Урок 56 (читання) Тема: Закріплення знань про вивчені буквиМета: закріплювати вміння читати склади, слова, речення з вивченими буквами; вдосконалювати навички звукового аналізу слів; вчити будувати звукові моделі; ознайомити дітей з рухливими іграми; розвивати мовлення, мислення; виховувати в дітей почуття дружби. Обладнання: малюнки хмаринок з написаними словами [нива, вона, мама, мила, Ліна, Аліна, малина); картки зі звукоскладовими моделями; фішки для моделей. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент Учитель перевіряє наявність на партах у дітей необхідного приладдя, готовність учнів до уроку. II. Повторення вивченого матеріалу На хмаринках записані слова: нива, вона, мама, мила. Ліна. Аліна. малина. 1 Читання слів учнями 2 Читання підкреслених складів - Назвіть звуки в прочитаних складах. 3 Читання слів, написаних з великої літери. - Чому ці слова пишуться з великої літери? - Назвіть першу букву в цих словах. 4 Гра "Добери слово". З-поміж слів, які записані на хмаринках, необхідно дібрати слова до поданих звуко-складових моделей. - Складіть речення з цими словами. III. Актуалізація опорних знань 1 Читання лічилки вчителем Зайчик, зайчик-побігайчик, Виніс хліба нам окрайчик, Виніс свіжої води. Ой, виходь жмуритись ти. - Поміркуйте і скажіть, як називаються такі віршики? - Коли ми використовуємо лічилки? - Які лічилки ви знаєте? - В які ігри ви любите гратися? 2 Розповіді дітей про улюблені ігри IV. Повідомлення теми і завдань уроку - Ви - школярі, а навчання - це наполеглива праця. Та у вільний час усі дітлахи люблять погратися. Деяких ігор вас навчили дорослі, а деякі ви вигадуєте самі. Про одну з дитячих ігор ви будете сьогодні читати, а наприкінці уроку на вас чекає сюрприз. V. Робота за Букварем Фізкультхвилинка Сірий котик міцно спав, Навіть пісню не співав. Та нарешті він проснувся І довкола озирнувся. Став смачненько потягатись І чистенько умиватись. Порозчісував він вуса Довгі-довгі, русі-русі. Зуби й кігті нагострив І до комірчини він побрів. Буде мишку полювати І добро оберігати. Й ми, як котик, відпочили, Щоб зміцніли наші сили. 1 Читання слів до тексту 1) Читання підкреслених складів. 2) Читання трискладових слів. 3) Читання слів з наголосом на другому складі. 4) Читання слів зі складом ло. 2 Робота над текстом 1) Перегляд тексту. - Скільки речень у тексті? - Прочитайте перше слово кожного речення. - Подивіться, які розділові знаки стоять у кінці кожного речення. Фізкультпауза (гімнастика для очей) А тепер нове завдання - Оченятам тренування: Раз - дивлюсь удалечінь. (Протягом ЗО секунд дивитись на об'єкт удалині.) Два - в долоньці відпочинь. (Перевести погляд на долоньку.) Вправа повторюється 20 разів. 2) Увага на знак питання. 3) Інтонаційне читання тексту вчителем. 4) Читання тексту учнями з дотриманням відповідної інтонації. 5) Вибіркове читання. - Прочитайте речення, в кінці якого стоїть знак оклику. - Прочитайте речення, в кінці якого стоїть знак питання. - Прочитайте останнє речення. VI. Розвиток мовлення 1 Вивчення лічилки напам'ять 2 Сюрприз: розучування гри "Впізнай, чий голосок" VII. Підсумок уроку Гра "Мікрофон по колу" - Поділіться своїми враженнями від сьогоднішнього уроку. - Так про який сюрприз ішла сьогодні мова? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2224 | |
З чого все почалося |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 8 |
Робота з папером. Іграшки зі смужок. Котик |
Узгодженість декоративної прикраси із силуетною формою. Практична робота «Каз... |
У царстві тварин |
Всього коментарів: 0 | |