💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Ми мандруємо у казку

Урок 46-47. Ми мандруємо у казку

Матеріал до уроку: бр. Грімм «Зачарована красуня».

Мета: проаналізувати чарівні перетворення як ознаку казки; розвивати творчі здібності учнів: уміння створювати казкові епізоди, розширювати ними зображені події; виховувати людяність у кожної дитини, моральність її вчинків.

 Обладнання: виставка казок письменників.

ХІД УРОКУ

I. Організація класу

Учитель

 Ми мандруємо у казку,

 У цю радісну мить,

 Щоб зрозуміти, як прекрасно В світі білому жить.

 Хай минає дитинство у перебігу літ — Не забудеться дітям казки лагідний світ!

II. Орфоепічні вправи

Промовляння скоромовки.

 Котик Лапанчик муркоче на лаві,

 Клава на лаві, і котик на лаві —

 Лагідно казку розказує Клаві.

— Який звук найчастіше повторюється в цій скоромовці?

 2.Робота з деформованими реченням-прислів’ям.

 3.читання анаграм. кізарМ сакра

 долюжер

роковале

річавник

 4.Учитель. Чарівник змахом своєї палички зачаклував слова, заховав голосні звуки. Розчаклуйте їх!

З_ч_р_в_н_ Кр_с_н_.

— Саме ці слова й є назвою казки, з якою ми сьогодні познайомимось.

IІІ. Робота над новим матеріалом

 1. Вступне слово вчителя.

— Ця казка особлива тим, що її написали два брати — Якоб і Вільгельм Грімм. Їхні казки чудові, змістовні, вони зацікавили увесь світ. Напевне, і ви не раз чули назви творів цих братів: «Бременські музиканти», «Золота гуска», «Білосніжка».

 2. Робота над казкою братів Грімм «Зачарована красуня».

1) Підготовка до читання. Словникова робота.

Слова із «Словничка-сундучка».

Бідкалися обдивлятися

людськими дивовижним

справдитися помститися

нетямився пом’якшити

наприкінцікухарчука

доброчесність продертись

2) Читання казки комбінованим способом.

а) Читання «луною» до слів «Як дійде королівна п’ятнадцять років». Відповіді на питання.

— Чому бідкалися король і королева?

— Що сказала жаба королеві?

— Кого запросив король на родини і з якою метою?

—Чому з’явилося 13 чарівниць?

б) Читання вголос «ланцюжком» до слів «Так минуло багато-багато років».

Відповідь на питання.

— З яким побажанням звернулася 12-та чарівниця?

— Який наказ видав король?

— Що ж трапилось того дня, коли їй виповнилось 15 років?

— Кого зустріла дівчина?

— Що відбулося в королівстві?

— Який поголосок пішов по країні?

3) Самостійне читання казки до кінця.

— Що сталося через багато років?

— Скільки років минуло з того часу?

— Як вдалося королевичу побороти чари злої чаклунки?

 3. Вправи на розвиток швидкості читання.

1) Відшукати і зачитати споріднені слова до слова королева та кухар.

2) Читання вправи «Доповнити речення».

I сталось так, як... .

Коли одинадцята... .

I ось того дня... .

А навкруги почав... .

Пробудилися на дворі... .

 4.Гра «Влуч в яблучко».

Тест на розуміння прочитаного.

 1. Одного разу королева...:

а) вмивалась;

б) купалась;

в) прибиралась.

 2. В королівстві жило...:

а) 11 чарівниць;

б) 12 чарівниць;

в) 13 чарівниць.

 3. Король видав наказ...:

а) викинути веретена;

б) спалити веретена;

в) порубати веретена.

 4. Почала вона підійматися...:

а) широкими сходами;

б) стрімкими сходами;

в) крученими сходами.

 5. Королевич схилився і ...:

а) привітав її;

б) поцілував її;

в) підняв її.

 5.Поділ тексту на частини, складання плану.

IV. Підсумок уроку

— Чим зачарувала вас ця казка?

— Хто вам сподобався й чому?

— Чи завжди у казці добро перемагало зло?

— І так було, так завжди буде, допоки добрі є на світі люди!



Джерело: noindex
Категорія: Читання | Додав: SYLER (13.10.2014)
Переглядів: 1612 | Рейтинг: 2.0/1
Елементарні уявлення про духовну складову здоров’я. Різні вияви краси поведін...
Практична робота: оволодіння самомасажем вух, носа; гімнастика для очей
Д. Красицький «Тарас Шевченко». Т. Шевченко «Світає...», «Встала весна...», «...
Читання прикладів на множення. Назви чисел при множенні. Задачі на множення
Леся Українка «Вишеньки», «На зеленому горбочку». Олександр Олесь «Серед крас...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]