Грімм «Зачарована красуня».

Мета: проаналізувати чарівні перетворення як ознаку казки; розвивати творчі здібності учнів: уміння створювати казкові епізоди, розширювати ними зображені події; виховувати людяність у кожної дитини, моральність її вчинків.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1572 | Додав: SYLER

Урок 44-45. Вступ до розділу «із скарбниці казкарів світу»

Матеріал до уроку: Ш. Перро «Кіт у чоботях».

Мета: закріпити знання про ознаки чарівної літературної казки; удосконалювати уміння виразного читання діалогів із урахуванням відтворених у них почуттів, уміння знаходити в казці зачин, основну частину та кінцівку; визначати послідовність подій; виховувати почуття вдячності за зроблене добро; розвивати кмітливість, пам’ять, логіку мислення, образність словесного малювання, уяву.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1994 | Додав: SYLER

Урок 43. Урок узагальнення знань

Мета: систематизувати знання розділу «Оповідання про справи твоїх ровесників»; удосконалювати уміння порівнювати характери та вчинки персонажів; висловлювати оцінні судження.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1642 | Додав: SYLER

Урок 40-42. Кому всміхається вдача

Матеріал до уроку: Я. Стельмах «Ловись, рибко».

Мета: сприяти усвідомленню учнями змісту твору; формувати уміння оцінювати вчинки персонажів; розвивати дослідницькі навички учнів, уміння за мовою персонажів побачити їхній характер; виховувати взаємоповагу та благородний характер взаємостосунків.

3 Клас | Читання | Переглядів: 2416 | Додав: SYLER

Урок 39. Пісня дарує людині крила

Матеріал до уроку: А. Григорук «В гурті й пісня в лад іде».

Мета: звернути увагу дітей на пісенну основу твору, майстерне використання автором скарбниці народної мудрості; збагачувати образність мовлення дітей; викликати в них бажання доцільно використовувати у мовленні прислів’я та приказки; виховувати інтерес до народної мудрості.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1635 | Додав: SYLER

Урок 38. Хто міняє, той нічого не має

Матеріал до уроку: А. Григорук «Хто міняє, той нічого не має».

Мета: розкрити повчальний підтекст твору; удосконалювати уміння визначати риси характеру героя, навички виразного читання діалогів за особами; збагачувати мовлення учнів прислів’ями, порівняннями; формувати уміння складати зв’язну розповідь за малюнками, виховувати відповідальність за свої вчинки.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1780 | Додав: SYLER