УРОК 96 Тема: Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць додавання і відніманняМета: закріпити знання таблиці додавання і віднімання чисел з переходом через десяток; розвивати увагу, логічне мислення, математичне мовлення; виховувати самостійність, акуратність. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повторення вивченого матеріалу 1 Усна лічба 4 14 11 2 Робота за індивідуальними картками 7 Картка № 1 а) 14 - 8 + 5 = 7 + 7 - 6 = б) У двох ящиках 15 кг цибулі. В одному ящику 8 кг цибулі. Скільки цибулі в другому ящику? Картка № 2 а) 17 - 8 + 2 =6 + 6 -5 = б) У двох ящиках 14 кг моркви. В одному ящику 8 кг моркви. Скільки моркви в другому ящику? 3 Математичний диктант • Знайдіть суму чисел 5 і 8. • Збільшити число 9 на 7. • Зменшити число 17 на 8. • Від якого числа треба відняти 7, щоб вийшло 4? • Сергій спіймав 8 рибок, а Дмитрик — 6. На скільки більше рибок спіймав Сергій, ніж Дмитрик? • У Каті 6 іграшок, а в Олі — на 4 більше. Скільки іграшок в Олі? • У Петрика і Сашка 13 яблук. У Сашка 5 яблук. Скільки яблук у Петрика? Взаємоперевірка. (13; 16; 9; 11; на 2; 10; 8) 4 Гра «Прочитай прислів'я» (робота в парі) — Розставте кружечки так, щоб вийшло прислів’я. У дворі було 3 курчат. Прибігло ще 2 курки і 7 курчат. Скільки стало курчат? Повторення умови задачі за питаннями вчителя. Розв’язання записати в зошит. — Скільки цукру було в двох пакетах? (12 кг) — Скільки цукру насипали в другий пакет? (4 кг) — Як знайти масу першого пакета? 12 - 4 = 8 (кг) — Як знайти невідомий доданок? ● Фізкультхвилинка Раз, два — дерева. (Встати.) Три, чотири — вийшли звірі,(Ходьба на місці.) П’ять, шість — пада лист.(Нагнутися.) (Сім раз відмір, один раз відріж.) III. Закріплення вивченого матеріалу 1 Складання і розв'язування текстової задачі 7 + 3 = 10 (к.) 2 Складання і розв'язування задачі на знаходження невідомого доданка Сім, вісім — птахи в лісі.(Помахатируками, як крилами.) Дев’ять, десять— це сунички Підняли червоні личка.(Підняти руки і голови догори.) 3 Самостійна робота 1 варіант розв’язує приклади першого рядка; 2 варіант розв’язує приклади другого рядка. 10 - 2 + 8 =8 + 4 - 7 = 13 - 5 +4 =7 +4 - 2 = 15 - 7 + 6 =8 + 6 - 7 = 12 - 8 +5 =6 +6 - 5 = 4 Складання і розв'язування задач Для дівчат. У брата 7 цукерок, а в сестри — на 4 більше. Скільки цукерок у сестри? Для хлопців. На подвір’ї було 12 курей, а індиків — на 4 менше. Скільки було індиків? — Які дії використовували? Чому? ● Зорова гімнастика 5 Гра на увагу — Знайдіть пари прикладів з однаковими відповідями. 2 + 6 10 - 53 + 33 +6 2 + 78 - 2 8 - 310 - 2 IV. Підсумок уроку. Рефлексія На дошці з’являється «Зірка успіху». — Діти, що ми дізналися сьогодні на уроці і чого навчилися? — Кому було все зрозуміло, кому сподобалося працювати на уроці, візьміть свою маленьку зірочку (приготувати на дошці) і прикріпіть її поруч із «Зіркою успіху». — А якщо щось залишилося незрозумілим, то прикріпіть свою зірочку до «Іскри успіху». Ця іскра обов’язково приведе вас до успіху. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1748 | |
Україна — моя Батьківщина. Дослідницький практикум. Мандрівка Україною, про я... |
Дорога від дому до школи |
«Ой весна, весна...», «Вийди, вийди, сонечко» (українські народні співанки). ... |
«Колючий клубочок прибіг у садочок». Побудова текстів за поданим початком |
Запитання до природи. Чи розуміються тварини між собою? |
Всього коментарів: 0 | |