💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Закріплення знань про вивчені букви

Урок  56 (читання)

Тема: Закріплення знань про вивчені букви

Мета: закріплювати вміння читати склади, слова, речення з вивченими буквами; вдосконалювати навички звукового аналізу слів; вчити будувати звукові моделі; ознайомити дітей з рухливими іграми; розвивати мовлення, мислення; виховувати в дітей почуття дружби.

Обладнання: малюнки хмаринок з написаними словами [нива, вона, мама, мила, Ліна, Аліна, малина); картки зі звукоскладовими моделями; фішки для моделей.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

Учитель перевіряє наявність на партах у дітей необхідного приладдя, готовність учнів до уроку.

II. Повторення вивченого матеріалу

На хмаринках записані слова: нива, вона, мама, мила. Ліна. Аліна. малина.

1 Читання слів учнями

2 Читання підкреслених складів

- Назвіть звуки в прочитаних складах.

3 Читання слів, написаних з великої літери.

- Чому ці слова пишуться з великої літери?

- Назвіть першу букву в цих словах.

4 Гра "Добери слово".

З-поміж слів, які записані на хмаринках, необхідно дібрати слова до поданих звуко-складових моделей.

- Складіть речення з цими словами.

III. Актуалізація опорних знань

1 Читання лічилки вчителем

Зайчик, зайчик-побігайчик,

Виніс хліба нам окрайчик,

Виніс свіжої води.

Ой, виходь жмуритись ти.

- Поміркуйте і скажіть, як називаються такі віршики?

- Коли ми використовуємо лічилки?

- Які лічилки ви знаєте?

- В які ігри ви любите гратися?

2 Розповіді дітей про улюблені ігри

IV. Повідомлення теми і завдань уроку

- Ви - школярі, а навчання - це наполеглива праця. Та у вільний час усі дітлахи люблять погратися. Деяких ігор вас навчили дорослі, а деякі ви вигадуєте самі. Про одну з дитячих ігор ви будете сьогодні читати, а наприкінці уроку на вас чекає сюрприз.

V. Робота за Букварем

 Фізкультхвилинка

Сірий котик міцно спав,

Навіть пісню не співав.

Та нарешті він проснувся І довкола озирнувся.

Став смачненько потягатись І чистенько умиватись.

Порозчісував він вуса Довгі-довгі, русі-русі.

Зуби й кігті нагострив І до комірчини він побрів.

Буде мишку полювати І добро оберігати.

Й ми, як котик, відпочили,

Щоб зміцніли наші сили.

1 Читання слів до тексту

1) Читання підкреслених складів.

2) Читання трискладових слів.

3) Читання слів з наголосом на другому складі.

4) Читання слів зі складом ло.

2 Робота над текстом

1) Перегляд тексту.

- Скільки речень у тексті?

- Прочитайте перше слово кожного речення.

- Подивіться, які розділові знаки стоять у кінці кожного речення.

 Фізкультпауза (гімнастика для очей)

А тепер нове завдання -

Оченятам тренування:

Раз - дивлюсь удалечінь.

(Протягом ЗО секунд дивитись на об'єкт удалині.)

Два - в долоньці відпочинь.

(Перевести погляд на долоньку.)

Вправа повторюється 20 разів.

2) Увага на знак питання.

3) Інтонаційне читання тексту вчителем.

4) Читання тексту учнями з дотриманням відповідної інтонації.

5) Вибіркове читання.

- Прочитайте речення, в кінці якого стоїть знак оклику.

- Прочитайте речення, в кінці якого стоїть знак питання.

- Прочитайте останнє речення.

VI. Розвиток мовлення

1 Вивчення лічилки напам'ять

2 Сюрприз: розучування гри "Впізнай, чий голосок"

VII. Підсумок уроку

Гра "Мікрофон по колу"

- Поділіться своїми враженнями від сьогоднішнього уроку.

- Так про який сюрприз ішла сьогодні мова?



Джерело: noindex
Категорія: Навчання грамоти | Додав: SYLER (27.12.2013)
Переглядів: 2234 | Рейтинг: 0.0/0
Створення художнього декоративного образу. Практична робота «Чарівний птах»
Перегинання і складання паперу. виготовлення стріли, пташки
Слова, слова... Удосконалення тексту із часто повторюваними словами
В. Лучук «Жолудь». Є. Гуцало «Без дороги ходить дощ». П. Ребро «Суперечка». А...
В. Сухомлинський «Оленчин горобчик». О. Зима «Дві білки і лисиця». «Сонячна п...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]