💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Пісня дарує людині крила

Урок 39. Пісня дарує людині крила

Матеріал до уроку: А. Григорук «В гурті й пісня в лад іде».

Мета: звернути увагу дітей на пісенну основу твору, майстерне використання автором скарбниці народної мудрості; збагачувати образність мовлення дітей; викликати в них бажання доцільно використовувати у мовленні прислів’я та приказки; виховувати інтерес до народної мудрості.

ХІД УРОКУ

І. Організація класу

 Учитель

Любе сонце ясно світить, Посилає всім привіти, Ніжно гріє і ласкає,

До роботи закликає.

Не барись, а поспішай І читати починай.

ІІ. Мовно-лексична розминка

1. Гра «Утвори слово».

2. Читання скоромовки.

 Поздоровив перепел перепілку,

 В поле подарунок привіз — сопілку.

 Грає на сопілці перепелиця,

 Перепеленя співати вчиться.

 3. Робота з картками. Виразне читання вірша.

 Пісне велична,

 Здіймися на крилах,

 Злети аж до ясних зірок!

 Світи нам із неба,

 Нам твоєї ласки й тепла твого треба. ііі. мотивація навчальної діяльності

— І справді, пісня дарує людині крила. Пісня — це серце народу, його душа, його крила, це згадка про батьківські заповіти і невтомні материнські руки...

Давайте, дітки, і ми заглянемо у душу пісні, зазирнемо в минуле життя нашого народу й дізнаємося, як шанують пісню в кожній українській сім’ї.

А допоможе продовжити нашу розмову про пісню оповідання А. Григорука «В гурті й пісня в лад іде».

IV.Опрацювання оповідання А. Григорука «В гурті й пісня в лад іде»

1. Читання тексту вголос (по абзацах).

— Про кого йдеться в оповіданні?

— Що люблять у родині Бубликів?

2. Словникова робота.

1) Читання колонок слів спочатку «Роботом», в потім — у швидкому темпі.

Поприходятьпричілку

упораються настрій

поговорити нищечком

усміхаючисьмовчкуватий

гомонять мужніє

попримовкаютьхустину

дослухаючись гуртом

2) Тлумачення слів та виразів.

Господа — тут: господарство.

Нищечком — тихенько.

Цибатий — тут: на високих тонких ніжках.

Віниччя — рослина з високим пишним стеблом.

3. Самостійне читання «бджілкою».

4. Аналіз змісту прочитаного з елементами вибіркового читання.

— Чим полюбляє займатися сім’я Бубликів після роботи?

— Як ставляться до пісні у цій сім’ї?

— Хто перший заспівувач? Зачитайте.

— Яка натура в дідуся?

— Яку пісню любили співати в сім’ї Бубликів?

— Яку силу має пісня?

— Які почуття викликала пісня у хлопчика?

— Що автор хотів нам розповісти у своєму творі?

5. Вправи на розвиток швидкості читання.

1) Гра «Земля — небо».

2) Читання вправою «Доповни речення».

«Пісню в родині...»

«Бабуся лукаво...»

«Щира пісня...»

«От і вважай...»

3) Зачитайте прислів’я і приказки, вжиті в тексті.

6. Творча робота.

— Складіть розповідь за малюнком, подібну до прочитаного тексту.

V. Підсумок уроку.

— З творчістю якого поета ми познайомилися?

— Що цікавого ви дізналися про родину Бубликів?

— Чи співаєте ви пісні у своєму родинному колі? Які з них є найулюбленішими?



Джерело: noindex
Категорія: Читання | Додав: SYLER (13.10.2014)
Переглядів: 1636 | Рейтинг: 0.0/0
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 26
І. Жиленко «Доброго ранку!..», Т. Коломієць «Задзвонив синенький дзвоник». В....
Про працелюбних і лінивих
Людина — частина живої природи
Висівання пророщеного насіння у відкритий ґрунт
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]