💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Закріплення знань про вивчені букви

Урок  56 (читання)

Тема: Закріплення знань про вивчені букви

Мета: закріплювати вміння читати склади, слова, речення з вивченими буквами; вдосконалювати навички звукового аналізу слів; вчити будувати звукові моделі; ознайомити дітей з рухливими іграми; розвивати мовлення, мислення; виховувати в дітей почуття дружби.

Обладнання: малюнки хмаринок з написаними словами [нива, вона, мама, мила, Ліна, Аліна, малина); картки зі звукоскладовими моделями; фішки для моделей.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

Учитель перевіряє наявність на партах у дітей необхідного приладдя, готовність учнів до уроку.

II. Повторення вивченого матеріалу

На хмаринках записані слова: нива, вона, мама, мила. Ліна. Аліна. малина.

1 Читання слів учнями

2 Читання підкреслених складів

- Назвіть звуки в прочитаних складах.

3 Читання слів, написаних з великої літери.

- Чому ці слова пишуться з великої літери?

- Назвіть першу букву в цих словах.

4 Гра "Добери слово".

З-поміж слів, які записані на хмаринках, необхідно дібрати слова до поданих звуко-складових моделей.

- Складіть речення з цими словами.

III. Актуалізація опорних знань

1 Читання лічилки вчителем

Зайчик, зайчик-побігайчик,

Виніс хліба нам окрайчик,

Виніс свіжої води.

Ой, виходь жмуритись ти.

- Поміркуйте і скажіть, як називаються такі віршики?

- Коли ми використовуємо лічилки?

- Які лічилки ви знаєте?

- В які ігри ви любите гратися?

2 Розповіді дітей про улюблені ігри

IV. Повідомлення теми і завдань уроку

- Ви - школярі, а навчання - це наполеглива праця. Та у вільний час усі дітлахи люблять погратися. Деяких ігор вас навчили дорослі, а деякі ви вигадуєте самі. Про одну з дитячих ігор ви будете сьогодні читати, а наприкінці уроку на вас чекає сюрприз.

V. Робота за Букварем

 Фізкультхвилинка

Сірий котик міцно спав,

Навіть пісню не співав.

Та нарешті він проснувся І довкола озирнувся.

Став смачненько потягатись І чистенько умиватись.

Порозчісував він вуса Довгі-довгі, русі-русі.

Зуби й кігті нагострив І до комірчини він побрів.

Буде мишку полювати І добро оберігати.

Й ми, як котик, відпочили,

Щоб зміцніли наші сили.

1 Читання слів до тексту

1) Читання підкреслених складів.

2) Читання трискладових слів.

3) Читання слів з наголосом на другому складі.

4) Читання слів зі складом ло.

2 Робота над текстом

1) Перегляд тексту.

- Скільки речень у тексті?

- Прочитайте перше слово кожного речення.

- Подивіться, які розділові знаки стоять у кінці кожного речення.

 Фізкультпауза (гімнастика для очей)

А тепер нове завдання -

Оченятам тренування:

Раз - дивлюсь удалечінь.

(Протягом ЗО секунд дивитись на об'єкт удалині.)

Два - в долоньці відпочинь.

(Перевести погляд на долоньку.)

Вправа повторюється 20 разів.

2) Увага на знак питання.

3) Інтонаційне читання тексту вчителем.

4) Читання тексту учнями з дотриманням відповідної інтонації.

5) Вибіркове читання.

- Прочитайте речення, в кінці якого стоїть знак оклику.

- Прочитайте речення, в кінці якого стоїть знак питання.

- Прочитайте останнє речення.

VI. Розвиток мовлення

1 Вивчення лічилки напам'ять

2 Сюрприз: розучування гри "Впізнай, чий голосок"

VII. Підсумок уроку

Гра "Мікрофон по колу"

- Поділіться своїми враженнями від сьогоднішнього уроку.

- Так про який сюрприз ішла сьогодні мова?



Джерело: noindex
Категорія: Навчання грамоти | Додав: SYLER (27.12.2013)
Переглядів: 2224 | Рейтинг: 0.0/0
З чого все почалося
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 8
Робота з папером. Іграшки зі смужок. Котик
Узгодженість декоративної прикраси із силуетною формою. Практична робота «Каз...
У царстві тварин
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]